Skocz do zawartości
dawid012

jak przejąć domenę?

Polecane posty

Witam

jestem zielony co nieco w temacie domen.

Jestem zainteresowany zakupem pewnej domeny, której lada dzień dobiega termin ważności (wg whois). Wszystko wskazuje na to, że domena nie będzie przedłużona (zarejestrowana 3 lata temu, żadnych zmian, brak strony pod adresem).

W wątku niżej wyczytałem o jakimś przejmowaniu domen. Czy jeżeli skorzystam z opcji "rezerwuj" np na www.domeny.onet.pl to automatycznie staję jako pierwszy w kolejce do jej zakupu, czy ktoś automatycznie jest przede mną? Pomijając obecnego właściciela i jego okres rezerwacji po wygaśnięciu czasu rejestracji.

 

pytanie 2. gdzie najlepiej rejestrować? do tej pory miałem jedynie styczność z superhost.

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

możesz założyć na domenę tzw. Opcję (prawo pierwokupu po wygaśnięciu na okres 3lat) o ile domena nie znajduje się już w fazie wygasania - jeśli tak się stało to dodaj domenę do przechwycenia w Dropped.pl - jeśli będziesz jedyną osobą, która zleciła domenę do przechwycenia to zakupisz ją za 30 PLN, jeśli było więcej osób, które dodały domenę do przechwycenia trafi ona na aukcję prywatną - wtedy cena zależy już od samych licytujących. Czasem zdarza się, że to nie Dropped przechwyci domenę, a jakiś inny serwis trudniący się w tym - wtedy sprawdzisz po WhoIs kto przechwycił i jest szansa, że uda Ci się nabyć domenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem Twojego czepialstwa, porównaj to co zostało napisane wcześniej z moją wypowiedzią i zauważ, że opisałem dodatkowo procedurę przechwytywania domeny - takie komentarze zachowaj dla administracji/moderacji forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto