Skocz do zawartości

Polecane posty

Kilka spraw apropo tych awarii :/

 

Miały nastąpić w ten weekend ponowne przenosiny z tymczasowej maszyny vps6.hitme.net.pl na docelową vps1.rootvps.pl w nocy między sobotą i niedzielą. Dzisiaj lekko przed północą w panelu pojawił się komunikat, że migracja właśnie się rozpoczęła. Myślę - trudno, dni im się pomyliły, a im szybciej to zrobią tym lepiej. Chociaż nie fair, że informują o czymś innym, a wykonywane jest co innego.

 

Dzisiaj wstaję, patrzę, a VPS dalej jest wyłączony. Jak zwykle mój VPS nie został (automatycznie) włączony! Przez co miałem 9 godz downtime. Kto mi zrekompensuje tą przerwę?

 

Apropo rekompensat - 21 maja wszyscy kliencie tej problematycznej maszyny otrzymali email z treścią

Przepraszamy za powstałe problemy i wynikłe z nich niedogoności. W ramach przeprosin do końca tygodnia przedłużymy ważności serwerów VPS o 7 dni.

Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem ani dnia więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli "nie został automatycznie włączony" oznacza to, że coś musiało spowodować jego wyłączenie.

 

Każdy administrator działający na HyperVM potwierdzi, że procedura migracji zawiera uruchomienie serwera VPS.

 

Jak już kilku zainteresowanym podesłałem informację - w weekend będziemy przedłużać VPSy, z którymi były problemy.

 

@BlueMan jeśli tak bardzo nie odpowiada Ci jakość tej usługi (chyba tylko Tobie) to może po prostu zmień dostawcę? Nie zamierzam więcej z Tobą na forum na takie tematy dyskutować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli "nie został automatycznie włączony" oznacza to, że coś musiało spowodować jego wyłączenie.

 

Każdy administrator działający na HyperVM potwierdzi, że procedura migracji zawiera uruchomienie serwera VPS.

Akurat zawsze "to coś" wyłącza mój serwer (i nie pozwala mu wstać) w momencie kiedy wy robicie prace... .

 

@BlueMan jeśli tak bardzo nie odpowiada Ci jakość tej usługi (chyba tylko Tobie) to może po prostu zmień dostawcę? Nie zamierzam więcej z Tobą na forum na takie tematy dyskutować.
Nie masz takiego obowiązku. Piszę to, aby następne pokolenia miały jakiś punkt oparcia w momencie jak także u nich będą występować takie problemy. Jak nie będą, to włos z głowy Wam nie spadnie poprzez jedną (chyba tylko moją) opinię ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@BlueMan jeśli tak bardzo nie odpowiada Ci jakość tej usługi (chyba tylko Tobie) to może po prostu zmień dostawcę? Nie zamierzam więcej z Tobą na forum na takie tematy dyskutować.

 

Szymon - za takie pieniądze nie może być 100% SLA w sumie zauważ że masz półprofesjonalną usługę za nieprofesjonalną kasę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@BlueMan może napisz ile płacisz brutto / miesiąc za tego VPSa (promocja startowa) i jeszcze raz przy tym przedstaw swoje wymogi.

 

Była awaria sprzętowa, dotyczyła jednej maszyny, zrobiliśmy to najszybciej jak się w tej cenie dało.

Na "nasze usprawiedliwienie" przypominam, że klienci zamiast czekać na usunięcie usterki na maszynie zostali najszybciej jak się dało przetransferowani na zapasową maszynę. Podkreślam zapasową bo BudgetVPS to usługa budżetowa wykonywana po najniższych kosztach i sprzedawana w najniższej cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie oczekuje 100% SLA i całkowitej bezawaryjności. Za takie pieniądze to faktycznie było by niemożliwe.

 

Pal licho te problemy techniczne - w każdej firmie mogą wystąpić. Już się nie denerwuję (przeszło mi ;) ) o te 8-16h downtime jak pamięć padła. Taka oferta, wyraziłem na nią zgodę. A i tak jest lepiej, niż w OVH w którym w weekend nie śpieszą się z usunięciem usterek... .

To już nie problem, bo każdy ma prawo do wymiany sprzętu, itp.

 

Mam najmniejszy pakiet i płacę mniej, niż obecny cennik na str.głównej, ale to chyba nie oznacza, że otrzymałem gorszej jakości usługi? W tym wypadku nie ma znaczenia (chyba) cena? Przynajmniej nic takiego nie "podpisywałem", że wyrzekam się części usług, supportu, itp. biorąc serwer promocyjny.

 

Problemem dla mnie jest to, że maszyna po pracach administracyjnych nie wstaje, tym bardziej, że zgłaszałem ten problem kilka krotnie. Pojadę na wakacje, będą wymieniać dysk, pamięć, czy upgradować system i 2 tyg będę miał downtime? Kiedy takie awarie nie są odemnie zależne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystko działa, tylko niestety nie mogę się połączyć przez SSH. Za kazdym razem występuje komunikat "Network error: Connection refused". Wcześniej wszystko działało.

HyperVM pokazuje że VPS jest OK, na pingi również odpowiada. Nie pomaga wyłączenie/właczenie ani zresetowanie serwera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U mnie wszystko działa, tylko niestety nie mogę się połączyć przez SSH. Za kazdym razem występuje komunikat "Network error: Connection refused". Wcześniej wszystko działało.

HyperVM pokazuje że VPS jest OK, na pingi również odpowiada. Nie pomaga wyłączenie/właczenie ani zresetowanie serwera.

 

Inny port?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma problemy z pingiem na vps'ach ?

 

ping elomuza.pl -t

pingi powyżej 2xx no i dużo losów.

 

 

INFOLINIA = FULL ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie dokładnie to samo. Pingi powyżej 200 i dużo zgubionych pakietów.

A support to już wogule porażka, pytałem się wczoraj w sprawie backupu FTP (pisze w regulaminie że udostępniają) za pomcą ticketów i na PW do Pana Marka - zero odzewu.

Rozumię że to jest oferta budzetowa ale żeby az tak ignorować klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko w kwestii automatycznego włączania VPSów.

Chciałbym powiedzieć, że mój też się nigdy nie włącza automatycznie po restarcie masyzn i muszę to zrobić ręcznie. Co ciekawe po takich resetach serwera mam zmienione hasło roota. Muszę wchodzić do konsoli przez HyperVM i zmienić na swoje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1) PW to nie support,

2) Są sprawy dotyczące problemów na które odpowiadamy niezwłocznie i sprawy drugiego rzędu, np backup FTP który jest usługą dodatkową (udostępniony każdemy jest backup w HyperVM, który również realizuje ten punkt regulaminu).

3) s1.budgetvps.pl działa prawidłowo, zatem nie rozumiem co tu robią te posty.

 

Nie zamierzam traktować forum jako supportu zatem jeśli mają Państwo zamiar nadal kontynuować taką praktykę to niestety ale nie spotkają się Państwo z odpowiedzią.

 

Zapraszam do kontaktowania się z supportem w standardowy sposób, na pewno spotkają się Państwo z odpowiedzią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U mnie dokładnie to samo. Pingi powyżej 200 i dużo zgubionych pakietów.

A support to już wogule porażka, pytałem się wczoraj w sprawie backupu FTP (pisze w regulaminie że udostępniają) za pomcą ticketów i na PW do Pana Marka - zero odzewu.

Rozumię że to jest oferta budzetowa ale żeby az tak ignorować klienta.

 

Masz backup całego VPSa z poziomu HV - to jest gwarantowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamykam temat, bo problemy z s1 się zakończyły, a dyskusja o backupie powinna być prowadzona w innym wątku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×