Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
imaniak

VPS Linux Debian - a sa:mp.

Polecane posty

Kilka dni temu, zamówiłem VPS (pod serwer sa:mp). Mam jednak problem, z uruchomieniem na nim serwera. Mam wszystkie pliki, skrypty - ale nigdy wcześniej, nie miałem doczynienia z VPS (jestem całkowicie zielony w jego obsłudze). Gadając wczoraj z kolegą, dowidziałem się o pewnej stronie: www.nomachine.com . Podobno uruchomiając odpowiedni program z tej strony, zobaczyć mogę: tzw:"pulpit VPS'a", którym mogę administrować, podobnie do wlasnego komputera (szybkie uruchamianie programów, jednym kliknięciem myszki). Naprawdę niewiem od czego zacząć. Proszę o pomoc w uruchomieniu serwera: wszelkie poradniki, linki - mile widziane. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. Pozdrawiam

 

Poniżej zamieszczam parametry VPS'a:

debian-4.0-i386 (możliwość zainstalowania innych, w około 10 minut)

Processor: Intel Xeon CPU X3360 @ 2.83GHz

Vendor ID GenuineIntel

Processor Speed (MHz) 2826.391 (do 200%)

Total Memory 3145728 kB (gwarantowane 1GB)

Free Memory 3016228 kB

Dysk: 60 GB

Transfer: 100GB

Posiada licencje na direct admin.

Adresy IP: 1 IP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Usługa polega na zdalnym Administrowaniu maszyną na vpsie instaluje aplikacje serwerową, natomiast w domu korzystasz z aplikacji klienta w zależności od tego czy to jest Windows czy Linux. Czy zainstalowałeś już serwer na swojej maszynie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A powiedz szczerze. Do googli zajrzałeś?

Szczerze, tak... Niestety brak mi jakiejkolwiek wiedzy, aby przynajmniej - wprowadzić jakieś kluczowe słowa. Nic nie znalazłem

 

Usługa polega na zdalnym Administrowaniu maszyną na vpsie instaluje aplikacje serwerową, natomiast w domu korzystasz z aplikacji klienta w zależności od tego czy to jest Windows czy Linux. Czy zainstalowałeś już serwer na swojej maszynie?