Skocz do zawartości
Gość pzebracki

[opinia] efuturo.pl / Sebak

Polecane posty

Gość RuFiK

Witam serdecznie,

Nie zauważyłem opinii nt serwerów dedykowanych oferowane przez firmę efuturo (user na WHT: Sebak)

 

Zasadniczo rzecz biorąc moja opinia jest uwarunkowana na tle ostatnich 14 dni ...

Mówiąc ogólnikowo moja opinia na temat w/w firmy jest negatywna.

Żeby nie było rzucania słów na wiatr przytoczę kilka ważnych faktów na temat tej firmy.

 

1) bardzo duże loosy na serwerach (nie tylko na moim)

2) bok via telefon bardzo marny. Od momentu kiedy są losy do dziś brak odpowiedzi ze strony firmy "dlaczego"

3) Podejście, również bardzo liche czyt. "Mam Cie gdzieś"

4) Myślę ze to będzie najlepszy punkt. Dostałem 24h na wyprowadzkę z tytułu "Drążenia tematu dot. loosow"

czyli rozumiem ze mam Płacić i siedzieć cicho ... Bardzo interesująca politykę, tylko ciekawi mnie jedna rzecz,

na jak długo ;)

 

Pozdrawiam serdecznie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1) bardzo duże loosy na serwerach (nie tylko na moim)

Nadal nie dociera do ciebie, co to jest QoS i limity na pakiety ICMP?

 

2) bok via telefon bardzo marny. Od momentu kiedy są losy do dziś brak odpowiedzi ze strony firmy "dlaczego"3) Podejście, również bardzo liche czyt. "Mam Cie gdzieś"

Ze swojej strony nie zaobserwowałem takiego czegoś... No, ale widząc twoją historię i temperament to się Sebakowi nie dziwię...

 

4) Myślę ze to będzie najlepszy punkt. Dostałem 24h na wyprowadzkę z tytułu "Drążenia tematu dot. loosow"

Na prawdę? 24h? Szczerze, to nie jestem w stanie w to uwierzyć. Termin wypowiedzenia bez przyczyny w regulaminie eFuturo to 7 dni i nie sądzę, żeby Sebak dał jakiś krótszy...

 

czyli rozumiem ze mam Płacić i siedzieć cicho ... Bardzo interesująca politykę, tylko ciekawi mnie jedna rzecz,

na jak długo :)

Masz płacić i siedzieć cicho, lub jak ci tak bardzo nie odpowiada, nie płacić i się wynieść... Co sądząc po twoim płaczliwym poście wymógł na tobie Sebak.

 

 

 

 

Dla mnie jesteś troszkę niewiarygodny i coś ściemniasz... Podobnie jak swego czasu reason o dhosting.pl (warto zaznaczyć, że teraz siedzi w iq... A wcześniej progreso i kei średnio po miesiąc czasu...

 

Ponadto na tym forum większość* wypowiada się o eFuturo dobrze.

* - nie dotyczy posiadaczy serwerów-zamulaczy-gier ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK
Dla mnie jesteś troszkę niewiarygodny i coś ściemniasz... Podobnie jak swego czasu reason o dhosting.pl (warto zaznaczyć, że teraz siedzi w iq... A wcześniej progreso i kei średnio po miesiąc czasu...

 

Ponadto na tym forum większość* wypowiada się o eFuturo dobrze.

* - nie dotyczy posiadaczy serwerów-zamulaczy-gier ;)

 

Nie potrzebne skreślić ?

Przykro mi kolego to nie podstawówka tylko biznes.

 

Jestem w posiadaniu rozmów Pana Sebastiana gdzie jasno i wyraźnie dał do zrozumienia kiedy występująca loosy " siedź cicho i płać, albo się wynoś " w dosłownym chamskim znaczeniu ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem się nie odzywać i nie karmić przysłowiowego troll'a, ale trzeba sprecyzować kilka rzeczy.

 

4) Myślę ze to będzie najlepszy punkt. Dostałem 24h na wyprowadzkę z tytułu "Drążenia tematu dot. loosow"

czyli rozumiem ze mam Płacić i siedzieć cicho ... Bardzo interesująca politykę, tylko ciekawi mnie jedna rzecz,

na jak długo ;)

 

Nie prawdą jest, iż dostałeś 24h na wyniesienie się. Ba od dnia dzisiejszego serwer będzie dostępny jeszcze około 48h. Informację o tym, iż nie przedłużę z Tobą umowy dostałeś wcześniej, natomiast mimo tego dokonałeś przelewu tytułem przedłużenia umowy. Który to też przelew dzisiaj odesłałem.

 

Przez mniej więcej 2 miesiące męczyłeś mnie, bym Ci sprzedał serwer dedykowany po kosztach, bo dla znajomego(kiedyś korespondowaliśmy), bo wht, bo coś tam jeszcze. W końcu to zrobiłem, dostałeś sprzęt po kosztach, natomiast Ty obiecałeś nie sprawiać problemów.

 

Mimo, iż płaciłeś kwotę która tylko pokrywała sprzęt + łącze (bez marży dla mnie), miałeś pretensje o każdą kilku minutową awarię łącza. W stylu płacę więc wymagam. Miałeś pretensje, mimo iż SLA było zachowane, oraz do jego granicy dość dużo brakowało. Do tego zasypywałeś mnie mailami odnośnie pingów wysyłając wyniki winmtr'a na którym host docelowy miał straty 0%, lub z sieci która była zapchana. Na dodatek zacząłeś krytycznie i moim zdaniem bezpodstawnie wypowiadać się mój temat, mając już nie tylko pretensje prywatnie, ale też publicznie.

 

Zdementuje teraz kolejne kłamstwo. Nie kazałem Ci się wynosić, ale dostałeś do wyboru zostanie na warunkach jakie mają normalni klienci, albo też wypowiedzenie umowy. Uznałem, że skoro nie doceniasz tego co dostałeś, to nie mam zamiaru Cię hostować za darmo. Tym bardziej, że byłeś najbardziej kłopotliwym klientem jakiego miałem.

 

Najśmieszniejsze z tego wszystkiego jest to, że mimo tak "tragicznej" Twoim zdaniem jakości nie chciałeś się w żaden sposób wynieść. Szantażowałeś mnie w stylu, że jeśli nie pozwolę Ci zostać, to mnie zmieszasz z błotem oraz postarasz się bym stracił klientów oraz opinię którą sobie wyrobiłem. Ba nawet po napisaniu tematu na WHT napisałeś do mnie z propozycją iż jeśli pozwolę Ci zostać, "skasujesz" temat. Takie zachowanie utwierdziło mnie tylko w przekonaniu, iż dokonałem słusznej decyzji.

 

Nie mam czasu na słowne przepychanki. Każdy z nas przedstawił już swoje stanowisko, tak więc prosił bym moderatora o zamknięcie tematu.

 

PS: Przy okazji temat o eFuturo już jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting

 Witam.
  Mam pytanie kiedy zostanie usunięty problem z lossem? Ponieważ   aktualnie gra na serwerze jest niemożliwa przez co pieniądze które zapłaciłem za   serwer idą w "błoto". 
  Proszę o odpowiedź.<br clear="all">
  -- 
  Pozdrawiam   Michał Szydłak

 

 <b>NOWY TOMYŚL</b>

  C:\Documents and Settings\Dom>tracert   ded1-active-hosting.pl

  Trasa śledzenia do ded1-active-hosting.pl   [91.205.74.44]
  przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

 1	 7   ms	10 ms	15 ms  <a href="http://78-131-205-1.tktelekom.pl/">78-131-205-1.tktelekom.pl</a>   [78.131.205.1]
 2	24 ms	18 ms	28 ms  10.9.0.2
 3	10 ms	 9   ms	 8 ms  <a href="http://78-131-205-253.tktelekom.pl/">78-131-205-253.tktelekom.pl</a>   [78.131.205.253]
 4	36 ms	25 ms	27 ms  <a href="http://88-199-239-149.tktelekom.pl/">88-199-239-149.tktelekom.pl</a>   [88.199.239.149]
 5	37 ms	48 ms	25 ms  <a href="http://poz-rp-pos-1-1-1.tktelekom.pl/">poz-rp-pos-1-1-1.tktelekom.pl</a>   [88.199.219.185]
 6	31 ms	27 ms	46 ms  <a href="http://war-rp1-pos-0-0-1.tktelekom.pl/">war-rp1-pos-0-0-1.tktelekom.pl</a>   [88.199.219.13]
 7	36 ms	28 ms	37 ms  <a href="http://war-re2-pos-1-0-0.tktelekom.pl/">war-re2-pos-1-0-0.tktelekom.pl</a>   [88.199.219.30]
 8	28 ms	39 ms	30 ms  <a href="http://z-atman.tktelekom.pl/">z-ATMAN.tktelekom.pl</a> [77.79.192.245]
   9	32 ms	32 ms	37 ms  <a href="http://do-atman.iwacom.pl/">do-atman.iwacom.pl</a> [77.79.222.90]
10	  29 ms	17 ms	24 ms  <a href="http://router.teredo.pl/">router.teredo.pl</a>   [193.227.116.242]
11	34 ms	43 ms	75 ms  <a href="http://ip-91-205-74-44.iwacom.net.pl/">ip-91-205-74-44.iwacom.net.pl</a>   [91.205.74.44]

  Śledzenie zakończone.



  C:\Documents and   Settings\Dom>tracert ded1-active-hosting.pl

  Trasa śledzenia do   ded1-active-hosting.pl [91.205.74.44]
  przewyższa maksymalną liczbę przeskoków   30

 1	27 ms	 8 ms	13 ms  <a href="http://78-131-205-1.tktelekom.pl/">78-131-205-1.tktelekom.pl</a>   [78.131.205.1]
 2	10 ms	 9 ms	 8 ms  10.9.0.2
 3	15 ms	 9   ms	15 ms  <a href="http://78-131-205-253.tktelekom.pl/">78-131-205-253.tktelekom.pl</a>   [78.131.205.253]
 4	50 ms	33 ms	29 ms  <a href="http://88-199-239-149.tktelekom.pl/">88-199-239-149.tktelekom.pl</a>   [88.199.239.149]
 5	27 ms	29 ms	30 ms  <a href="http://poz-rp-pos-1-1-1.tktelekom.pl/">poz-rp-pos-1-1-1.tktelekom.pl</a>   [88.199.219.185]
 6	29 ms	26 ms	48 ms  <a href="http://war-rp1-pos-0-0-1.tktelekom.pl/">war-rp1-pos-0-0-1.tktelekom.pl</a>   [88.199.219.13]
 7	33 ms	26 ms	31 ms  <a href="http://war-re2-pos-1-0-0.tktelekom.pl/">war-re2-pos-1-0-0.tktelekom.pl</a>   [88.199.219.30]
 8	75 ms	29 ms	38 ms  <a href="http://z-atman.tktelekom.pl/">z-ATMAN.tktelekom.pl</a> [77.79.192.245]
   9	33 ms	34 ms	32 ms  <a href="http://do-atman.iwacom.pl/">do-atman.iwacom.pl</a> [77.79.222.90]
10	  21 ms	21 ms	57 ms  <a href="http://router.teredo.pl/">router.teredo.pl</a>   [193.227.116.242]
11	33 ms	32 ms	29 ms  <a href="http://ip-91-205-74-44.iwacom.net.pl/">ip-91-205-74-44.iwacom.net.pl</a>   [91.205.74.44]

  Śledzenie zakończone.


  <b>DOBRUCOWO koło   TARNOWCA

  </b>C:\Documents and Settings\root>tracert   ded1-active-hosting.pl

  Trasa śledzenia do ded1-active-hosting.pl   [91.205.74.44]
  przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

 1	24   ms	24 ms	23 ms  <a href="http://rze-ru3.neo.tpnet.pl/">rze-ru3.neo.tpnet.pl</a> [213.25.2.226]
   2	24 ms	25 ms	23 ms  <a href="http://z.rze-ru3.do.rze-r2.tpnet.pl/">z.rze-ru3.do.rze-r2.tpnet.pl</a>   [80.50.158.201]
 3	92 ms   119 ms   150 ms  195.205.0.42
 4	31   ms	31 ms	30 ms  <a href="http://do-crowley.tpnet.pl/">do-crowley.tpnet.pl</a> [80.50.237.246]
   5	35 ms	32 ms	32 ms  <a href="http://r2core-tpnet-2-m120.crowley.pl/">r2core-TPNet-2-m120.crowley.pl</a>   [89.171.251.6]
 6	33 ms	33 ms	34 ms  <a href="http://m120-xe000-2-r2.lodz-ge000.crowley.pl/">m120-xe000-2-r2.lodz-ge000.crowley.pl</a>   [62.111.15
  7.158]
 7	32 ms	36 ms	33 ms  <a href="http://ip-85.128.46.18.static.crowley.pl/">ip-85.128.46.18.static.crowley.pl</a>   [85.128.46.18]

 8	34 ms	34 ms	33 ms  <a href="http://router.teredo.pl/">router.teredo.pl</a> [193.227.116.242]
 9	  43 ms	33 ms	34 ms  <a href="http://ip-91-205-74-44.iwacom.net.pl/">ip-91-205-74-44.iwacom.net.pl</a>   [91.205.74.44]

  Śledzenie zakończone.


  <b>KATOWICE</b>

  1   1 ms 1 ms 1 ms 193.168.1.1
  2 7 ms 22 ms 44 ms 194.94.208.133
  3 22 ms 28 ms   11 ms <a href="http://taro-katowice1-so-6-0-0.net.ipartners.pl/">taro-katowice1-so-6-0-0.net.ipartners.pl</a>   [158.25
  .4.45]
  4 19 ms 25 ms 39 ms <a href="http://taro-dbp2-so-0-1-2-0.net.ipartners.pl/">taro-dbp2-so-0-1-2-0.net.ipartners.pl</a>   [158.25.4.
  49]
  5 17 ms 12 ms 21 ms 153.25.248.62
  6 16 ms 12 ms 16 ms <a href="http://atman.gix.net.pl/">atman.gix.net.pl</a> [152.25.1.145]
  7 38 ms 14   ms 28 ms <a href="http://do-atman.iwacom.pl/">do-atman.iwacom.pl</a>   [72.79.222.90]
  8 13 ms 16 ms 30 ms <a href="http://router.teredo.pl/">router.teredo.pl</a> [192.227.116.242]
  9 16 ms   15 ms 18 ms <a href="http://ip-91-205-74-44.iwacom.net.pl/">ip-91-205-74-44.iwacom.net.pl</a>   [94.205.74.44]


  <b>STRZESZÓW koło WROCŁAWIA 

  </b>C:\Documents   and Settings\Tomek>tracert ded1-active-hosting.pl

  Trasa śledzenia do   ded1-active-hosting.pl [91.205.74.44]
  przewyższa maksymalną liczbę przeskoków   30

 1	24 ms	24 ms	24 ms  <a href="http://public49151.xdsl.centertel.pl/">public49151.xdsl.centertel.pl</a>   [79.163.191.255]
 2	22 ms	24 ms	24 ms  <a href="http://public49121.xdsl.centertel.pl/">public49121.xdsl.centertel.pl</a>   [79.163.191.225]
 3	22 ms	24 ms	24 ms  80.50.55.173
 4	32   ms	59 ms   119 ms  <a href="http://z-war-r3-do-war-ar2.tpnet.pl/">z-war-r3-do-war-ar2.tpnet.pl</a>   [195.117.0.42]
 5	31 ms	34 ms	44 ms  <a href="http://do-crowley.tpnet.pl/">do-crowley.tpnet.pl</a> [80.50.237.246]
   6	32 ms	34 ms	29 ms  <a href="http://r2core-tpnet-2-m120.crowley.pl/">r2core-TPNet-2-m120.crowley.pl</a>   [89.171.251.6]
 7	33 ms	34 ms	34 ms  <a href="http://m120-xe000-2-r2.lodz-ge000.crowley.pl/">m120-xe000-2-r2.lodz-ge000.crowley.pl</a>   [62.111.15
  7.158]
 8   152 ms   154 ms   149 ms  do-atman-iwacom2.pl   [193.111.38.174]
 9   153 ms   154 ms   159 ms  <a href="http://router.teredo.pl/">router.teredo.pl</a> [193.227.116.242]
10	 151 ms   154 ms   154 ms  <a href="http://ip-91-205-74-44.iwacom.net.pl/">ip-91-205-74-44.iwacom.net.pl</a>   [91.205.74.44]

  Śledzenie   zakończone.


  <b>ZAWIERCIE

  </b>C:\Documents and   Settings\ktos>tracert ded1-active-hosting.pl

  Trasa śledzenia do   ded1-active-hosting.pl [91.205.74.44]
  przewyższa maksymalną liczbę przeskoków   30

 1	 *		*		*	 Upłynął limit czasu żądania.
   2	 *		*		*	 Upłynął limit czasu żądania.
 3	17 ms	18   ms	18 ms  <a href="http://kat-bg1.neo.tpnet.pl/">kat-bg1.neo.tpnet.pl</a>   [83.1.4.3]
 4	19 ms	20 ms	21 ms  <a href="http://z.kat-bg1.do.kat-r2.tpnet.pl/">z.kat-bg1.do.kat-r2.tpnet.pl</a>   [80.50.157.9]
 5	21 ms	23 ms	23 ms  <a href="http://z-war-r3-do-war-ar2.tpnet.pl/">z-war-r3-do-war-ar2.tpnet.pl</a>   [195.117.0.42]
 6	25 ms	22 ms	22 ms  <a href="http://do-crowley.tpnet.pl/">do-crowley.tpnet.pl</a> [80.50.237.246]
   7	23 ms	23 ms	23 ms  <a href="http://r2core-tpnet-2-m120.crowley.pl/">r2core-TPNet-2-m120.crowley.pl</a>   [89.171.251.6]
 8	27 ms   118 ms	28 ms  <a href="http://m120-xe000-2-r2.lodz-ge000.crowley.pl/">m120-xe000-2-r2.lodz-ge000.crowley.pl</a>   [62.111.15
  7.158]
 9   143 ms   141 ms   142 ms  do-atman-iwacom2.pl   [193.111.38.174]
10   142 ms   145 ms   145 ms  <a href="http://ip242-116.iwacom.net.pl/">ip242-116.iwacom.net.pl</a>   [193.227.116.242]
11   180 ms   145 ms   138 ms  <a href="http://ip-91-205-74-44.iwacom.net.pl/">ip-91-205-74-44.iwacom.net.pl</a>   [91.205.74.44]

  Śledzenie zakończone.



  <br clear="all">
  --   
  Pozdrawiam Sławomir K.

dj.Lex
 jeszcze jest taka sprawa bo chyba macie problemy  z maszyna bo loss skacze i na   serwerze testowym tak samo nie da sie grac wogule

I tak dzień w dzień kilka e-maili.... Pytałem pingi ok ? Loss ok ? dostałem od słowną (od webh) tak pingi od 8 do 40 i to sie zgadza, loss też ale jak na razie tylko w sobote i niedziele był ok i znów siadło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zachowuje cie się conajmniej jakby usługa kosztowała 250 zl netto za megabit ...

Wszyscy wiedzą jaka jest jakość w eFuturo (nie twierdzę że niska) ale bez przesady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tych traceroutów nie wynika, żeby po drodze były jakiekolwiek lossy.. Co prawda, Orange ma wysoki ping juz na pierwszym routerze TPSA (więc to raczej do nich krzyki), z kolei Katowicka TPSA dostaje czkawki lekkiej na wejściu do Crowleya. Ale reszta to jest jak najbardziej chyba ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Damian, wszystkie informacje które nam podsyłasz (trasy pakietów, pingi itd.) nie wykazują jakichkolwiek strat pakietów do serwera.

 

 

 

Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK
Damian, wszystkie informacje które nam podsyłasz (trasy pakietów, pingi itd.) nie wykazują jakichkolwiek strat pakietów do serwera.

Pozdr.

 

http://www.fototube.pl/obrazek,539.jpg.html

http://www.fototube.pl/obrazek,1183.jpg.html

http://www.fototube.pl/obrazek,2131.jpg.html

http://www.fototube.pl/obrazek,3106.jpg.html

http://www.fototube.pl/obrazek,481.jpg.html

 

ps. Kamil sam byłes u mnie na TS, sam miałes starty pakietów w granicach 60 % ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil sam byłes u mnie na TS, sam miałes starty pakietów w granicach 60 %

 

 

To się zgadza, ale nie jestem wstanie powiedzieć z czego to wynika. Puściłem pinga do twojej maszyny i miałem 1% strat na 100 wysłanych pakietów ( a to i tak dobrze jak na moj internet).

 

 

Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting
To się zgadza, ale nie jestem wstanie powiedzieć z czego to wynika. Puściłem pinga do twojej maszyny i miałem 1% strat na 100 wysłanych pakietów ( a to i tak dobrze jak na moj internet).

 

Pozdr.

 

to męcz górę i się dowiedz bo jak zapewnienia miałem to powinno działać ok a tak to znów szukać i przenosić nie wiem sam już gdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@RuFiK screeny w/w przedstawiają straty rzędu 60%. Jeśli one by były winą sieci, gwarantuje Ci że posypały by się posty w dziale "Host is down (serwer nie działa)". Tak duże straty uniemożliwiają jakąkolwiek pracę na maszynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przenosić nie wiem sam już gdzie.

 

Hmm... BDC? DC ATMAN? HostingCenter? Nephax? Szara.net? WDC?

Ale u nich niestety nie będzie dało się sprzedawać po 2zł/slot... jeśli będzie się wogóle dawało.

 

Nie dociera do was jeszcze, że jedynymi klientami, którzy narzekają na eFuturo to są właścicele serwerów gier i teamspeaków? Które mogą być obsługiwane nie-priorytetowo w QoSie routerów? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting
@RuFiK screeny w/w przedstawiają straty rzędu 60%. Jeśli one by były winą sieci, gwarantuje Ci że posypały by się posty w dziale "Host is down (serwer nie działa)". Tak duże straty uniemożliwiają jakąkolwiek pracę na maszynie.

Sebak.... zobacz to >09cb3867ae.jpg

 

< a mimo tego działa efuturo.pl więc nie wiem co ty mówisz że musi być host down aby był taki loss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Idź do innej drogiej serwerowni z prawdziwego zdarzenia, kup sobie serwer nie peceta, wykup dedykowane pasmo.

Będziesz mieć na umowie dopuszczalną ilosć strat pakietów etc. etc. i nie stękaj już bo się czytać nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to są lossy TWOJEJ sieci... na pierwszym routerze brzegowym 90%, w dodatku przenoszące się dalej. Strona to może i działa... ale spróbuj sobie pocztę zassać, albo po SSH/RDP popracować ;)

 

PS: Nie dziwie się, że do tego akurat hosta masz 100% strat... bo...

 

C:\Documents and Settings\Konrad>ping efuturo.pl

Badanie efuturo.pl [91.205.74.202] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 193.227.116.242: Sieć docelowa jest nieosiągalna.
Odpowiedź z 193.227.116.242: Sieć docelowa jest nieosiągalna.
Odpowiedź z 193.227.116.242: Sieć docelowa jest nieosiągalna.
Odpowiedź z 193.227.116.242: Sieć docelowa jest nieosiągalna.

Statystyka badania ping dla 91.205.74.202:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 0 ms, Maksimum = 0 ms, Czas średni = 0 ms

C:\Documents and Settings\Konrad>

 

 

to IMO wyraźnie wskazuje na specyficzną blokadę ICMP Echo i Router Announce dla tego IP na routerze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting
Active-Hosting: przecież Ty masz 90% strat na routerze usługi Neostrada już...

 

tylko do sieci sebka tak mam.... mniejsza o to najdmen masz racje szukam innego dawcy bo tak ciągle będę marudził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tylko do sieci sebka tak mam....

 

To pisz do tpnetu, że ich wro-ru5 nie lubi tej klasy IP i generuje do niej 90% lossów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mógłbym jakoś pomóc to zamieszam wyniki z mojego domowego komputera ( łącze cdp.pl)

|------------------------------------------------------------------------------------------|
|									  WinMTR statistics								   |
|					   Host			  -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|						   192.168.0.100 -	0 |  458 |  458 |	0 |	0 |   16 |	0 |
|	 194.54.17.254.static.telsat.wroc.pl -	0 |  458 |  458 |	0 |	0 |   16 |	0 |
|		 do-low01-z-zol01.telsat.wroc.pl -	1 |  458 |  456 |	0 |   12 |  328 |	0 |
|						 Crowley.plix.pl -	1 |  458 |  454 |	0 |	8 |   78 |   15 |
|   m120-xe000-2-r2.lodz-ge000.crowley.pl -	1 |  458 |  457 |	0 |   16 |   94 |   16 |
|					  do-atman.iwacom.pl -	1 |  457 |  455 |	0 |   13 |   31 |   16 |
|						router.teredo.pl -   56 |  457 |  202 |	0 |   14 |   31 |   15 |
|				   No response from host -  100 |  457 |	0 |	0 |	0 |	0 |	0 |
|________________________________________________|______|______|______|______|__
____|______|
  WinMTR - 0.8. Copyleft @2000-2002 Vasile Laurentiu Stanimir  ( stanimir@cr.nivis.com )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyraźnie widać, że host ma blokadę na pingi nałożoną na firewallu ;)

 

PS: I teraz każdy będzie tu wklejał MTR/trace do tego hosta, starał się udowodnić megalossy w pikocenie u Sebaka.

Jednym słowem kolejne flame... Z mojej strony już EoT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK

Jedna z PW wysłanych do Sebastiana,

 

Informacja dla osób które chcą kupić w tej firmie jakaś usługę. Proszę przemyśleć swój wybór milion razy ...

Najzabawniejsze jest że jeden z kolegów Sebastiana narzucił winę na serwer dedykowany - " popsuł się"

 

Dlatego chciałbym jeszcze jedna syt. przytoczyć. Mianowicie temat samoistnych restartów maszyny, gdzie oczywiście Pan Szeliga olał temat i wciskał kity że to wina po stronie maszyny, po kilku dniach boju oraz upomnień od innych klientów wreszcie stwierdził ze to coś po stronie UPSa.

 

Totalny brak profesjonalizmu. Sebastian biznes biznesem ale weź wynajmij sobie kogoś kto ogarnia administracje ponieważ ty sam nie wiesz co się dzieje w swojej firmie, albo przynajmniej stwarzaj pozory że wiesz o co chodzi, co się dzieje etc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rufikk, byś się wstydził. Atakujesz, a nawet nie miałeś odwagi ustosunkować się do mojego posta.

 

Co do zacytowanej wypowiedzi, istotnie takiej udzieliłem, ale tylko dlatego, iż cały czas mnie dręczyłeś różnego rodzaju emailami + już Ci wypowiedziałem umowę.

 

Jeśli chodzi natomiast o samoistne restarty serwera, to znów kłamiesz. Rzeczywiście zdarzyło się chyba dwa razy, że serwery podpięte pod 1 UPS'a się zrestartowały. Przyznałem się do tego otwarcie, Ty natomiast podciągnąłeś pod to wszystkie restarty swojej maszyny. A to jest już lekka przesada.

 

I proszę Cię, nie pouczaj mnie o prowadzeniu biznesu, kiedy sam masz krzaka bez zarejestrowanej działalności gospodarczej.

 

PS: Dla zainteresowanych: http://voicespeak.org/cennik,serwerow,teamspeak.html ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To po prostu nie jest serwerownia pod tego typu usługi.

 

Proponuję wycofać się z sprzedaży serwerów pod gry na jakiś czas.

 

Nie sprawdzałem tematu, ale myślę, że loss'y są w przypadku serwerów gier oraz głosowych.

Nie ma natomiast problemu z usługami typu www, mail itp. Choć muszę przyznać, że przyda się popracować nad supportem.

 

To tyle. Ja póki co nie narzekam i mam nadzieję, że efuturo będzie się rozwijać i inwestować w DC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×