Skocz do zawartości
Gość

Hostnine node59 (25 @ 16:00)

Polecane posty

Gość

八時半、ダーズリー氏は鞄を持ち、奥さんの頬にちょこっとキスして、それからダドリー坊やにもバイバイのキスをしようとしたが、しそこなった。坊やがかんしゃくを起こして、コーンフレークを皿ごと壁に投げつけている最中だったからだ。「わんぱく坊主め」ダーズリー氏は満足げに笑いながら家を出て、自家用車に乗りこみ、四番地の路地をバックで出て行った。広い通りに出る前の角のところで、ダーズリー氏は、初めて何かおかしいぞと思った。

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Nie ma to jak brak raidu ;)

Taa, będzie wrzucany jakiś backup z dnia wcześniej niby, póki co nie mam dostępu do niczego, wliczając w to pocztę, a obsługa nawet nie jest łaskawa wrzucić na stronach klientów jakiejś informacji i awarii i odbieram więcej telefonów od ludzi niż to wszystko jest warte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Yesterday, 06:45 PM:

The restore is about 40% done and will definitely be completed by late this evening.

 

 

Today, 10:07 AM:

A very large account prolonged a few stages so we are still at 50-60% at this time.

 

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

A oto jak support uważnie czyta to co piszę (tak, napisałem może nieskładnie i z błędami, ale w ang. nie jestem obcykany tak jak powinienem, a nie mam ochoty myśleć nad tym wtedy jak mi coś nie działa):

 

 

Posted On: 13 Jan 2009 09:21 AM

What is "Soon"?

 

Yesterday you have told that everything should play @ yesterday's evening. Today there is info about large account - OKAY, but it is 25th hour of downtime - it shouldn't be...

 

 

 

 

------------

 

Alex

Posted On: 13 Jan 2009 09:30 AM

http://www.hostnine.com/hosting-forums/ser....html#post15543

 

 

We just updated it.

 

 

Regards,

Alex Jankuv

Hostnine Support

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak tak ludzie sobie do serca wzięli ten unlimited to faktycznie 10% odtwarza się cały dzień. Ciężko też mówić o raidzie przy takiej ofercie i cenach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Jak tak ludzie sobie do serca wzięli ten unlimited to faktycznie 10% odtwarza się cały dzień. Ciężko też mówić o raidzie przy takiej ofercie i cenach.

 

 

Na maszynie na której ja byłem było z tego co pamiętam 120gb zajęte, z czego 9gb moje, także nie jest tak źle

 

e: na drugiej stronie pojawiło się info o rzekomym 90% done

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A tak się wszyscy H9 zachywycają ...

 

Każdy nieograniczony chyba kiedyś skończy podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
No wiecie, ale my tu mówimy o jednej konkretnej maszynie na 1k co mają. Zdarzenie losowe.

Owszem, widzimy zaś jak są zabezpieczeni przed tego typu awariami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Owszem, widzimy zaś jak są zabezpieczeni przed tego typu awariami

 

Szczerze? Za tę cenę nie wyobrażam sobie mirroringu RAID nielimitowanych powierzchni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Szczerze? Za tę cenę nie wyobrażam sobie mirroringu RAID nielimitowanych powierzchni...

 

Za to ja chciałbym sobie wyobrazić pady krótsze niż 27 godzin (a z tego co widzę mysql dalej nie odzyskany ani poczta)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Za to ja chciałbym sobie wyobrazić pady krótsze niż 27 godzin (a z tego co widzę mysql dalej nie odzyskany ani poczta)

 

To zapłać za porządny, nie-masowy hosting troszkę więcej... i wtedy wymagaj reakcji w 5min na każde zachcianki... To chyba logiczne, że oferując takie parametry za taką cenę trzeba być przygotowanym na "budżetowość" wszystkiego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
To zapłać za porządny, nie-masowy hosting troszkę więcej... i wtedy wymagaj reakcji w 5min na każde zachcianki... To chyba logiczne, że oferując takie parametry za taką cenę trzeba być przygotowanym na "budżetowość" wszystkiego...

 

Takie coś wchodziło w grę gdy jeden z moich klientów chciał mieć koniecznie konto na progreso i się zawiódł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ponadto widzę, że te same osoby pracują w helpdesku i zajmują się owym 'walniętym' serwerem, który do obecnej chwili nie działa, ponadto na obecny moment postęp zdaje się stanąć w miejscu, gdyż nadal nie działa ani poczta, ani mysql, a sporej części plików jeszcze na koncie nie mam.

 

Ostatnia odpowiedź na zapytanie o ETA zabrzmiała tak:

 

 

You do understand this is wasting time right? Please stop with these non support related emails.

 

 

Regards,

Alex Jankuv

Hostnine Support

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
You do understand this is wasting time right? Please stop with these non support related emails.

I mają rację. Narzekaniem i pytaniami "kiedy będzie działać" niczego nie przyspieszysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
I mają rację. Narzekaniem i pytaniami "kiedy będzie działać" niczego nie przyspieszysz.

 

 

Jednakże mam chyba prawo się zdenerwować i napisać na support kiedy bez żadnej zapowiedzi przez 30h nie mam dostępu do swojego maila, nie wspominając o pozostałych usługach?

 

 

Awaria awarią, co jednak nie zmienia faktu, że od 3 godzin na moim koncie bynajmniej zero zmian, a 'progress' nadal 90%

 

 

----

 

e: no i mamy nowości w postaci nowej wiadomości do mnie

 

 

Hi,

 

What is the username that did not completely restore? Also the new server is in our new UK data center which does have RAID

 

 

Regards,

Ben Gabler

Operations Manager

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@theqkash - robisz z igły widły :/ Za hosting unlimited 180zł/rok, który działa bardzo szybko oczekujesz, aby działał przez 110% roku! żal :/

Jak to kiedyś shive napisał: "Chłopie, uspokój się z tym i365! Ile Ty masz lat żeś taki nadpobudliwy?"

 

 

Nie pisz nam co 1 godz, że hosting nie działa :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
żal :/

Tekst godny dzieci z podstawówki, ale pominę.

 

 

Mnie ciekawi jaka byłaby Twoja reakcja gdybyś chcąc pokazać wyniki analizy wykonanej w domu chciał przedstawić swojemu szefowi, a chcąc otworzyć plik na serwerze ujrzałbyś 404 not found, chcąc zaś wejść na pocztę ujrzał komunikat o złej nazwie użytkownika lub haśle.

 

 

Poza tym:

1. Nie wiesz jaka była sytuacja z i365

2. W miarę możliwości staram się edytować posty i informować na bieżąco o przebiegu naprawy usterki, a Ty na mnie wyjeżdżasz

 

 

e: No tak, nie zauważyłem tego linku partnerskiego w podpisie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mnie ciekawi jaka byłaby Twoja reakcja gdybyś chcąc pokazać wyniki analizy wykonanej w domu chciał przedstawić swojemu szefowi, a chcąc otworzyć plik na serwerze ujrzałbyś 404 not found, chcąc zaś wejść na pocztę ujrzał komunikat o złej nazwie użytkownika lub haśle.

 

Zmienił wpisy IN NS dla domen?

 

 

 

Prawda jest taka, że wiemy, że nie działa, klienci bez backupów mogą być nieco zdenerwowani, ale ciągłym szczekaniem do supportu na prawdę się tego nie przyspieszy.

A wpadki zdarzają się każdemu... home i netart też takowe mieli...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
ale ciągłym szczekaniem do supportu na prawdę się tego nie przyspieszy.

 

Do supportu od wczoraj napisałem 5 wiadomości, generalnie raczej w formie dialogu, więc raczej nie było to pod postacią 'szczekania'. Jak się okazało jedna wiadomość okazała się pomocna.

 

 

Teraz dopiero znalazła się osoba, która przywraca moje dane, bo Pan "Alex" o którym tak głośno na forum h9 'zapomniał, bo miałem dużo plików' :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@theqkash - robisz z igły widły :/ Za hosting unlimited 180zł/rok, który działa bardzo szybko oczekujesz, aby działał przez 110% roku! żal :/

Jak to kiedyś shive napisał: "Chłopie, uspokój się z tym i365! Ile Ty masz lat żeś taki nadpobudliwy?"

 

 

Nie pisz nam co 1 godz, że hosting nie działa :/

z czystej ciekawości bo wiem że ty jesteś tam dobrze w temacie z hostnine czy na tą usługę można liczyć w 100%??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×