Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Sebak

[opinie] Serwery VPS efuturo.pl / webh.pl

Polecane posty

Proszę o opinię i ocenę dotyczącą jakości świadczonych przez nas usług, jak w temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co prawda ja mam tego darmowego co wieki temu rozdawałeś, ale źle nie jest.

Kiedyś były dziwne pady, ale jakoś ostatnio wszystko ładnie śmiga.

 

Btw, czemu zniknęła opcja reinstalla w panelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serwera VPS w webh.pl używam od września 2008.

Nie mogę znaleźć niczego, czego można by się przyczepić.

Zajmuje się technologiami streamingu audio w Internecie, więc na serwerze działa dużo usług i programów wymagających nie małej mocy obliczeniowej, a także szybkiego łącza. Podczas transmisji audio dla 15-20 osób nigdy nie spotkałem się z problemami z łączem ani lagami. Serwer działa dość szybko i stabilnie. Owszem, było kilka niespodziewanych przerw w działaniu, ale to się zdarza na każdym hostingu. Dużym plusem w zarządzaniu jest prosty i funkcjonalny zarazem panel administracyjny.

 

Za największą zaletę - oprócz samego serwera - należy uznać obsługę klienta.

Do najciekawszych moich przypadków należą dwie sytuacje.

Jedna z nich to przekroczenie transferu o ponad półtora GB. Ku mojemu zdziwieniu nie spotkała mnie z tego tytułu żadna dopłata.

Za mały minus mogę uznać to, że po przekroczeniu dozwolonego ramu serwer przestał reagować na panel admina, a wznowienie jego działania wraz z odzyskaniem danych trwało cztery dni. Minus mały, ponieważ jako rekompensatę po przeniesieniu na nową maszynę otrzymałem w prezencie dodatkowe 2GB miejsca na dysku, 5GB transferu i dodatkowe 0.2GHz procesora.

Jeżeli o stosunek jakości do ceny chodzi, to można czasem się zastanawiać, czy aby nie jest zbyt tanio ;)

Polecam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Webh.pl - Oceniam ten hosting w skali 1-10 na 10!

 

Dlaczego ?

- Świetna jakość VPS'a

- Niskie pingi

- Profesjonalny Panel Administracyjny

- Bardzo miły kontakt

- Świetna pomoc w obsłudze VPS.

Wszystko "ładnie,pięknie" a jaka cena ? - BARDZO NISKA,

Uwazam ze jest to firma godna polecenia wam wszystkim!

 

 

Nie zastanawiaj sie, już teraz zamów serwer VPS lub inny rodzaj hostingu

www.webh.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Można wiedzieć w jakich wersjach są instalowane systemy?

 

Ja nie z "firmy" ale pomogę.. ;) stan na dzień dzisiejszy, także coś się może zmienić:

osvpswebh.jpg

 

Co do opinii jeszcze się wstrzymam.. potestuję itp ale obsługa jest bardzo przyjemna i sprawna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie udalo sie sprawnie zaktualizowac Debiana (oprocz kernela) do wersji 5.0 (Lenny), wiec podejrzewam, ze inne systemy tez dadza sie zaktualizowac. Szkoda, ze nie mozna zaktualizowac kernela (Etch ma domyslnie kernela w wersji 2.6.18), ale to raczej cecha charakterystyczna OpenVZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam najtanszego VPS-a w webh, ktorego uzywam glownie do celow testowych oraz paru drobnostek. Nie wiem, czy 10 dni uzytkowania to nie za malo na wystawienie opinii, ale sie pokusze.

Plusy:

- mily i dobry kontakt z administratorem

- stabilny serwer (przynajmniej na razie)

Minusy:

- nie mozna doczekac sie na zmiane revDNS (mimo kilkukrotnego kontaktu w tej sprawie i mimo tego, ze przed zakupem na moje pytanie o mozliwosc zmiany revDNS dostalem odpowiedz, ze takiej zmiany dokonuja; teraz podobno panowie w serwerowni nie kwapia sie, zeby to zrobic)

- routing do niektorych klas adresowych TPSA przez zagranice; zwazywszy na to, ze wieczorem pingi na styku miedzy Level3 a Opentransit rosna powyzej 100 ms niektorzy moga byc niezadowoleni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
- routing do niektorych klas adresowych TPSA przez zagranice; zwazywszy na to, ze wieczorem pingi na styku miedzy Level3 a Opentransit rosna powyzej 100 ms niektorzy moga byc niezadowoleni

 

Nie zaobserwowaliśmy tego błędu, łącze do tp puszczane jest przez punkt wymiany Crowleya. Nie przypominam sobie też, bym dostał email z opisem problemu.

 

- nie mozna doczekac sie na zmiane revDNS (mimo kilkukrotnego kontaktu w tej sprawie i mimo tego, ze przed zakupem na moje pytanie o mozliwosc zmiany revDNS dostalem odpowiedz, ze takiej zmiany dokonuja; teraz podobno panowie w serwerowni nie kwapia sie, zeby to zrobic)

 

Tak samo jak wyżej, nie kojarzę bym dostał email z prośbą o zmianę revDNS'a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Minusy:

- nie mozna doczekac sie na zmiane revDNS (mimo kilkukrotnego kontaktu w tej sprawie i mimo tego, ze przed zakupem na moje pytanie o mozliwosc zmiany revDNS dostalem odpowiedz, ze takiej zmiany dokonuja; teraz podobno panowie w serwerowni nie kwapia sie, zeby to zrobic)

 

...natomiast na VPS z US zmiana revDNS dostępna jest z panelu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do routingu, przecież codziennie czytacie forum WHT, a w innym dziale tego forum (o awariach) to opisalem i nawet mozna powiedziec udowodnilem (wklejone traceroute), podalem tez klasy adresowe, wystarczy zrobic traceroute od Was i sobie sprawdzic jaka droga idzie routing. Dobra firma sama poprawia jesli ktos delikatnie zwroci uwage na problem globalny, ktory dotyczy (bezposrednio lub posrednio) wszystkich klientow, a nie czeka az ktos marudzi na priv i cisnie. Bo niby dlaczego ja mam cisnac, ja tylko w dobrej wierze zwracam uwage na cos, co nie jest do konca takie jak powinno byc, a to firmie powinno zalezec, zeby jej uslugi byly na jak najwyzszym poziomie.

Co do revDNS - ten watek ma tytul "Serwery VPS efuturo.pl / webh.pl", wiec rozumiem,

ze w przypadku VPS-ow firmujecie je wspolnie - efuturo i webh.pl Macie wspolna oferte. Moge wiec do wyboru pisac w sprawach ich dotyczacych do jednej z tych firm, a sprawa trafi gdzie trzeba. Wybralem do pisania webh i tamze wielokrotnie pisalem. Za brak przeplywu informacji miedzy efuturo a webh na pewno nie ja ponosze wine ;)

W dalszym ciagu czekam na zmiane reva, doczekam sie? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DK2: jeśli nie zgłaszasz problemu supportowi to nie dziw się, że nie ma reakcji. Webhostingtalk to nie jest oficjalny kanał komunikacji z jakąkolwiek firmą.

 

Dodatkowo, jeśli kupiłeś VPSa od efuturo, to trochę dziwnie jeśli piszesz do jego resellera, lub vice versa. Reselling usług polega właśnie na tym, że zamiast providera dostarczającego usługę pomoc techniczną oferuje reseller..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a w innym dziale tego forum (o awariach) to opisalem i nawet mozna powiedziec udowodnilem (wklejone traceroute)

 

Nic nie udowodniłeś. Od kiedy tracert do tpsa = tracert do użytkowników tp?

 

Do chwili obecnej nie otrzymaliśmy informacji o złych trasach ani od Pana, jak i od żadnego z naszych użytkowników. Warto podkreślić, że webh.pl hostuje serwery gier i taka różnica w trasie była by od razu przez kogoś zgłoszona. Natomiast do dnia dzisiejszego cisza.

 

Nie wysłałeś żadnego zgłoszenia, to też się nie dziw że nikt nie podjął się jego przeanalizowania. Podstawą rozwiązywania wszelkiego typu problemów jest kontakt z administracją i tak to się dzieje czy to w przypadku naszej, czy każdej dowolnej firmy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nic nie udowodniłeś. Od kiedy tracert do tpsa = tracert do użytkowników tp?

 

Do chwili obecnej nie otrzymaliśmy informacji o złych trasach ani od Pana, jak i od żadnego z naszych użytkowników. Warto podkreślić, że webh.pl hostuje serwery gier i taka różnica w trasie była by od razu przez kogoś zgłoszona. Natomiast do dnia dzisiejszego cisza.

 

Nie wysłałeś żadnego zgłoszenia, to też się nie dziw że nikt nie podjął się jego przeanalizowania. Podstawą rozwiązywania wszelkiego typu problemów jest kontakt z administracją i tak to się dzieje czy to w przypadku naszej, czy każdej dowolnej firmy...

 

 

IP strony TPSA to tylko przykladowy IP z jednej z klas TP, jak najbardziej z tej klasy korzystaja rowniez klienci TP.

Ale prosze bardzo, dam przyklad IP z tej drugiej podanej przeze mnie klasy 195.117.0.0/16

 

host pzw.strzegom.eu

pzw.strzegom.eu A 195.117.130.130

 

 

http://www.db.ripe.net/whois?form_type=sim...195.117.130.130

 

Jak najbardziej IP 195.117.130.130 nalezy do klienta TP, w Zgorzelcu.

 

I teraz traceroute od Was (robione w tej chwili):

 

traceroute to 195.117.130.130 (195.117.130.130), 30 hops max, 40 byte packets

1 vps.teredo.pl (91.205.75.11) 0.057 ms 0.057 ms 0.016 ms

2 bgp.iwacom.net.pl (193.227.116.1) 1.313 ms 1.262 ms 1.183 ms

3 atman.ext.teredo.pl (193.111.38.173) 4.430 ms 4.423 ms 4.394 ms

4 212.73.253.233 (212.73.253.233) 6.185 ms 6.169 ms 6.137 ms

5 ae-11-11.car1.warsaw1.level3.net (4.69.134.9) 7.143 ms 7.130 ms 7.134 ms

6 ae-5-5.ebr1.frankfurt1.level3.net (4.69.134.14) 31.387 ms 26.310 ms 26.238 ms

7 ae-61-61.csw1.frankfurt1.level3.net (4.69.140.2) 27.118 ms 29.497 ms ae-71-71.csw2.frankfurt1.level3.net (4.69.140.6) 31.358 ms

8 ae-4-99.edge3.frankfurt1.level3.net (4.68.23.203) 29.341 ms ae-2-79.edge3.frankfurt1.level3.net (4.68.23.75) 29.328 ms ae-3-89.edge3.frankfurt1.level3.net (4.68.23.139) 29.407 ms

9 ft-level3-te.frankfurt1.level.net (4.68.127.198) 29.991 ms 29.964 ms 30.440 ms

10 tengige0-3-0-0.ffttr1.frankfurtammain.opentransit.net (193.251.242.254) 31.717 ms tengige0-0-0-0.ffttr1.frankfurtammain.opentransit.net (193.251.242.34) 31.125 ms tengige0-0-0-5.ffttr1.FrankfurtAmMain.opentransit.net (193.251.242.234) 32.656 ms

11 tpsa-6.gw.opentransit.net (193.251.250.170) 31.003 ms 31.492 ms 26.115 ms

12 do.wro-ar3.z.wro-r1.tpnet.pl (213.25.5.154) 38.136 ms 39.333 ms do.wro-ar3.z.wro-r2.tpnet.pl (213.25.12.154) 35.653 ms

13 80.50.229.74 (80.50.229.74) 39.066 ms 39.538 ms 39.508 ms

14 * * *

 

Udowodnilem, czy mam znalezc inny IP kliencki i wkleic traceroute? Teraz pingi chociaz przez zagranice sa jeszcze w miare dobre, wieczorem beda gorsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NIE CYTUJ BEZ SENSU całego postu! - moderator.

No, ale z tego co widzę do supportu w tej sprawie nie pisałeś. Tylko na forum..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK2: jeśli nie zgłaszasz problemu supportowi to nie dziw się, że nie ma reakcji. Webhostingtalk to nie jest oficjalny kanał komunikacji z jakąkolwiek firmą.

.

Dodatkowo, jeśli kupiłeś VPSa od efuturo, to trochę dziwnie jeśli piszesz do jego resellera, lub vice versa. Reselling usług polega właśnie na tym, że zamiast providera dostarczającego usługę pomoc techniczną oferuje reseller..

 

Patryk: nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Nie kupilem VPS-a od efuturo, wszelkie sprawy zwiazane z kupnem i pozniejsze zalatwialem w webh.pl. Ten watek to watek pod tytulem: "opinie Serwery VPS efuturo / webh.pl". I wlasnie wyrazilem swoja opinie o webh.pl, nic nie piszac o efuturo ani nie odnoszac sie do @Sebak. Ale wlasnie @Sebak sie obruszyl, tym samym On, nie ja, daje do zrozumienia, ze efuturo i webh.pl to jedno. Zreszta On zalozyl watek laczacy efuturo i webh. A ze to dwie firmy i byc moze jedna jest lepsza niz druga - ich broszka, ich ryzyko i ich polityka, ze wystepuja tu razem. To ma jak widac swoje dobre i zle strony.

Co do supportu, wiesz, znam firmy, ktore naprawde sie staraja i firmy te wrecz sledza rozne fora i grupy coby wsluchac sie we wskazowki klientow i szybko reagowac na nawet bardzo delikatne uwagi. Myslalem, ze w tak chwalonych efuturo / webh.pl jest podobnie. No coz, widocznie nie jest. Mnie za malo zalezy jak idzie routing do niektorych klas TP, zeby pisac o tym do supportu. To im (firmie) powinno na tym zalezec. A inni uzytkownicy maja prawo wiedziec jak to wyglada, moze komus bedzie zalezalo bardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@DK2, nie zgłaszałeś ani mi, ani webh problemów z łączem. I tutaj nie ma znaczenia komu, byś to zgłosił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Informację o zmianie revDNS wysłał Pan przez pw na tym forum. Wiadomość tą przypadkowo przeoczyłem... Forum nie jest oficjalnym kanałem supportu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Informację o zmianie revDNS wysłał Pan przez pw na tym forum. Wiadomość tą przypadkowo przeoczyłem... Forum nie jest oficjalnym kanałem supportu.

 

 

Bardzo prosze Pana o nie sciemnianie, bo tylko traci Pan w moich oczach jako wiarygodna firma, a tak Pana firme do tej pory postrzegalem. Zgadza sie, poczatkowo wysylalem prosbe o zmiane jako wiadomosc na PW (o revDNS chyba wspominalem ze 2 lub 3 razy przy okazji innych wiadomosci), nastepnie pisalem o tym chyba 2 lub 3 razy na oficjalny mail podany na Pana firmowej stronie: poczta[at]webh.pl Kiedys odpisal Pan, ze sprawa przekazana do serwerowni, a ostatnio (bodajze we wtorek) odpisal Pan, ze przekazal Pan ponaglenie do serwerowni. RevDNS nadal nie zmieniony.

W razie watpliwosci sluze mailami (Pana odpowiedzi) wlacznie z ich naglowkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

RevDNS zostal zmieniony, ostatecznie udalo sie to uzyskac i po "rozmowie" na PW pozostac w dobrych relacjach z firma webh :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciesze się ze jest Pan zadowolony, mam nadzieje że juz tak zostanie i przepraszam za nieporozumienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

A więc tak, serwer VSP posiadam od prawie 2 miesięcy, jest to pakiet medium, który w firmie webh.pl kosztuje 34zł/mc. Usługi, które mam na serwerze to:

Małe forum, kilka serwerów do komunikacji głosowej, oraz jakieś inne pierdoły, a więc vps, nie jest obciążony na maximum.

Serwer ventrilo/teamspeak, chodzi naprawde dobrze, kiedy na serwerze siedzi np. 30-40 osób nie ma żadnych lagów, czy też skoków pingu, więc jest dobrze (pingi w granicach 10-30ms)

 

Największe plusy webh :

 

- Jakość/stabilność

- Cena

- Kontakt (email- gg)

 

Minusy:

 

Raczej ich nie ma :mellow:

 

A tak na poważnie, to może w święta był mały problem z łączem, ale z tego co się dowiedziałem, była to wina dostawcy łącza.

Jedyny mankament który zauważyłem to dziwne zachowanie panelu (hyper) przy bardzo dużym użyciu ramu na serwerze.

 

Na koniec dodam, że firma webh oferuje dużo promocji, ja załapałem się na promocje z okazji świąt i mój pakiet został powiększony do parametrów:

 

dysk: 50GB

procesor: 1,2 GHz)

pamięć: 768MB - 1536MB

transfer: 90GB

 

I to wszystko za 34zł/mc :)

Muszę dodać, że właśnie opłaciłem serwer z góry na 3 miesiące, i złapałem kolejny bonus w postaci darmowego miesiąca.

 

Śmiało polecam firmę webh.pl każdemu użytkownikowi, który jeszcze zastanawia się nad zakupem serwera vps z webh, lepszej oferty nie znajdziesz !

 

 

Pozdrawiam, Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Serwer VPS w firmie eFuturo posiadam od miesiąca (właśnie opłaciłem przedłużenie) i sprawa prezentuje się następująco...

 

VPS

Konfiguracja mojego wirtualnego serwera jest taka:

przestrzeń dyskowa: 50GB

procesor: 100% ( 2,4 GHz)

pamięć: 1024MB - 3072MB RAM

transfer: 240GB miesięcznie

/proc/cpuinfo zwraca informację iż jest to 2033.335 MHz zaś procesor widziany jest jako AMD Phenom 9550 Quad-Core, co niejako zgadzałoby się z polityką AMD (np procesory 1,8 GHz sprzedawane jako 2600+ :>). Procesor tyka w porządku. Nie mam się do czego przyczepić.

RAM w chwili obecnej wykorzystuje w okolicach 300-500 MB (posiadam zainstalowany nginx + php5 + mysql i to w zasadzie tyle), nieobecność przestrzeni swap ze względu na technologię wirtualizacji OpenVZ jest zupełnie niezauważalna.

Load serwera utrzymuje się ogólnie na stabilnym poziomie chociaż czasem gdy ktoś reinstaluje swoją vmkę load wzrasta ze względu na to iż wszelkie tego typu procesy mają priorytet po stronie hypervisora.

Na pierwszej maszynie na której był mój VPS zdarzało się kilka restartów, spowodowane one były wadliwą kością RAM o czym Pan Sebastian mnie poinformował i przeprosił za niedogodności, na drugiej maszynie to się już nie zdarza.

 

Łącze

Pingi do serwera są b. niskie z większości lokacji w Polsce, dlatego pod tym względem wszystko w porządku. Transfer jest stabilny, tj utrzymuje się na poziomie 1.2 MB/s. Pewnym bólem jest fakt iż do serwerów jest w chwili obecnej dostęp jedynie przez IWACOM, któremu zdarzył się przynajmniej jeden pad przez okres mojej współpracy z eFuturo.

 

Kontakt

Kontakt z firmą eFuturo jest w miarę pewny (poza egzotycznymi godzinami nocnymi oczywiście :>), raz tylko zdarzył im się dłuższy niż kilkugodzinny poślizg w realizacji odpowiedzi co do mojego ticketu. Pan Sebastian to konkretny człowiek, więc w wypadku konkretnych pytań można być pewnym odpowiedzi, toteż zupełnie nie rozumiem pieniaczy z niniejszego forum, którzy chyba wiedzy na temat konfiguracji systemów linuxowych nie posiadają wcale i czepiają się rzeczy niestworzonych, no ale nic, nie o tym miała być ta recenzja :-)

 

Ocena

Biorąc pod uwagę fakt iż VPSy są w Polsce, gwarantując niski czas dostępu moim użytkownikom, jakoś i możliwości sprzętu oraz niewygórowaną a nawet niską cenę oceniam ofertę firmy eFuturo pozytywnie, mimo paru poślizgnięć (jak wspomniana wadliwa kość RAM bądź dziwne zjawisko związane z niewłaściwym sprzętowym czasem serwera) oceniam jak najbardziej pozytywnie i polecam każdemu kto chce za niewielkie pieniądze mieć na podorędziu całkiem solidne rozwiązanie. Solidna 4- w skali akademickiej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pingi do serwera są b. niskie z większości lokacji w Polsce

Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:

Minimum = 25 ms, Maksimum = 2617 ms, Czas średni = 917 ms

Tak jest na moim od kilku dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:

   Minimum = 25 ms, Maksimum = 2617 ms, Czas średni = 917 ms

Tak jest na moim od kilku dni.

 

z Chello(Lublin):

 Pakiety: Wysłane = 20, Odebrane = 20, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 10 ms, Maksimum = 25 ms, Czas średni = 12 ms

 

z PŚk (Kielce)

 20 packets transmitted, 20 packets received, 0% packet loss
round-trip (ms)  min/avg/max/stddev = 13.485/13.730/14.146/0.202

 

z Ecatel (Amsterdam):

 20 packets transmitted, 20 received, 0% packet loss, time 19107ms
rtt min/avg/max/mdev = 30.383/31.058/32.171/0.547 ms

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×