Skocz do zawartości

Polecane posty

W zasadzie to padło już w sobotę w nocy, support jakoś w niedziele odpowiadał przez ich panel klienta.

Na koniec dnia powiedzieli, że padł dysk. No ale cóż, to już hmm... nie pamiętam która taka awaria w ciągu ostatnich czterech miesięcy.

 

Jak by tego było mało to do dzisiaj nie mogę wysłać poczty przez thunderbirda, serwer odrzuca połączenia a jak wyśle przez webmaila to dostaje email od serwera "folder internal data" po czym TB ponownie pobiera całą pocztę!

 

Już mam dość tej firmy, wczoraj przeniosłem się do unixstorm.org (mają dobre opinie więc może będzie lepiej) a cjc dziękuję, szkoda nerwów dla zaoszczędzenia paru złotych.

 

cjc.pl w gratisie powinno klientom dawać nerwosol :)

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niedziela 7 marca kolejny pad serwera cjc.pl :/ w eFuturo

 

Ehh co za firma, szkoda gadac, telefonow wcale nie odbieraja, zeby sie cos dowiedziec, nawet co swoim klientom mam powiedziec - kiedy cos ruszy.

 

Pani Agata chyba pracownik odpisuje raz na jakis czas na e-mail, a do szefa P. Czechowskiego nie ma zadnego kontaktu.

 

Styczen: 2 awarie - 6 styczen, 24 styczen

 

 

Pirma jak firma, tylko zaplacisz kase, a pozniej zero pomocy i odzewu.

Proszę o kontakt via ticket w panelu klienta lub PW- sprawa zostanie załatwiona. Była umieszczona i nadal jest informacja w panelu klienta o awarii dysku, i z tego co widzę na wszystkie tickety jest udzielona odpowiedź z wyjasnieniem przyczyny offline.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę o kontakt via ticket w panelu klienta lub PW- sprawa zostanie załatwiona. Była umieszczona i nadal jest informacja w panelu klienta o awarii dysku, i z tego co widzę na wszystkie tickety jest udzielona odpowiedź z wyjasnieniem przyczyny offline.

 

 

Kiedy awaria będzie usunięta?

 

Panie Pawle, tylko szczerze.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do końca tego tygodnia - niedziela, powinny zakończyć się problemy z tym serwerem - na bieżąco informujemy klientów o poczynianiach w panelu klienta. Proszę o kontakt via PW - udzielę szczegółowej odpowiedzi, chociaż preferujemy kontakt via panel klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

5 dni downtime'u, heheh.

Pełna profeska.

 

Nie no, serwer działa ale jakość usług jest mizerna.

Coś tam pada średnio dwa razy w miesiącu. czasem odpowiedzą czasem nie albo całkowicie przemilczą jakby nigdy nic.

 

W niedzielę w panelu klienta przez kilka godzin było info o zmianie adresów IP serwerów dns - ns5 i ns6, potem notka zniknęła i pojawiła się informacja o padzie dysku, podczas gdy ja zdążyłem zmieniłem dns dla kilku domen to po zniknięciu ww notki zachodziłem w głowę czy oby dobrze zrobiłem, niepoważne sytuacje w tej firmie przekraczają wszelkie granice.

 

Na szczęście za kilka dni wygasa mój abonament i nie mam zamiaru go przedłużyć. W zasadzie to już się ewakuowałem bo ostatnim razem nawet nie raczyli wysłać maila z informacją, że się kończy i po kilku dniach po prostu zablokowali moje konto bez żadnego wyjaśnienia, na usprawiedliwienie swojego niechlujstwa i lekceważenia klienta (bo inaczej tego nazwać nie można) firma cjc umieściła stosowny pkt. w regulaminie.

 

Na 7 dni przed końcem ważności Usługi Operator informuje Abonenta o zbliżającym się końcu ważności Usługi. Informację tą Operator wysyła drogą e-mailową na adres wskazany w Formularzu zamówienia. Ze względu na specyfikę funkcjonowania korespondencji e-mail, Operator nie ponosi odpowiedzialności za nie doręczenie powiadomienia o zbliżającym się końcu ważności Usługi. Datę ważności Usługi Abonent może sprawdzić samodzielnie w Panelu Administracyjnym Usługi, na stronie www.cjc.pl, po zalogowaniu na konto podane w Formularzu zamówienia

 

Co raczej należy interpretować -> nie wysyłamy żadnych powiadomień, tym razem też nie otrzymałem stosownego maila a dokładnie za 2 dni wygasa ważność abonamentu więc jak widać "specyfikacja funkcjonowania korespondencji email" w firmie cjc w moim przypadku zawodzi regularnie.

 

Więc jeśli szukasz w miarę przyzwoitego hostingu to od cjc.pl trzymaj się z daleka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przekazując do nas dane, klient sporządza kopie bezpieczeństwa. Wszystkie zawarte w ofercie dane będą regularnie chronione. W przypadku utraty danych, klient zobowiązany jest jeszcze raz je nieodpłatnie do nas przekazać.

 

Ciekawe o co chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam u nich serwer ale korzystam tylko z obsługi DNC CONTROL jak www działa to nie wiem, kontak email dobry a telefoniczny 2/10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znając cjc to znaczy, że na 10 wysłanych maili dostał aż 2 potwierdzenia dostarczenia wiadomości. Oczywiście bez odpowiedzi. A przy kontakcie telefonicznym to 2 razy udało się nagrać na sekretarkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×