Skocz do zawartości
mag

opinie: leaseweb.com - serwery dedykowane

Polecane posty

piszesz na support@ ?

 

 

hmm to dziwne;-)

 

mógłbym na palcach jednej ręki policzyć wymijające odpowiedzi support@ typu

"wszystko u nas dobrze", "nie ma problemu" - takie odpowiedzi wlasnie dostaje w ciagu 3 godzin;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja wczoraj wieczorem napisałem dwa maile

jeden czy mogą potwierdzić płatność (już raz miałem z tym problem) (mail do sales@

a drugi czy mają dyski SSD (wiem , wiem czytałem ofertę, ale nie zaszkodzi zapytać). ( mail do support@

 

i co ?

dostałem równo odpowiedź od tego samego kolesia odpowiedź dostałem o godzinie 13 juz;-)

 

 

 

jak chcą to potrafią odpisać w mniej niż 24h!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak chcą to potrafią odpisać w mniej niż 24h!

 

jak chcą.. a nie jest to reguła :P W sumie dobrze, że w ogóle odpisuje ktoś ;]

ogólnie nie narzekam.. ale mogliby nad tym popracować ... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w sumie to trochę dziwne, bo to nie jest najtańsza serwerownia, nawet pl oddział ovh szybciej odpisuje.

 

ale może to taka ich taktyka żeby wykupić jakiś lepszy pakiet SLA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heh.. teraz dostałem w ciągu 20 minut :P

raczej odpisują jak im się chce, oraz o co prosisz.. jeżeli chodzi o pieniądze to fakt odpowiedzi szybkie ... ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz mnie rozczarowali na max'a ... płatność została zrobiona 24.11 w notatce zostało napisane: Proszę o uruchomienie serwera 28.11.2008 (oczywiście ustalone wcześniej działem: sales i zapewniali mnie na 100%, że da radę bez żadnego problemu (oczywiście po ang :P) )

Serwer dostałem dopiero dziś... oczywiście na e-maile nie odpowiadali, a na telefon nie mogłem się dodzwonić i porozmawiać :<

 

Oczywiście dostałem w poniedziałek info, że serwer zostanie uruchomiony w ciągu 24 h... (tu już całkiem dostałem zonka..)

Z tego co przeczytałem to skasowali mnie przykładowo 20 euro, a serwer jest ważny dopiero od dziś i jestem 10 euro w plecy przez ich spóźnienie w aktywacji (gdzie zapłaciłem oczywiste więcej) gdyby zrobili to w czasie i nie było by żadnych problemów to by było ok... teraz to muszę ich porządnie z*****...

 

aaaaa i oczywiście zainstalowali mi system na innym podziale dyskowym niż chciałem... oraz dostałem 3 GB ramu zamiast 4.. (lol?)

 

No to czas do nich zaraz napisać/zadzwonić...

 

Zawiodłem się teraz na nich i to mocno.... ;f

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym RAMem to masz zapewne domyślny kernel bez PAE - skompiluj sobie go jak trzeba, albo wrzuć paczkę "bigmem" (Debian) lub "PAE" (CentOS) i będzie 4 GB :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z tym RAMem to masz zapewne domyślny kernel bez PAE - skompiluj sobie go jak trzeba, albo wrzuć paczkę "bigmem" (Debian) lub "PAE" (CentOS) i będzie 4 GB :) .

 

pewnie tak.. właśnie o tym to później pomyślałem bo zobaczyłem, że mam 3290 MB więc dlatego :P

 

ale tamto jest nie wybaczalne :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Leaseweb to najgorsze co może być . Nie chodzi o parametry techniczne ale o support nie polecam ze względu na ich opieszałość w działaniu. Jak traficie na weekendową awarię to naprawa może potrwać w ich wykonaniu do tygodnia.A na e-maile odpowiadają kiedy im się zachce. Ja niestety miałem okazję się o tym przekonać na własnej skórze i postanowiłem innych przed tym nimi przestrzec. To tyle pozdrawiam wszystkich czytających tego posta :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dlatego bardzo ważny jest backup ;)

ja np w godzinę odtworzę swoją stronę na nowym serwerze nawet gdyby LW się spaliło;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W LeaseWeb ostanie routery ida przez USA, dokladniej przez Phenix, wiec nie zdziwcie sie jak zacznie wam pracowac na lagu serwer ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LeaseWeb sie nie poleca nawet najgorszemu wrogowi.

Jestem niestety ich klientem juz ponad dwa lata, jak chcialem rozwiazac kontrakt, napisali mi ze musze wypelnic jakis dokument i wyslac faksem i po trzech miesiacach mi odlacza serwer. Tylko ze pod linkiem co podali takiego dokumentu nie bylo, a potem support juz milczal na ten temat...

 

Ogolnie jak sie nic z serwerem nie dzieje to jako tako chodzi, czasem sie zdarzaja pady sieci, czasem ci ip zabiora przez przypadek i beda wmawiac ze go nigdy nie miales, mimo iz polowa twoich serwisow chodzi na tym ip od roku i masz to na fakturach...

Albo wskakuja jakies bez sensu rzeczy typu dali mi adres ip ktorego nie zamawialem i placilem za to przez kilka miesiecy, po czasie sie zorientowalem ze mi naliczali za duzo.

 

A teraz w niedziele cos sie stalo z serwerem, nie wiem co... pisze codziennie do supportu na razie wczoraj dostalem jedna odpowiedz, zebym podal im haslo root i tyle... zero, cisza...

I to ma byc podejscie do klienta ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Exportal sprzedaje serwery z Evoswitcha (=Leaseweb w praktyce) taniej niż LW i mają tam podobno dobre SLA, więc może jest szansa na reakcje w razie problemow ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Exportal sprzedaje serwery z Evoswitcha (=Leaseweb w praktyce) taniej niż LW i mają tam podobno dobre SLA, więc może jest szansa na reakcje w razie problemow ;).

 

Tak jest.

 

1. Tak serwery sa w EvoSwitch, ktore nalezy do Leaseweb
2. Nie mamy technikow w Leasewbie. Jendak mamy wykupione SLA na wszystkie serwery. Tak wiec w razie awarii mamy priorytetowy status. Mozemy rowniez zadzwonic i srpawdzic cos ie dzieje.
3. Wszystkie nasze serwery mamy podlaczone do KVMow tak wiec w razie problemow sami mozemy sprawdzic co sie dzieje z serwerem.

 

W EvoSwitch (Leasewebie) mamy dedykowane szafy kolokacyjne na nasze 
serwery. Daje to nam dosyc spora elstycznosc jesli chodzi o oferowane 
pakiety serwerow.

Jesli chodzi o SLA to na lacze mamy ich standardowe SLA 99% tak wiec 
cudow tutaj brak - oczywiscie faktyczny uptime jest o wiele wyzszy.

SLA na support mamy 4h tak wiec w razie braku reakcji na ticket 
rowniez mozna do nich zadzwonic. Narazie nie potrzebujemy wyzszego SLA 
gdyz wiekszosc rzeczy mamy zautowatyzowanych. Z poczatkiem roku 
bedziemy mieli kilka nastepnych szaf tak wiec jezeli okaze sie to 
potrzebne podwyzszymy SLA.

 

 

Także w sumie brać i się nie zastanawiać ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piaty dzien bez odpowiedzi...

Napisalem im zeby sobie wsadzili ten serwer gleboko w d***.

A tymczasem sie przenioslem gdzie indziej. Zauwazylem w panelu SSC opcje anulowania zamowien, wiec juz nie bede placil za te watpliwej jakosci uslugi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting
Piaty dzien bez odpowiedzi...

Napisalem im zeby sobie wsadzili ten serwer gleboko w d***.

A tymczasem sie przenioslem gdzie indziej. Zauwazylem w panelu SSC opcje anulowania zamowien, wiec juz nie bede placil za te watpliwej jakosci uslugi.

 

na serwer z kartą np 1 Gbit/s czeka sie do 2 tygodni.... na serwer standardowy z ich oferty kilka dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
na serwer z kartą np 1 Gbit/s czeka sie do 2 tygodni.... na serwer standardowy z ich oferty kilka dni.

 

To ok, ale moj serwer przestal dzialac i support nic sobie z tego nie robi. To jest roznica jednak.

 

Napisalem zeby mi oddali kase za ten miesiac, inaczej beda zwyklymi zlodziejami... Jeszcze dwa dni zrozumiem jakos, ale piec ?

Ciezko im d*** ruszyc do serwerowni zobaczyc co sie dzieje ? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting
To ok, ale moj serwer przestal dzialac i support nic sobie z tego nie robi. To jest roznica jednak.

 

Napisalem zeby mi oddali kase za ten miesiac, inaczej beda zwyklymi zlodziejami... Jeszcze dwa dni zrozumiem jakos, ale piec ?

Ciezko im d*** ruszyc do serwerowni zobaczyc co sie dzieje ? ;)

 

kasy nie oddają niestety...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×