Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
GyniO

[ProGamela] Prośba o sponsoring serwera www.

Polecane posty

Witam !

 

Jestem uczniem szkoły średniej. Wraz z przyjacielem postanowiliśmy stworzyć projekt gry internetowej. Gra rozwinęła się już bardzo mocno.

 

Początkowy hosting nie dał rady utrzymać naszej gry. Zmuszeni przeprowadzką na serwer dedykowany, postanowiliśmy szukać sponsora.

 

Nasza gra jest oparta o silnik Ugamela. Przypomina wyglądem znaną wszystkim grę Ogame. Jesteśmy projektem prężnie się rozwijającym. Posiadamy własnych programistów. Istniejemy 5 miesięcy.

 

Serwer utrzymywany jest z kieszeni naszych graczy oraz nas samych. Gra nie przynosi dochodu, a wręcz jesteśmy zmuszeni za nią płacić. Jak wiadomo, aby coś zyskać, najpierw trzeba coś poświęcić. W tym wypadku są to pieniądze i to niemałe. Jesteśmy uczniami i tylko jeden z naszej trójki pracuje - lecz jak wiadomo ma on także swoje wydatki.

 

Gra pochłania około 60GB transferu miesięcznie. Reklama około 30zł. Stajemy się coraz bardziej popularni i jesteśmy w czołówce gier tego typu w polskim internecie.

 

Poświęcamy dużo czasu na dopracowywanie naszej gry. Obecnie szukamy sponsora.

 

Zwracamy się więc do Państwa z ogromną prośbą. Jest nam niezręcznie pisać o takich sprawach do tak dużej organizacji jaką jesteście Państwo. Jesteśmy jednak zmuszeni to zrobić.

 

Mamy więc do Państwa prośbę.

 

 

Czy wasza firma, mogła by sponsorować lub hostować, naszą grę?

W zamian oferujemy reklamy waszej firmy.

 

 

Nasza strona to www.progamela.net .

 

 

Najserdeczniejsze pozdrowienia,

Grzegorz Konsek (GyniO)

Administrator - www.progamela.net

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A ja od siebie dodam, że gra jest na silniku ugamela i pochłania zasoby serwera jak szalona.

 

Na silniku Xnova.

 

Nasi technicy dokonali poprawki w tym silniku gdzie skrypt nie pochłania aż tylu zasobów serwera jak standardowy silnik xnovy.

Udostępnij ten post