Skocz do zawartości
irek_s

jaki hosting do 100zł

Polecane posty

Kaczy - nie płacz ;) Moja firma zarządza praktycznie 2ma firmami hostingowymi z Saudi Arabia i Singapuru. Nie mówiąc o mniejszych klientach i też się nie udzielają o tym na forach.

 

To, że jest u nas trochę klientów z forum też ma negatywną stronę. Coś nie działa 5 minut to zaraz możesz o tym przeczytać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dust.pl poproś o opinię na forum jak zdobędziecie kontrakt na kolokację od Era GSM albo Electroworld : ))) będzie raz, a dobrze : )

Ja bym jednak podszedł do tego inaczej i pisałem już o tym w innym wątku na tym forum. Przyrost klientów nie powoduje u nas (i nie sądze, aby kiedykolwiek spowodował) przyrost liczby opinii na forach, a Twój przykład jest wręcz idealny... nawet gdybyśmy zapewniali kolokację dla tak znanych marek jak wymieniłeś- nie sądzisz chyba, że ktoś z tak dużych firm zaczałby sobie polecać nas na forach? Nie mówiąc już o podpisywanych dodatkowych lojalkach, które często zabraniają wręcz chwalenia się przez firmy swoimi klientami.

 

My, już teraz obsługujemy trochę bardziej znanych (na rynku lokalnym woj. łódzkiego, czy na rynku ogólnopolskim) klientów, ale nie wypada mi i nie wolno podawać tutaj linki do ich serwisów internetowych. Myślę, iż jedynym rozwiązaniem jest tu dział "zaufali nam" gdzie opublikować możemy listy referencyjne od zadowolonych klientów- ale tylko i wyłącznie od tych firm, które wyrażą w ogóle zgodę na tego typu publikacje.

 

To, że jest u nas trochę klientów z forum też ma negatywną stronę. Coś nie działa 5 minut to zaraz możesz o tym przeczytać ;)

To jest właśnie doskonały przykład różnicy w obsłudze firm a klientów indywidualnych. Ci pierwsi (jeśli już przerwa w dostępie do którejś z usług faktycznie stanowi dla nich utrudnienie) kulturalnie skontaktują się z firmą telefonicznie. Ci drudzy- o każdej, nawet kilkusekundowej przerwie poinformują "całą resztę ludzkości" na różnego rodzaju forach publicznych. Chociaż klientów indywidualnych policzyć można u nas na palcach- mamy naszego "ulubionego rodzynka" którego nie przebije nigdy żaden, nawet najlepszy system monitoringu, ale... wysyła nam SMSy/maile zamiast zadzwonić (jakby niby koszty połączeń telefonicznych były zbyt wysokie i dlatego trzeba pisać do nas SMSy z internetu). Choć jakby miał do mnie dzwonić przy każdym restarcie daemon'a (nawet o o 3-ciej nad ranem) to już nawet wolę, że pisze mi SMS'a ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cene ustala firma na podstawie popytu, no i na podstawie marzy jaka ja zadawala, przecież wiadomo jednego właściciela zadowoli zysk rzedu 10tys/miesiecznie a drugiego 50tys/miesiecznie, cena takze zalezy od umiejetnosci organizacyjnych itp.

Temat "rzeka", jednak wg mnie nie masz racji, statystyki nie kłamią, im droższa firma tym statystycznie większa pewność i stabilność oferowanych usług.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
im droższa firma tym statystycznie

Właśnie statystycznie tak jest, a wiadomo, że praktyka i życie pokazuje co jest warte pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

jaki hosting wybrac do 100zł, w tej chwili jestem tak zly na firme inwestnet.com ( nie ma kontaktu z ta firma, telefonu nie podaja na stronie na telefon podany na who is nie odpowiadaja) ze szukam pilnie firmy hostingowej

ktora polecacie?

na forum nie znalazlem zadngo zestawienia takich firm, przydalo by sie jakies glosowanie zeby te niepowazne firmy wyeliminowac, a profesjonalistow wypromowac!!

 

co z tego ze place za hosting 30zl jak w wyniku niedzialania serwera ma straty kilkuset zlotych

 

przymierzalem sie do netlook ale tam jest obsluga tylko 2 domen

ZALEZY MI GLOWNIE NA NIEZAWODNOSCI , NA MIEJSCU MNIEJ, MOZE BYC TYLKO 500MB

 

 

dziekuje i pozdrawiam

irek

 

Na co jest Pan zły na nas ?

Proszę o podesłanie na PM numeru zgłoszenia na helpdesk, na które nie otrzymał Pan odpowiedzi i pomocy. Co do numeru telefonu w tej chwili jeszcze nie udzielamy supportu via telefon ale na wszystkie zgłoszenia przyjmowane na helpdesk odpowiadamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×