Skocz do zawartości

Polecane posty

Mam nadzieję, że firma hitme.net pójdzie po prostu po rozum do głowy i wywiąże się chociaż z jednej ostatniej deklaracji. I chyba o to chodzi w tym całym pisaniu, bo nie jestem typem bezmyślnego krzykacza. Byłoby po prostu sympatycznie gdyby chociaż raz pokazali że mają dobre podejście do klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

IQ Programmer - Nie mam czasu odpowiadać na Pana posty, oraz ochoty odpowiadać na kłamstwa i przedstawiać jak to było naprawdę skoro nie jest Pan osobą odpowiedzialną za swoje zachowanie i przyznać się do swoich błędów. Tym postem kończę dyskusję z Panem

 

Przede wszystkim my nie mamy sobie nic do zarzucenia, wszystko wykonywaliśmy sumiennie

 

doradzając w doborze usługi bez potrzeby dopłacania w pierwszym miesiącu

konfigurując dodatkowe usługi dla Pana poza standardową pomocą co również pomogliśmy przygotować, jednak wówczas gdy usługi były wdrożone Pan zmieniał swoje zdanie co do ich właściwości

 

Teraz spełnia Pan tylko oszczerstwa i groźby "wszędzie was odpisze jak mi tego zaraz nie zrobicie" które wymienił Pan w stosunku do mojej osoby chcąc "na zaraz mieć skonfigurowane usługi" dobrze widział Pan, że dbamy o swoją opinię i chciał tym nas szantażować...

 

ewidentnie od samego początku chodziło tylko i wyłącznie o odszukanie pretekstu do rezygnacji z usługi, ponieważ twierdził Pan iż nie otrzymywał od nas danych itp historie, wystarczyło powiedzieć prawdę.

 

Jeżeli chodzi o zwrot kosztów za usługę, już na to Panu kilka razy udzielałem odwiedzi, jednak Pana kłamstwa nie mają końca.

Pomimo rozpoczęcie świadczenia usługi i włożonej z naszej strony pracy w konfigurację wszelkich Pana zachcianek oraz poniesionych przez nas kosztów otrzyma Pan zgodnie z naszym regulaminem zwrot kosztów. Wszelkie informacje otrzymał Pan w mailu na zakończenie naszej współpracy.

Edytowano przez marekxbx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

złodzieju,

cwaniaku,

kłamco,

łgarzu

chłopczyku

 

nie znam sprawy, nikogo nie bronię, a hitme jest znane z "mniej solidnej" obsługi, ale istnieją jakieś granice w rozmowie i te tutaj zostały przekroczone. Działasz na swoją szkodę prowadząc w ten sposób konflikt.

 

ps. mam nadzieję, że ten iqproramer to nie ten sam pieniacz co poprzednio (w podobnym stylu) "dyskutował" z IQ ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po co śmiecicie w temacie OPINIE!

Nie jestem fanem hitme bo też mi nie podchodzi ta firma i jej support ale to nie jest czas i miejsce na takie akcje, lepiej idźcie na cmentarz zapalić znicza zamiast tu śmiecić.

 

Może jakiś mod wydzielić ostatnie posty? bo są conajmniej bez sensu klepanie tego samego kilka razy. Może nazwa nowego tematu to będzie: przepychanki niezadowolonych klientów z hitme?

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

@Normanos, mi się jego ksywka kojarzy bardziej z pracownikiem IQ. IQ Programmer - programista w IQ ? Takie skojarzenie tylko bo wiem że IQ nie zatrudniłby osoby o takim charakterze i takiej postawie. To poważna firma i nie mogą sobie pozwolić aby pracownik publicznie prezentował swoje wynurzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja muszę przyznać ze bardzo dobrze mi sie współpracowało z firma hitme, odpowiedzi otrzymywałem bardzo szybko przez miłą obsługę która była bardzo pomocna. Pamietam jak na samym początku przygody z systemami Linux potrzebowałem pomocy z serwerem ftp. Konsultant naprawili problem oraz wytłumaczył mi co zrobiłem złe... A nie musiał bo to był vps root. Dodatkowo nie miałem ani jednego problemu z serwerem, działał dobrze i stabilnie.

 

Pozdrawiam i polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie kupiłem kiedyś i zwykłego vpsa, i budżetowego. W obu przypadkach instalacja lamp zajmowała kilkadziesiąt minut. Nie polecam..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie kupiłem kiedyś i zwykłego vpsa, i budżetowego. W obu przypadkach instalacja lamp zajmowała kilkadziesiąt minut. Nie polecam..

a ile miała by zajmować minute?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ile instalujesz lamp? Pół godziny?

Zwykle sama instalacja zajmuje kilka minut.

5-7 minut instaluje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tom3kk

@hitme - obadajcie ticket WMB-973-16726, nie idzie z wami nawiazac kontaktu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hitme to najgorsza firma hostingowa w Polsce.

 

Ciągłe crashe serwerów.

Brak dostępu do panelu klienta!

Ciągłe zmiany konfiguracji bez niczyjej wiedzy.

Pliki htaccess raz działają, raz nie.

 

Kontakt jest zerowy - kilka miesięcy temu wysłałem krytyczne zgłoszenie,

(opisujące fakt, iż po ich zmianach w panelu użytkownika nie mogę się

do niego logować, bo nie przenieśli mojego konta na nową bazę!)

na które odpowiedź dostałem najpierw po miesiącu zbywającą mnie,

potem po kolejnym ponad miesiącu otrzymałem przeprosiny i zapewnienie, że

"jutro" problemy zostaną naprawione. Minęły 2-3 miesiące i nadal nic.

 

W między czasie pojawiły się nowe problemy z wildcardem i jak wyżej wspomniałem - htaccessem.

Kolejne zgłoszenie - od kilku tygodni zero odpowiedzi.

 

Proszę wyobrazić sobie prowadzenie strony typowo społecznej, która ciągle się wysypuje, losowo zmieniają się htaccessy, jest brak dostępu do bazy danych, i wiele innych.

Obie moje strony (w tym Szpyta.pl posiadająca ponad 15000 zarejestrowanych użytkowników) po prostu wymarły.

Nie zamierzam tego tak zostawić - nie wiem tylko czy iść z tym na policję, czy najpierw szukać pomocy gdzie indziej.

Edytowano przez Disip (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I zrobię to w najbliższym czasie.

Właśnie w tym celu wszedłem na to forum - szukam dobrego hostingu.

 

Jak tylko mogę ubiegać się o zwrot kosztów?

W końcu nie przelewałem im pieniędzy za nic.

Poza tym na moim koncie na Hitme jest nadwyżka, co prawda niewielka, ale nie zamierzam im dawać jakichkolwiek korzyści ze mnie.

Edytowano przez Disip (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam HitMe

Zakupiłem u nich VPS na którego oczekiwałem aż 2 dni!

Panel zarządzania serwerem VPS nie działał.

 

Koszmar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Nie polecam HitMe

Zakupiłem u nich VPS na którego oczekiwałem aż 2 dni!

Panel zarządzania serwerem VPS nie działał.

 

Koszmar.

 

Heh... Serwery są tworzone automatycznie, więc wątpię żebyś czekał aż tyle :)

 

I zrobię to w najbliższym czasie.

Właśnie w tym celu wszedłem na to forum - szukam dobrego hostingu.

 

Jak tylko mogę ubiegać się o zwrot kosztów?

W końcu nie przelewałem im pieniędzy za nic.

Poza tym na moim koncie na Hitme jest nadwyżka, co prawda niewielka, ale nie zamierzam im dawać jakichkolwiek korzyści ze mnie.

 

Poczytaj regulamin odnośnie wypłat i zwrotów...

 

 

2. Reklamacja składana przez Usługobiorcę w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usług przez HitMe.pl powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i przesłana na adres email bok@hitme.pl.

3. Reklamacja powinna zawierać: Imię i nazwisko lub nazwa firmy zgłaszającej reklamacje, login lub inny identyfikator pozwalający na identyfikując usługi, przedmiot reklamacji oraz uzasadnienie.

4. Reklamacja powinna zostać złożona nie później niż w 14dniu od zdarzenia.

5. HitMe.pl rozpatrzy reklamację w przeciągu 14dni o jej otrzymania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem. Wysłałem reklamację.

Naprawdę sądzisz, że oni respektują te 14 dni, skoro na krytyczne zgłoszenia nie odpowiadają od miesięcy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem. Wysłałem reklamację.

Naprawdę sądzisz, że oni respektują te 14 dni, skoro na krytyczne zgłoszenia nie odpowiadają od miesięcy?

Oni mu sponsorują serwer zatem nie dziw się że stara się wyjaśnić sytuację :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Przeczytałem. Wysłałem reklamację.

Naprawdę sądzisz, że oni respektują te 14 dni, skoro na krytyczne zgłoszenia nie odpowiadają od miesięcy?

 

Jeżeli spełnisz wszystko wg. regulaminu to możesz zawsze walczyć o swoją kasę (ewentualnie o jakieś odszkodowania za czas). Jeżeli byś nie spełnił wymagań regulaminu mogli by cię olać :)

 

Oni mu sponsorują serwer zatem nie dziw się że stara się wyjaśnić sytuację smile.png

 

Skąd wywnioskowałeś że niby mi sponsorują serwer? Wszystkie swoje serwery kupuję na własny koszt :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli byś nie spełnił wymagań regulaminu mogli by cię olać smile.png

 

2. Reklamacja składana przez Usługobiorcę w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usług przez HitMe.pl powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i przesłana na adres email bok@hitme.pl.

3. Reklamacja powinna zawierać: Imię i nazwisko lub nazwa firmy zgłaszającej reklamacje, login lub inny identyfikator pozwalający na identyfikując usługi, przedmiot reklamacji oraz uzasadnienie.

4. Reklamacja powinna zostać złożona nie później niż w 14dniu od zdarzenia.

5. HitMe.pl rozpatrzy reklamację w przeciągu 14dni o jej otrzymania.

 

 

2. Wysłałem w formie pisemnej, przesłałem na bok@hitme.pl

3. Reklamacja zawiera Imię, nazwisko, login, przedmiot i pełne uzasadnienie

4. 14 dni od jakiego zdarzenia? Od zgłoszenia, czy od czasu kiedy zdecydowałem, że mam dość czekania?

 

Takim sposobem, to można każdą reklamację olać, bo równie dobrze mogą napisać, że 14 dni od powstania ich strony...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość StableHost.pl

Hitme.pl byłby dobrą firmą, gdyby był dobry support...

A szkoda, bo sprzęt mają bardzo znakomity :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A szkoda, bo sprzęt mają bardzo znakomity sad.png

 

...który ciągle siada i zmienia wszystko wedle własnych "upodobań"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4. 14 dni od jakiego zdarzenia? Od zgłoszenia, czy od czasu kiedy zdecydowałem, że mam dość czekania?

Aż tak u ciebie źle ze zdolnością rozumienia czytanego tekstu?

Oczywistym jest, że od zdarzenia, które jest przedmiotem reklamacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×