Skocz do zawartości
Mateusz Sojda

[Prośba] Hosting z dostępem SSH

Polecane posty

Powiem wprost: Szukam hostingu w Polsce, wymagany dostęp do shella, mile widziany panel DA. Reszta parametrów bez znaczenia. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No.. hm... progreso?

 

Właśnie mam zamiar przenieść się z progreso... Jakość ich usług (przede wszystkim mam na uwadze całodobowy helpdesk) pozostawia wiele do życzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

risp.pl ? ale nie wiem jak z panelem zarządzania.

Trochę lat już są na rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

risp mi nie odpowiedziało z 2-3 razy na żadnego maila... pytałem o zabezpieczenia, ochrone przed spamem itd. nic mi nie odp więc podziękowałem..z

 

znalazłem takie "cuś"

 

http://www.itl.pl/

http://desk.pl/ troszkę na rynku już są..

http://cal.pl w sumie szybko odpowiada na maile i tickiety, ale nie wiem jak teraz jest z jakością (nie jestem tam klientem shared hostingu od jakieś ponad 1,5 roku).

http://hekko.eu wtf ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No właśnie co to ? ;] Ze mną nic wspólnego nie ma..

 

heh.. nie wiem ;] znalazłem na google to podałem... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK
Wiesz, mogę zrozumieć godzine, dwie, nawet trzy opoznienia. Ale 1-2 dni?

 

 

hmm bywało ze rowniez na odp czekałem po 2 dni :)

wiec tak do konca helpdesk 24h nie jest :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

proponuje któreś z kont resellerskich w SISCO

 

Oferta bardzo ciekawa, lecz potrzebuję tego konta do prywatnych zastosowań. Aktualnie próbuję wynegocjować z Panem Arturem jakiś mniejszy pakiet, zobaczymy czy się uda :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matte,

czy serwer musi być w Polsce ?

 

Powiem wprost: Szukam hostingu w Polsce, wymagany dostęp do shella, mile widziany panel DA. Reszta parametrów bez znaczenia. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiesz, mogę zrozumieć godzine, dwie, nawet trzy opoznienia. Ale 1-2 dni?

 

Czego nie mozesz zrozumiec w odpowiedzi ktora uzyskujesz w terminei 1-2 dni ? jestes klientem masowej uslugi w bardzo "ekonomicznym" segmencie zatem jesli sprawa nie byla krytyczna, nie powinno zupelnie dziwic ze otrzymales odpowiedz w takim terminie. Swiadczy to jedynie dobrze o uslugodawcy ktory nie zignorowal Twojego zapytania, a w miare mozliwosci obslugi klienta udzielil odpowiedzi w moim zdaniem bardzo przystepnym czasie. Helpdesk 24h nie oznacza ze otrzymasz odpowiedz teraz i w tym momencie na wszystkie zagadnienia.

 

g.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiesz, mogę zrozumieć godzine, dwie, nawet trzy opoznienia. Ale 1-2 dni?

 

Czego nie mozesz zrozumiec w odpowiedzi ktora uzyskujesz w terminei 1-2 dni ? jestes klientem masowej uslugi w bardzo "ekonomicznym" segmencie zatem jesli sprawa nie byla krytyczna, nie powinno zupelnie dziwic ze otrzymales odpowiedz w takim terminie. Swiadczy to jedynie dobrze o uslugodawcy ktory nie zignorowal Twojego zapytania, a w miare mozliwosci obslugi klienta udzielil odpowiedzi w moim zdaniem bardzo przystepnym czasie. Helpdesk 24h nie oznacza ze otrzymasz odpowiedz teraz i w tym momencie na wszystkie zagadnienia.

 

g.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czekać dwa dni na odpowiedź od BOK firmy to jednak lekka przesada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×