Skocz do zawartości

dinek

Firma
  • Zawartość

    212
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

17 Normalna

3 obserwujących

O dinek

  • Ranga
    Stały użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    Dediserv Dedicated Servers Sp. z o.o.
  • Imię
    Dino
  • Nazwisko
    Strzeminski

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://www.dediserv.eu
  • Skype
    dino.strzeminski

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  1. Witam, Zakładając 3 tysiące użytkowników jednoczesnych to samego łącza potrzeba 18Gbit wiec port 10Gbit nie wystarczy. Jeżeli mówimy o 2-3tysiącach uzytkowników w ciągu miesiąca to juz cos innego. Pozdrawiam, Dino
  2. Jaki budżet? Pozdrawiam, Dino
  3. Direct Admin - licencja - odkupię

    Witam, Niestety z tego co wiem to już jest trudna sprawa. Większość licencji lifetime to licencje typu "internal", które są oferowane przez firmy sprzedajace serwery dedykowane lub VPSy itp. Nie ma mozliwości przetransferowania pojedynczej licencji. Swego czasu można bylo kupić licencje external, ale byly duzo droższe od internali. Jeżeli będzie Pan kupował jakąś licencje teraz to niech Pan się upewni, że przetransferowane będzie całe konto z licencją bo samej licencji DA nie przetransferuje. Pozdrawiam, Dino
  4. OK - pytanie jest jak bedzie rozlozony ruch. Czy wszystko ma isc przez tier1 czy czesc mozna wrzucic na IXy? Z takim budzetem mozna powalczyc. Pozdrawiam, Dino
  5. Wszystko zalezy od tego do czego jest potrzebna taka przepustowosc. Jezeli jest to jednorazowy event to moze jakis CDN moze miec wiekszy sens. Lacze 10gbit u tier1 taniego to kwota ok 7k pln przy commitmencie 12m. Na czesc ruchu mozna wziac plix/thinx/epix no i co z ruchem do tpnetu. Do tego oczywiscie dochodzi koszt sprzetu. Dino
  6. W Polsce raczej nie ma za wiele opcji. Dzierzawa miejsca w LIMie + ixy +jakis tier1? Dino
  7. Witam, Tak jak poprzednik mowil 80gbitow bedzie troche kosztowalo. Gdzie ten ruch bedzie kierowany? Czy bedzie opcja kontraktu terminowego? Pozdrawiam, Dino
  8. Witam, Jezeli Warszawa wchodzi w rachube to prosze pisac na info@dediserv.eu.
  9. [dedykowane] - Serwer dedykowany

    Witam, Mozemy zaoferowac: Server Intel 2x Intel E5-2640 32GB RAM 4x300GB SATA10K Velociraptor HW RAID z BBU 10TB na porcie 1GE Miesiecznie 600PLN brutto Pozdrawiam, DIno Strzeminski
  10. Tlumaczenie do WHMCS

    Witam, Czy ktos dysponuje aktualnym tlumaczeniem PL WHMCSa? Bylbym wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam, Dino Strzeminski
  11. Plugin dotpay do WHMCS

    Juz do nich napisalem.... czekam na wycene.
  12. Plugin dotpay do WHMCS

    Witam, Czy ktos czyms takim dysponuje? Fajnie jakby dzialalo na wersji 7.x + Pozdrawiam, Dino
  13. Witam, Dzisiaj mamy do zaoferowania nastepujacy VPS: 4x rdzenie E5-2620 v2/3/4 16 GB RAM 100GB HDD 5TB ruchu 50IP z roznych klas c (/24) Wirtualizacja: VMware Lokalizacja Frankfurt Oplata instalacyjna 200PLN netto Oplata miesieczna 600PLN netto Pozdrawiam, Dino Strzeminski info@dediserv.eu
  14. Witam, Zapraszam na priv. Cos postawimy we Frankfurcie na KVMie. Dino Kurcze sorry za odgrzebanie starego threada.
  15. Witam, Napisz na info@dediserv.eu cos moge zaoferowac. Pozdrawiam, Dino
×