Skocz do zawartości

Web Hosting Talk

  • arubacloud.pl

    Partner technologiczny

    Aruba Cloud jest marką usług cloud na rynku europejskim. Została stworzona w celu dostarczenia firmom kompleksowych rozwiązań Cloud niezależnie od ich planów i projektów.

 

Zdjęcie

Aruba Cloud

Aruba Cloud

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
427 odpowiedzi na ten temat

Aruba Cloud

#421 kafi

kafi

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3400 postów
  • Imię:Konrad

Napisany 05 maj 2017 - 08:07

No cóż, sami tym pokazali, że te ich instancje do niczego innego, niż nauka powłoki BASH albo wysyłanie spamu się nie nadają :D



#422 furek

furek

    Stały użytkownik

  • Support WHT
  • PipPipPipPipPip
  • 408 postów
  • Skąd:Koszalin
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:G

Napisany 05 maj 2017 - 11:06

 

Możesz wyjaśnić co znaczy według ciebie nieaktywne? Wyłączone?

Czekaj czekaj! Miałeś usługę i ci ja usunęli? Miałeś/masz pieniądze w panelu ale nie możesz się zalogować? Na jakiej podstawie twierdzisz że jesteś zablokowany? Ciekawy jestem czy ktoś z aruba jest w stanie to jakoś wytłumaczyć? Będzie milczenie czy tylko się skończy zdaniem że ktoś sprawdzi.... 

 

 

Tak, dokładnie.

Kasa w panelu jest, masz VM, którą wyłączasz sobie (kilka dni leży wyłączona) po czym zostaje usunięta.


No cóż, sami tym pokazali, że te ich instancje do niczego innego, niż nauka powłoki BASH albo wysyłanie spamu się nie nadają :D

 

Dokładnie tak jak piszesz.


Kogo by tu polecić? :)


#423 Aruba Cloud

Aruba Cloud

    Często na forum

  • Firma Gold
  • 66 postów
  • Firma:ArubaCloud
  • Imię:Adrian
  • Nazwisko:Buczek

Napisany 05 maj 2017 - 14:30

Taki mail, "The user AWI-60777 has been suspended.

The related resources were disabled on the 18/04/2017 at 20:08.

_____________________________________________

ArubaCloud.com Customer Care



www.arubacloud.com

support.aruba.it"
Z tytulem," Forced shutdown of Cloud user AWI-60777"

Witaj,

 

Otrzymałeś także 18/04 informację na swój adres @gmail.com z prośbą o kontakt, ze względu na abnormal traffic directed to an external destination. Ponieważ nie otrzymaliśmy od Ciebie żadnej informacji, tymczasowo serwer został zawieszony. 

 

Prosimy o kontakt via w celu dalszego wyjaśnienia sprawy z naszym działem technicznym.



#424 DaFFX

DaFFX

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 247 postów

Napisany 05 maj 2017 - 22:58

Witaj,

 

Otrzymałeś także 18/04 informację na swój adres @gmail.com z prośbą o kontakt, ze względu na abnormal traffic directed to an external destination. Ponieważ nie otrzymaliśmy od Ciebie żadnej informacji, tymczasowo serwer został zawieszony. 

 

Prosimy o kontakt via w celu dalszego wyjaśnienia sprawy z naszym działem technicznym.

 

Możliwe, że był tam jakiś "zły" ruch bo udostępniłem dane ssh innej osobie, ale to chyba nie powód bloka całego konta? Mail od was w celu wyjaśnień gdzieś mi zaginął, poszukam.

 

 

aruba.png

 

Przyznaję rację, maila otrzymałem, ale jak widać dotyczy TYLKO SERWERA "S2", dlaczego tylko ten serwer nie został zablokowany a całe konto? Gdzie te wasze 72 GODZINY? 

Konto zostało zawieszone prawdopodobnie z innymi serwerami, ale już nie pamiętam dokładnie co tam było...

 

Btw, serwery podrożały to wystarczyło poprosić o $ albo manualną zmianę ceny ;) Jednakże wybaczam i boję się korzystać :P


Edytowany przez DaFFX, 05 maj 2017 - 23:27.


#425 Aruba Cloud

Aruba Cloud

    Często na forum

  • Firma Gold
  • 66 postów
  • Firma:ArubaCloud
  • Imię:Adrian
  • Nazwisko:Buczek

Napisany 08 maj 2017 - 10:43

 

Możliwe, że był tam jakiś "zły" ruch bo udostępniłem dane ssh innej osobie, ale to chyba nie powód bloka całego konta? Mail od was w celu wyjaśnień gdzieś mi zaginął, poszukam.

 

 

aruba.png

 

Przyznaję rację, maila otrzymałem, ale jak widać dotyczy TYLKO SERWERA "S2", dlaczego tylko ten serwer nie został zablokowany a całe konto? Gdzie te wasze 72 GODZINY? 

Konto zostało zawieszone prawdopodobnie z innymi serwerami, ale już nie pamiętam dokładnie co tam było...

 

Btw, serwery podrożały to wystarczyło poprosić o $ albo manualną zmianę ceny ;) Jednakże wybaczam i boję się korzystać :P

 

DaFFX,

 

Cieszymy się, że maile się odnalazły. Z naszego punktu widzenia i zgodnie z regulaminem, to Ty zawierasz z nami umowę na właściwe korzystanie z serwera VPS, nie osoby trzecie.  Przykro nam, że jeden z Twoich klientów, złamał zasady naszego regulaminu i wykorzystał Twój serwer VPS  do ataku - nazywając rzeczy po imieniu. Takie działanie jest dla nas niedopuszczalne i grozi m. in. zablokowaniem danej klasy IP, co odbija się rykoszetem na innych użytkownikach ArubaCloud.

 

Stąd nasza zdecydowana odpowiedź, w związku ze złamaniem regulaminu i zasad korzystania z serwerów VPS.  Czy odpisałeś na maila w ciągu 72 godzin i skontaktowałeś z działem technicznym? Jeśli tak podeślij nam proszę kopię maila. Z informacji jakie uzyskaliśmy od działu tech. nie było żadnego kontaktu, dlatego konto zostało tymczasowo zatrzymane.



#426 DaFFX

DaFFX

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 247 postów

Napisany 08 maj 2017 - 14:28

 
DaFFX,
 
Cieszymy się, że maile się odnalazły. Z naszego punktu widzenia i zgodnie z regulaminem, to Ty zawierasz z nami umowę na właściwe korzystanie z serwera VPS, nie osoby trzecie.  Przykro nam, że jeden z Twoich klientów, złamał zasady naszego regulaminu i wykorzystał Twój serwer VPS  do ataku - nazywając rzeczy po imieniu. Takie działanie jest dla nas niedopuszczalne i grozi m. in. zablokowaniem danej klasy IP, co odbija się rykoszetem na innych użytkownikach ArubaCloud.
 
Stąd nasza zdecydowana odpowiedź, w związku ze złamaniem regulaminu i zasad korzystania z serwerów VPS.  Czy odpisałeś na maila w ciągu 72 godzin i skontaktowałeś z działem technicznym? Jeśli tak podeślij nam proszę kopię maila. Z informacji jakie uzyskaliśmy od działu tech. nie było żadnego kontaktu, dlatego konto zostało tymczasowo zatrzymane.


Zakonczmy dyskusje na zablokowaniu konta po kilku godzinach a nie tylko vpsa. Tyle mi wystarcza, nie czułem potrzeby kontaktowania sie z wami.

#427 Zinyx

Zinyx

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 18 postów

Napisany 14 maj 2017 - 14:22

Mógłby ktoś dać screena jakie są prędkości na tych serwerach: DC1/IT1, DC2/IT2,  DC3/CZ1



#428 cypisek

cypisek

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 30 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Imię:Adi
  • Nazwisko:Piotrowski

Napisany 14 maj 2017 - 18:56

Zakonczmy dyskusje na zablokowaniu konta po kilku godzinach a nie tylko vpsa. Tyle mi wystarcza, nie czułem potrzeby kontaktowania sie z wami.

 

echh, do głośnego lamentowania na forum była potrzeba, do rzetelnej odpowiedzi już nie. Szczerze, tekst na poziomie przedszkolaka.





1 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych użytkowników