Skocz do zawartości
Krzychu105

Tp Jak Się Nie Zdenerwować?

Polecane posty

Witam

 

Mam pytanie czy jest możliwe rozwiązanie umowy jeżeli jakość usług diametralnie sie pogorszy?

 

Mam neostrade od 3 lat zawsze nie było z nią większych problemów. Od 6 miesięcy często zdarza sie że moje połączenie nie przekracza 256kbit/s choć mam wykupione 512kbit/s. Pingi skaczą od 80-100 nawet do ich serwerów.

 

Ostatnio przestałem grać w gry online i nie zwracałem większej uwagi na ping.

Ale powiedzcie jak się nie zdenerwować jak człek nie grał 3 miechy ... nudny wieczór odpala grę a tu 200ms do serwera.

 

Nie wspomnę że dzisiaj pogorszenie jakości odczuwam na wht.pl a mój net na wielu testach prędkości łącza waha się od 60kbit/s do 120kbit/s wtf?

 

Bez telefonów do TP się by nie obyło... zadzwoniłem i co usłyszałem?

 

"To nie nasza wina ,że po zniesieniu limitów i nowych promocjach... liczba użytkowników poszła diametralnie w górę i nam łącza nie wyrabiają"

 

Umowę 6 miesięcy temu przedłużyłem w promocji na dwa lata.

A teraz mam tylko problem jak się tego pozbyć? Jest jakiś łatwy (tani) sposób na zerwanie umowy jeżeli nie są w stanie zapewnić usług na poziomie?

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to oni nie gwarantują danego pasma tylko np " Do 512KBitów "

 

Ja zawsze odradzałem neostrade, mi chcieli też wepchnąć ale zostałem przy radiówce ( wtedy miałem podobne kłopoty do Twoich ) - wolałem zostać bo z tego co się nasłuchałem o neo to nawet nie chciałem myśleć o podpisywaniu z nimi umowy.

 

 

Co do ich gadki to normalne - co Ci więcej powiedzą? Oni biorą pracowników na infolinie z ulicy, szybkie szkolenie i do telefonu.

 

Najlepiej zadzwoń do nich i się spytaj czy jest taka możliwość ( już czuję ich odpowiedź :) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze 6 miesięcy temu nie miałem nic a nic do neostrady. ( może trochę;))

A jakość radiówek w mojej okolicy szału nie robi.

Alternatywa to albo radiówka albo netia lub tele2 na liniach TP ... co mi wyjdzie na to samo , czy sie mylę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei mam od jakiegoś czasu nieco inny problem.. na prędkość w sumie nie narzekam, bo przy 6 mbit, nawet jak spadnie do 4, to przy codziennym użytkowaniu, nie ściągając niczego tego nie czuć.

U mnie natomiast zdarzają się dni kiedy mam np. 3h gdzie wiecznie neo się rozłącza.. co chwile, popracuje z 3 minuty i przerwa na kolejne 3, i taka zabawa, zwykle trwa to kilka godzin i wszystko wraca do normy, niemniej jednak nieco dezorganizuje to prace.. do tp już dzwoniłem.. no ale cóż mi pomoże konsultant przez telefon. Na razie w tym temacie stoję w miejscu. (Jedno co zaobserwowałem to fakt, że naprawdę podnieśli standard obsługi klienta).

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi neo w mieszkaniu studenckim w ciągu ostatnich tygodni pada kilkukrotnie każdego dnia. Za zwyczaj na parę minut ale każdego dnia. Centralkę mam 300 m od siebie, parametry łącza są jak marzenie ale po prostu rozłącza się router i nie może zsynchronizować. W domu natomiast neo chodzi bez jakichkolwiek przerw od paru miesięcy. Wszystko więc zależy od tego gdzie się mieszka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od kilku lat mam neo i przez ten czas zaliczyłem kilka awarii (trwających glownie kilka h, raz kilka dni). Wystarczyl szybki telefon, spokojny ale stanowczy glos i po chwili bylo "naprawione" ;) Generalnie jestem zadowolony, b.stabilne usługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O może moje oburzenie było niepotrzebne.

Dzisiaj odpaliłem ping w końcu stabilny w okolicach 30-35 do wp.pl

Może sie zabrali w sobie i zwiększyli przepustowość łącza jeżeli od ostatnich paru dni były problemy z pingiem.

 

Jak na razie jest dobrze ... jak będzie dalej okaże się niebawem w końcu weekend to ludzie się dosiądą do kompów i się wszytko okaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zasadniczo z tego co zauważyłem to problem z neostradą jest taki, że TP nie obsługuje jej sama - za działanie poszczególnych punktów końcowych odpowiadają podwykonawcy. Co istotne - różni podwykonawcy. Tak więc można trafić na dobrą firmę lub na złą, z milszą lub mniej miłą obsługą, z szybkim lub powolnym czasem reakcji itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem neostrade 3 lata i jej podziękowałem jak tylko sie dało ;) a 9393 oraz 0801102102 jest denerwujące

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
netia lub tele2 na liniach TP ... co mi wyjdzie na to samo , czy sie mylę?

 

Przecież zmiana operatora nie zmieni jakości linii, ani ilości klientów podłączonych na danym obszarze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że może być nawet gorzej. Jeśli podłączysz się do Internetu przez linię TP ale będziesz obsługiwany przez Netię i coś będzie nie tak to pewnie jeden będzie zrzucał winę na drugiego. Netia wykryje, że coś jest nie tak z linią ale nie będzie mogła tego poprawić sama a TP stwierdzi, że wina nie leży po stronie łącz (które Ci mają zresztą często fatalne) tylko po stronie Netii i wtedy nic nie zrobisz. To samo oczywiście z innymi operatorami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli moja teoria się potwierdza ^

 

Jeżeli Tepsa nie jest w stanie ogarnąć własnego ruchu to co dopiero ruch dla operatorów z dzierżawą ich łącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja z kolei mam od jakiegoś czasu nieco inny problem.. na prędkość w sumie nie narzekam, bo przy 6 mbit, nawet jak spadnie do 4, to przy codziennym użytkowaniu, nie ściągając niczego tego nie czuć.

U mnie natomiast zdarzają się dni kiedy mam np. 3h gdzie wiecznie neo się rozłącza.. co chwile, popracuje z 3 minuty i przerwa na kolejne 3, i taka zabawa, zwykle trwa to kilka godzin i wszystko wraca do normy, niemniej jednak nieco dezorganizuje to prace.. do tp już dzwoniłem.. no ale cóż mi pomoże konsultant przez telefon. Na razie w tym temacie stoję w miejscu. (Jedno co zaobserwowałem to fakt, że naprawdę podnieśli standard obsługi klienta).

 

Pozdrawiam.

Też tak miałem przy 512 a potem jak wzielem liveboxa (który poleciał przez okno) to już tego problemu nie miałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, ten Livebox jest %$#%#$#@% przez 3 lata mialem neo na sagemie i 0 problemow, dostalem liveboxa, bo wzialem multipakiet i zaczela sie masa problemow (to ping 3000, to zrywalo polaczenie, to nie ssal nic) - pomaga w 90% przypadkach przywracanie ustawien fabrycznych "routera".

 

Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×