Skocz do zawartości
moron

Zloszenie Proby Wlamania

Polecane posty

ostatnio mialem 2 proby wlamu na serwer (brute force na ftp) niby nic (wiem ze zaraz beda glosy ze mi to sie probuj apo kilka tysiecy razy dziennie itp ale niewazne) ale IP goscia bylo z sieci plus gsm i zastanawiam sie czy nie zglosic tego na policje po czym udac sie ze skarga do operatora

jak jest host z poza polski to szkoda zachodu ale czemu nie sprobowac takiemu dupkowi dopiec?

 

mam juz wydrukowane logi z prob wlamow i fakturke za serwer(serwer nie jest na mnie wiec dane moga sie przydac)

wiem juz ze zglosic sprawe musze na wilczej 21 (wawa) do KRP IV

i teraz pytanie robil ktos z was juz cos takiego? wiecie jaka jest procedura itp?

 

 

 

 

ps. nie, nie nudzi mi sie ale jako ze jestem studentem prawa ktorego gryzie ciekawosc czy da sie cos takiemu zrobic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pozew też już masz wydrukowany i odpowiednio napisany?

 

raczej nic ciekawego nie zdziałasz idąc na policję bo doszło do przestępstwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Da się coś komuś zrobić jeśli ten ktoś wyrządzi znaczne szkody, a nie zwykły brute-force... Strata Twoich pieniędzy i ciekawości ;-)

A tu mały wyciąg:

W ustawie z 6 czerwca 1997 r. kodeks karny (Dz.U. nr 88, poz. 553)1 zagadnienie ścigania przestępstw komputerowych zawarto w kilku rozdziałach, a mianowicie:

 

1. rozdział XXXIII â Przestępstwa przeciwko ochronie informacji (art. 267 § 1 i 2, art. 268 § 2 oraz art. 296 § 1 i 2 kk);

2. rozdział XXXV â Przestępstwa przeciwko mieniu (art. 278 § 2 i 5, art. 285 § 1, art. 287 § 1 oraz art. 293 § 1 kk);

3. rozdział XX â Przestępstwa przeciwko bezpieczeństwu powszechnemu (art. 165 § 1 ust. 4, art. 165 § 2 i art. 167 § 2 kk);

 

http://stud.wsi.edu.pl/~dratewka/law/haking_a_prawo.htm

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach