Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
michalpc

Wasza Cierpliwosc Jako I Wobec Klienta

Polecane posty

Dzisiaj miałem przyjemność konieczności skorzystania z pomocy czatu home.pl wydawało mi sie to najszybsza metoda jak wpisze dane konsultant zrobi kopiuj / wklej i szukaj w systemie.

 

Konsultant wszedł błyskawicznie podałem dane i napisał:

Operator : Prosze o chwile cierpliwosci, juz to sprawdzam.

......... ładnych klikanaście minut przerwy

Operator : Prosze jeszcze o chwile cierpliwosci.

........................................ (i jeszcze dłuższa przerwa)

 

Chodziło o prostą sprawę wg mnie jak to czy dotarła cesja domeny do nich.

Oczywiście podałem swoje imie , nazwisko i numerek id, domene.

 

Trwało to około godziny-półtorej straciłem rachubę , w każdym razie zdążyłem zjeść obiad , odpisać moim Klientom i jeszcze napisać ze dwa pisma.

 

Waszym zdaniem jaki powinien być czas odpowiedzi na maila , długość rozmowy telefonicznej , czatu na supporcie?

 

Oczywiście chodzi mi o czas średni przy prostym problemie który można sprawdzić imho via cmr , whois i podobne narzędzia w ciągu 5minut maksymalnie.

 

Następny raz chyba włączę stoper tzn minutnik :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Może i długo, mi powiedziano że po przesłaniu im dokumentów dokonanie cesji trwa 24h. Zrobili to w około 2 (przyszedł email od home.pl + informacja, że zostały zmienione dane w bazie nask'u - domena .pl)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przesadzasz. Czemu ludzie tak ubóstwiają home.pl i ten post o tym świadczy że to bóg jaka firma i że ktoś musiał trochę poczekać B) Trochę cierpliwości i będziesz miał cesję :P

 

Raczej jest to firma która ma trochę więcej niż 100 userów :) i mają trochę listów do przyjęcia i wysłania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

exe ale ja jestem bardzo cierpliwy , wypowiedź była celowo napisana w tym a nie innym tonie bo czytają to użytkownicy oczekujący kontaktu live , gg do pracowników itd za 5-10zł wylicytowane na allegro i dobijając nasze supporty.

 

Moje pytanie brzmi ile wg was powinno się czekać / powinna trwać odpowiedź na takiego maila supportu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorki, ale nie wytrzymuje tej opini że home.pl i nic na świecie nie ma :P

 

Według mnie maksymalnie 24 godziny, a standard jeśli o 10:00 się wysłało mail to około 15 powinna być odpowiedź B)

 

Taką mam opinie, może dlatego że jestem dość cierpliwą osobą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waszym zdaniem jaki powinien być czas odpowiedzi na maila , długość rozmowy telefonicznej , czatu na supporcie?

W tak dużej firmie:

odpowiedź na maila - do 1 h

rozmowa telefoniczna - 3 min.

czat - 5 min.

takie terminy załatwienia sprawy by mnie satysfakcjonowały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

wielokropek ..ale nie w hostingu za 150zł w promocji... w firmie, w której bierzesz VPS/dedyka za 100-300zł miesięcznie, to pewnie i tak... bez przesady... heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może i 150 zł rocznie ale przecież przez ten rok będę się kontaktował z supportem raz, dwa razy albo w ogóle (choć zwykle jest tak, że ci którzy płacą najmniej są najbardziej upierdliwi :P). Poza tym od tej szybkości zależy czy pozostanę klientem tej firmy w momencie, gdy będę potrzebował dedyka... Więc radzę się starać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

wielokropek ..ale te tanie firmy idą na ilość, nie na jakość.. bo wbijają w klienta, który zostawi grosze za rok.. ważny jest pierwszy rok dla nich.. a potem to olać... inaczej firmy typu home/nazwa/progreso i reszta "droższych niż ci tani", oni to muszą trzymać poziom...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Myślę, że nie chodzi o to czy firmie się to opłaca czy nie. Taki poziom supportu jest do osiągnięcia nawet przy budżetowych rozwiązaniach, jest to trudne ale możliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A dla mnie to przesada :P Według mnie na e-mail powinien być standard około 5 godzin, im mniej tym lepsza firma ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czat nie moze trwac 5 minut - 5 minut to jest jak ktos ma jedno pytanie i spada.

jak patrze w statystyki naszego livechata to trudno uwierzyc ale sa nawet rozmowy ponad 30 minut i to nie dlatego ze ktos komus kaze czekac (ciagla rozmowa tyle trwa jak pokazuja transcripty).

 

mail sredni i tickety to 30 minut maksymalnie - po inicjacyjnym pierwszym zgloszeniu na ten sam ticket email zwykle odpowiedzi sa w 5-15 minut.

 

przez telefon nie supportujemy bo to strata czasu i malo efektywne - jak ktos kiedys dyktowal jakies linki przez telefon to wie o co chodzi ;) pozatym nie jest potrzebny jesli na innych kanalach sa szybkie reakcje - ludzie siegaja po telefon zwykle bo sa sfrustrowani ze nie moga uzyskac szybko pomocy - jesli wiedza ze na taka szybka pomoc moga liczyc przez mail czy ticket czy livechat nawet nie mysla o telefonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×