Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gligamesh

Jak To Az.pl Oszukuje Klientów

Polecane posty

Witam

 

Jak w temacie, prawdę mówiąc chętnie bym to nazwał kradzieżą ale mogło mi coś umknąć, no ale jak to było...

 

Kiedyś na allegro kupiłem domenę, przetransferowałem z home do az-tu. Raz przedłużyłem domenę no i wydawało by się żę to na tyle.

 

Nagle wczoraj dostaje liścik od AZ z informacjami:

 

Wg regulaminu promocji dla transferowanych domen mają Państwo możliwość dokonania przedłużenia domeny w pierwszym roku po transferze w cenie promocyjnej.
Ze względu na błąd systemu w 2006 roku dokonali Państwo przedłużenia tej domeny w cenie promocyjnej zamiast w standardowej cenie, gdyż promocja dotyczy tylko i wyłącznie pierwszego przedłużenia po transf

 

W związku z powyższym konieczna dopłata w wysokości 30 zł netto została pobrana z Państwa Panelu o nr....

 

Więc odpisałem z zapytaniem:

 

Czemu mam płacić za Państwa błędy i skoro to było pierwsze przedłużenie to gdzie tak prawdę mówiąc wkradł się ten błąd ??

 

Maila przeczytali... raport doszedł, kase wzieli i siędzą cicho.

 

Co o tym myślicie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w AZ jest... [za przeproszeniem] bajzel. Nie licz na obsługe klienta. Tam gdzie ktoryś z pracowników az ma do wykonania określną czynność to masz pewność, że to spieprzy.

 

Porażka - przenieść domene z home do az? Eh...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Regulamin czytałeś i zaakceptowałeś

2. Za ich błąd powinni już sobie darować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jeśli jest jak piszesz i to wszystko wygląda tak, jak wygląda, to ja bym im zapłacił te 30zł, a potem napisał "To w waszej firmie 30zł kosztuje zaufanie i spokój klienta? W takim razie kończę z Państwem współpracę" i przeniósł domeny gdzie indziej..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najciekawsze jest to że z promocji nie korzystałem..

 

No muszę oddać trochę honoru dziś otrzymałem maila od prezesa który stwierdził że mi zwróci kasę i koniec. ;] home ponoć nie jest dużo lepszy ale szybko przyznają sie do błędów i można to naprawić a AZ... trzeba mieć farta ;)

 

W każdym razie kasę mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

scz: czy sytuacja u Ciebie została wyjaśniona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×