Skocz do zawartości

Gligamesh

Użytkownicy
  • Zawartość

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Normalna

1 obserwujący

O Gligamesh

  • Ranga
    Regularny użytkownik

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Konkurencja na rynku

    im gorszy support w ogólnym rozumowaniu (czyli większa awaryjność) tym Ci najmniej płacący i mający najbardziej bezsensowne strony o natężeniu 10 wizyt dżinnie zawsze "tracą miliony" na każde 5 minut nie chodzenia strony. Każdy taki niezadowolony klient po utraceniu miliardów prędzej czy później buduje opinie, niestety negatywną. Z resztą... nawet w tym wątku mam lidera w "marudzeniu" i "płaceniu", lepiej mieć wyższą cenę i unikać takich "wszystkowiedzących" egzemplarzy.
  2. Konkurencja na rynku

    Konkurencja jak sama nazwa mówi polega na konkurowaniu a jedynym celem jest korzyść (np finansowa). nie wysiliłeś się, podajesz cechy które można spotkać u wielu usługodawców a nawet "unikalny" system rozliczenia nie jest taki unikalny, dalej występują limity jak u wszystkich. wolny rynek w ogólnym pojęciu według mnie nie istnieje, tak samo walka cenowa nie zawsze ma sens. Ktoś kto szuka usługi za 5 zł no nie czarujmy się ale jest klientem idealnym tylko dla gimnazjalisty w okresie wakacyjnym.
  3. Uważam że nie bez powodu, zauważ że duże firmy w tym markety zwłaszcza z branży elektronicznej na tym nie cierpią, wręcz przeciwnie potrafią zarobić. Cierpi jak zwykle, średni mały i uczciwy. w IT już mamy monopol, liczy się kilku graczy z czego 90% to jedna kieszeń. Ciekawe jest że produkty takie jak opony lub meble trudno jest nawet zareklamować, o rękojmi czy odstąpieniu z powodu niezgodności Towaru z umową można jedynie pomarzyć i szukać frajera.
  4. Co z domenami ? Klient kupuje domenę, po 5 dniach się rozmyślił i co w takiej sytuacji ma zrobić pośrednik / rejestrator ? uokik i przepisy powinno się wysadzić w kosmos, weźmy sobie pkt 7 czyli kupujemy produkt, wyrzucamy oryginalne opakowanie i oddajemy produkt. My jako sprzedawca nie możemy odmówić zwrotu i nie możemy zadąć opakowania ponieważ nie jest przedmiotem sprzedaży. Nie rozumiem dlaczego konsument może być przysłowiową "świętą krową" a sprzedawca musi za wszystko odpowiadać i wszystko brać na klatę. Konsument może zwrócić towar, sprzedawca nie, konsument ma rękojmie 2 lata nawet gdy producent ogranicza gwarancję do roku. Producenci przeciągają gwarancję do 3-4 miesiećy i im nic nie zrobisz, sprzedawca musi ponieść konsekwencje. Każdy kto kupuje w sieci ma możliwość zapoznania się z dokładną specyfikacją, testami, zdjęciami, materiałami wideo, ma dużo większe możliwości weryfikacji niż w domu handlowym.
  5. [dedykowane/VPS] Poszukiwany serwer + administracja

    Wszystkim dziękuje za złożenie ofert. Niestety tylko 5 firm spełnia kryteria, wiele ofert nie pasowało do moich wymagań i nie rozumiem dlaczego takie oferty w ogóle zostały przysłane (tyczy się to zwłaszcza dużych firm). Postanowiłem wybrać firmę Sys-com, która jako jedyna zwróciła uwagę na pewne detale i nawiązała pozytywną relację. W późniejszych rozmowach wykazała się dość sporą elastycznością na czym mi bardzo zależało, nie usłyszałem Nie, nie da się tylko „zrobimy wieczorem”. Po tygodniu wystawiam dużego plusa, kontakt dobry czy to w dzień czy w nocy (czasem się zastanawiam czy właściciel w ogóle sypia), migracja przeprowadzona praktycznie wzorowo. Konfiguracja wszystkich podstawowych usług również bardzo pozytywnie, miałem nawet sytuacje że kilku starych klientów zadzwoniło się zapytać co się stało że tak szybko chodzi. Myślę że jeśli ktoś szuka czegoś więcej niż tylko dedyk'a, to warto się zastanowić nad sys-com. Na dzień dzisiejszy polecam.
  6. [dedykowane/VPS] Poszukiwany serwer + administracja

    Wielki dzięki za zaproszenia do odwiedzenia stron ale nie o to mi chodziło, wymagania zostały przedstawione z bardzo dużym wachlarzem możliwości (chyba zbyt dużym) dlatego nie powinno być problemu ze sporządzeniem oferty. Pytania na zasadzie „napisz co potrzebujesz” (głównie na PW) są bez sensu, przecież wszystko jest napisane. Za to tylko jedna osoba chyba przeczytała całość i pofatygowała się o pytania uzupełniające. Wpisy typu „napisz na/do” będą ignorowane bo również nie o to chodzi, skoro ktoś reprezentuje daną firmę na forum to niech poważnie podejdzie do tematu. Proszę też nie przysyłać pytań „jaki budżet”, to nie jest przetarg ani skok na kasę każda firma ma się wycenić sama (chyba wie jaki sprzęt i za ile jest w stanie zaoferować). Jeśli chodzi o cenę to wiadomo że im taniej tym lepiej jednak cena to powiedzmy 60% kryterium wyboru. Proszę o przysyłanie konkretnych ofert, bądź pytań uzupełniających. Wiadomo że oferta jest szacunkowa i finalna cena zostanie ustalona po uzgodnieniu wszystkich szczegółów. O przysłanie oferty proszę: www.ionic.pl www.mzone-net.eu www.biznes-host.pl Dziękuję osobom niezwiązanymi z firmami (teoretycznie) za sugestie i polecenia.
  7. [dedykowane/VPS] Poszukiwany serwer + administracja

    Z praktyki wiem że w kraju jest lepszy support jeśli chodzi o awarie sprzętowe, jeżeli jednak jesteś w stanie zaoferować poza granicami kraju podobne warunki (bądź wirtualizację) to oczywiście nad wszystkim można pomyśleć. Martwią mnie tylko problemy z TP które kiedyś występowały (nie wiem jak teraz). Najlepiej przedstaw obie propozycje. Kopia nie musi być rozwiązaniem lokalnym, jednak należy pamiętać o tym że parę GB trzeba mimo wszystko przerzucić.
  8. [dedykowane/VPS] Poszukiwany serwer + administracja

    Jeśli chodzi o ceny to taniej niż w chwili obecnej a na poważnie to proszę składać oferty, jestem świadomy że nikt nie podejmie się administracji za „100zł”.(chociaż nie pogardzę) W chwili obecnej wszystko siedzi na chmurce i przyznam że to rozwiązanie (bądź podobne) jest bardzo wygodne ze względu na brak awarii sprzętu (szkoda tylko że czasem brakuje internetu...), dlatego proszę w szczególności zwrócić uwagę na pkt 2 „Pozostałe / SLA”. Z tymi wymaganiami też tak nie przesadzajmy, jeśli system jest dobrze skonfigurowany to w 90% przypadków praca administratora ogranicza się aktualizacji i rutyny. Pozostałe 10% to przeważnie walka z błędami DA. Nawet jeśli jest coś do zrobienia to przeważnie nie jest to na wczoraj, obecnie nie mogę się doprosić prostych zmian (3 miesiące!), priorytetem jest utrzymanie funkcjonalności. Ale 600 zł to faktycznie próg nie do przeszkoczenia, na szczęście jest on wyższy.
  9. Witajcie , nie układa mi się współpraca z obecnym usługodawcą dlatego poszukuję firmy która kompleksowo zajmie się prowadzeniem serwera. Interesują mnie tylko oferty z serwerami w kraju, pod uwagę będę brał tylko firmy które już jakiś czas istnieją na rynku. Moje wymagania przedstawiają się następująco: Łącze: zbitka z podstawowych operatorów (mile widziane TP) utrzymanie DNS minimalnie 2000 GB transferu miesięcznie informacja o gwarantowanej przepustowości informacja o kosztach rozbudowy łącza minimalnie 32 adresy IP (mogą być kolejno z tej samej samej klasy) koszt dokupienia adresów IP Serwer: Tutaj może być to zarówno oferta serwera dedykowanego jak i chmurki bądź systemu wirtualizacji, prosiłbym o podanie chociaż 2 propozycji, wymagania: Procesor: minimalnie 4 rdzeniowa jednostka o zegarze nie mniejszym niż 2 ghz, preferowane xeony ale wersji desktop'owych i AMD nie skreślam. Ram: minimum 4GB (sugerowane 8GB) Dyski twarde minimalnie 500GB przestrzeni (zalecane 1TB) w przypadku serwera dedykowanego koniecznością jest sprzętowy RAID 1 Administracja: Miesięczny przydział czasu na prace dodatkowe związane z pracami na serwerze np. zmiana konfiguracji, pomoc w wgraniu dużych baz etc. kompleksowa opieka nad systemem (konfiguracja, aktualizacja, reakcja na zagrożenia, zabezpieczanie itd.) Znajomość panelu DirectAdmin (Cpanel mile widziany) oraz CloudLinux z LVE (bądź podobnego rozwiązania) Pozostałe / SLA: Maksymalnie szybkiej reakcji działania zarówno w przypadku problemów związanych ze sprzętem jak i oprogramowaniem. Tu proszę o określenie realnych czasów nie „papierowych” W przypadku poważniejszej awarii serwera np. płyty głównej nie wchodzi w grę dłuższa przerwa, mile widziane serwer zastępczy lub inne rozwiązanie eliminujące ten problem. W przypadku awarii oczekuje odebrania telefonu i informacji „wiem, pracuje” (szczegóły potem). Informacja o odszkodowaniach w przypadku dłuższych przerw technicznych (o ile występują). Możliwość skonsultowania rozwiązań, możliwości rozbudowy, co jak zrobić etc. Normalnej i zdrowej relacji / kontaktu Dodatki (mile widziane): zewnętrzna kopia zapasowa pomoc w przeniesieniu od starego usługodawcy przejęcie na siebie obowiązku wykupywania i zarządzania licencjami. przydział opiekuna / administratora z numerem telefonu z którym będzie można pogadać czasem o pogodzie czasem o tym co można by zmienić (czyli ktoś na długie zimowe wieczory). Prosiłbym zarówno o polencie firm jaki i o składnie ofert, z góry dziękuję za zainteresowanie.
  10. Jaki webmail

    Witam troszkę odkopie temat, planowałem zakup atmaila wychodziło wtedy ~1700 zł, dziś patrzę nowa wersja która nie koniecznie musi sie podobać bez największej zalety czyli języka PL za jedyne ~3000 złotyszy. Czy naprawdę nie ma jakiegoś alternatywnego oprogramowania ?
  11. dobre jest to spolszczenie ? czy takie że o kant.. ściany robić chodzi mi o błędy, dostępność funkcji itd (w moim obecnym połowy linków brak ;/)
  12. Oscommerce I Brak Grafy W Ie...

    ale to juz nie moja działka ja jak widzę te sklepy to juz mi się odechciewa kupować..
  13. Oscommerce I Brak Grafy W Ie...

    widziało sie gorsze ;]
  14. Oscommerce I Brak Grafy W Ie...

    no dzięki wielkie.
  15. Oscommerce I Brak Grafy W Ie...

    nom.. kochani klienci .... www.darcom-kartuzy.pl tu jest jeszcze inaczej. ale widzę że tu ktoś usiłował coś zrobić.
×