Skocz do zawartości
Aktywista

Progreso.pl Vs. Iq.pl

Polecane posty

Gość normanos
Od siebie dodam do dyskusji, ze Progreso jest bardziej elastyczne od IQ i jakby to ujac mysli "bardziej zyciowo" jak KredytBank :)

Czym mniejsza firma tym bardziej 'elastyczna'. To przecież normalne i oczywiste ;) Co innego rozmawiać z panią, jedną z wielu w BOKu np. home.pl a co innego rozmawiać np. z Adamem Szendzielorzem, właścicielem z Progreso.pl

 

m.in. to jest przyczyną takiego a nie innego postrzegania progreso.pl, choćby na tym forum (tj. frontem do klienta) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
Co innego rozmawiać z panią, jedną z wielu w BOKu np. home.pl a co innego rozmawiać np. z Adamem Szendzielorzem, właścicielem z Progreso.pl

 

Nie ma na tym forum kobiet nie ?

Nie ma.

 

No to ja bym Twoja wypowiedz skrocil do: Co innego rozmawiac z pania, a co innego z panem.

(ogolnie w sprawach komputerowych)

 

:);)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To żeś Adam pojechał ;) No ale co racja to racja :)

 

Nie do konca sie z Wami zgadzam. W IQ pracuja 3 panie z czego dwie 2 w BOK. Nie jest to zaden problem, bo BOK samdzielnie potrafi zalatwic 80 - 90 % spraw. Pozostale sprawy sa zalatwiane po konsultacji z dzialem technicznym lub w przypadkach szczegolnych klient moze byc "przekierowany" bezposrednio do dzialu technicznego - tam kobiet juz nie ma :)

 

Tak jest u nas, moze w innych firmach z uwagi na inny rodzaj klientow wyglada to inaczej, ale kobiety doskonale sie sprawdzaja w pracy no i lagodza obyczaje i wogole jest milo :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość normanos
No to ja bym Twoja wypowiedz skrocil do: Co innego rozmawiac z pania, a co innego z panem.

(ogolnie w sprawach komputerowych)

ta, ale nie to miałem na myśli - nie teoretyczną/praktyczną różnicę w kompetencjach i wiedzy Pani i Pana tylko w możliwościach decyzyjnych pracownika obsługi klienta, a właściciela firmy. Nie od dzisiaj wiadomo, że małe firmy są właśnie bardziej elastyczne i bardziej dopasowują się do potrzeb klienta (uogólniam, nie mam na myśli tylko hostingu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie od dzisiaj wiadomo, że małe firmy są właśnie bardziej elastyczne i bardziej dopasowują się do potrzeb klienta (uogólniam, nie mam na myśli tylko hostingu).

 

Tu masz calkowita racje. W tych duzych firmach w zasadzie nie zalatwisz NIC wiecej niz to co jest na stronie, ale to wynika z wielkosci organizacji i rozmytych kompetencji. Musza istniec jakis sztywne zasady, aby wszystko trzymalo sie to kupy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×