Skocz do zawartości
Orbit

Napewno Juz Było Ale Prosze O Pomoc W Wyborze

Polecane posty

od dwóch lat mam swoja strone i dwa razy zmieniałem hosting , 1 ) amm-hosting.pl stabilny lecz bardzo wolny , potem był http://www.maniak.pl/ chodził dobrze do lipca, jak im cos ""szczeliło "" to .... z reszta sami zobaczcie http://www.siteuptime.com/prem_statistics....&UserId=574 , po prostu mam juz tego dosyc, posiadaja bardzo szybkie łacza... ping dzisiaj osiagnoł 4 ms czego jeszcze nigdy nie było , jednak jak widac pada czesciej niz czesto ,,,

w tym momencie jestem na etapie suzkania znalazłem cos takiego http://altnet.pl/ , dwa tygodnie działa Ok ( TEST ) .. ale to chyba jakas nowa firma , szukam w miare szybkiego stabilnego hostingu lecz koniecznie z fantastico poniewaz korzystam z kilku skryptow ktore tam sa, nie jestem programista a muzykiem, wiec dla mnie to wielka wygoda ...

Co polecilibyscie jako znawcy Tematu :)

Dziekuje M.R

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Narazie załozyłem testowe konta i SiteUptime ( 5 min ) na LiveNet.pl , Altnet.pl i domenynet.pl , zobaczymy co sie bedzie działo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zapraszam do zapoznania sie z oferta IQ.pl

 

firma z 8 letnim doswiadczeniem, 34 pozycja w rankingu Top100.pl

 

dziekuje za oferty ... moze zle widze ale znowu nie moge znalesc nic o FANTASTICO , a jak wspomniałem w moim przypadku jest to bardzo wazne ...