Skocz do zawartości

Historia edycji

martinii007

martinii007

3 godziny temu, nazwa.pl napisał:

@martinii007

Szanowny Panie,

Ad 1.
Zmiany zostały wprowadzone w odpowiedzi na zgłoszenia i potrzeby Klientów. Wcześniejsze limity były osiągane niezwykle szybko i generowały problemy w dostępie do usług: strony WWW komunikowały błąd połączenia z bazą danych, a skrzynki pocztowe - ze względu na zapełnienie się - nie przyjmowały nowej korespondencji i/lub większych załączników.

Ad 2.
Nazwa.pl podchodzi poważnie do wytycznych zawartych w RODO. Chcąc dopełnić wszelkich formalności i wymagań, przedstawiła Klientom ofertę, która pozwala zabezpieczyć ich przed ryzykiem poniesienia kary za nieprzestrzeganie przepisów. Usługi świadczone na takim poziomie wiążą się jednak z dodatkowym kosztem dla Klienta, wynikającym z zakresu prowadzonych analiz oraz stałego monitorowania przestrzegania przepisów.

Z poważaniem
zespół nazwa.pl

@klient8814

Szanowny Panie,

nazwa.pl nie pozostawia żadnych wiadomości bez odpowiedzi. Każde zgłoszenie, tym bardziej typu abuse, jest niezwłocznie rozwiązywane lub przekazywane do natychmiastowej analizy do odpowiedniego działu, gdzie następnie podejmowane są działania zaradcze, mające na celu dołożenie wszelkich starań, aby zgłoszona sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
Jeżeli nadal otrzymuje Pan z serwerów nazwa.pl wiadomości, które w Pana opinii stanowią spam, zapraszamy do prywatnej korespondencji.

Z poważaniem
zespół nazwa.pl

 

AD:1

Czytając opinie klientów to raczej nie są zadowoleni z tej sytuacji, poza tym jeśli chcieli Państwo wymusić na klientach taką zmianę to dlaczego nie dać im ręcznego sterowania pojemnością baz danych i skrzynek pocztowych? Każdy klient mógł sobie sam ustawić minimalną wartość. Posiadam ok. 50 baz danych i żadna z nic nie przekroczyła ponad 150MB, a Państwo wymuszacie na klientach min. 500MB co jest niedorzeczne... W moim przypadku w trakcie trwania umowy żeby "zapchać" mi serwer i kazać kupić większy...

 

AD:2

Nie znam ani jednej firmy hostingowej, która pobiera opłaty za tego typu usługi, a nie jesteście jedyni na rynku... Home, ovh, domena.pl, linux com pl, zenbox itd. Wszędzie jest za darmo i jest równie profesjonalnie, zwykłe naciąganie ludzi na 500zł netto / m-c

 

martinii007

martinii007

3 godziny temu, nazwa.pl napisał:

@martinii007

Szanowny Panie,

Ad 1.
Zmiany zostały wprowadzone w odpowiedzi na zgłoszenia i potrzeby Klientów. Wcześniejsze limity były osiągane niezwykle szybko i generowały problemy w dostępie do usług: strony WWW komunikowały błąd połączenia z bazą danych, a skrzynki pocztowe - ze względu na zapełnienie się - nie przyjmowały nowej korespondencji i/lub większych załączników.

Ad 2.
Nazwa.pl podchodzi poważnie do wytycznych zawartych w RODO. Chcąc dopełnić wszelkich formalności i wymagań, przedstawiła Klientom ofertę, która pozwala zabezpieczyć ich przed ryzykiem poniesienia kary za nieprzestrzeganie przepisów. Usługi świadczone na takim poziomie wiążą się jednak z dodatkowym kosztem dla Klienta, wynikającym z zakresu prowadzonych analiz oraz stałego monitorowania przestrzegania przepisów.

Z poważaniem
zespół nazwa.pl

@klient8814

Szanowny Panie,

nazwa.pl nie pozostawia żadnych wiadomości bez odpowiedzi. Każde zgłoszenie, tym bardziej typu abuse, jest niezwłocznie rozwiązywane lub przekazywane do natychmiastowej analizy do odpowiedniego działu, gdzie następnie podejmowane są działania zaradcze, mające na celu dołożenie wszelkich starań, aby zgłoszona sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
Jeżeli nadal otrzymuje Pan z serwerów nazwa.pl wiadomości, które w Pana opinii stanowią spam, zapraszamy do prywatnej korespondencji.

Z poważaniem
zespół nazwa.pl

 

AD:1

Czytając opinie klientów to raczej nie są zadowoleni z tej sytuacji, poza tym jeśli chcieli Państwo wymusić na klientach taką zmianę to dlaczego nie dać im ręcznego sterowania pojemnością baz danych i skrzynek pocztowych? Każdy klient mógł sobie sam ustawić minimalną wartość. Posiadam ok. 50 baz danych i żadna z nic nie przekroczyła ponad 150MB, a Państwo wymuszacie na klientach min. 500MB co jest niedorzeczne... W moim przypadku w trakcie trwania umowy żeby "zapchać" mi serwer i kazać kupić większy...

 

AD:2

Nie znam ani jednej firmy hostingowej, która pobiera opłaty za tego typu usługi, a nie jesteście jedyni na rynku... Home, ovh, domena.pl, linux com pl, zenbox itd. Wszędzie jest za darmo i jest równie profesjonalnie, zwykłe naciąganie ludzi na 500zł...

 

martinii007

martinii007

3 godziny temu, nazwa.pl napisał:

@martinii007

Szanowny Panie,

Ad 1.
Zmiany zostały wprowadzone w odpowiedzi na zgłoszenia i potrzeby Klientów. Wcześniejsze limity były osiągane niezwykle szybko i generowały problemy w dostępie do usług: strony WWW komunikowały błąd połączenia z bazą danych, a skrzynki pocztowe - ze względu na zapełnienie się - nie przyjmowały nowej korespondencji i/lub większych załączników.

Ad 2.
Nazwa.pl podchodzi poważnie do wytycznych zawartych w RODO. Chcąc dopełnić wszelkich formalności i wymagań, przedstawiła Klientom ofertę, która pozwala zabezpieczyć ich przed ryzykiem poniesienia kary za nieprzestrzeganie przepisów. Usługi świadczone na takim poziomie wiążą się jednak z dodatkowym kosztem dla Klienta, wynikającym z zakresu prowadzonych analiz oraz stałego monitorowania przestrzegania przepisów.

Z poważaniem
zespół nazwa.pl

@klient8814

Szanowny Panie,

nazwa.pl nie pozostawia żadnych wiadomości bez odpowiedzi. Każde zgłoszenie, tym bardziej typu abuse, jest niezwłocznie rozwiązywane lub przekazywane do natychmiastowej analizy do odpowiedniego działu, gdzie następnie podejmowane są działania zaradcze, mające na celu dołożenie wszelkich starań, aby zgłoszona sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
Jeżeli nadal otrzymuje Pan z serwerów nazwa.pl wiadomości, które w Pana opinii stanowią spam, zapraszamy do prywatnej korespondencji.

Z poważaniem
zespół nazwa.pl

 

AD:1

Czytając opinie klientów to raczej nie są zadowoleni z tej sytuacji, poza tym jeśli chcieli Państwo wymusili na klientach taką zmianę to dlaczego nie dać im ręcznego sterowania pojemnością baz danych i skrzynek pocztowych? Każdy klient mógł sobie sam ustawić minimalną wartość. Posiadam ok. 50 baz danych i żadna z nic nie przekroczyła ponad 150MB, a Państwo wymuszacie na klientach min. 500MB co jest niedorzeczne... W moim przypadku i to w trakcie trwania umowy żeby "zapchać" mi serwer i kazać kupić większy...

 

AD:2

Nie znam ani jednej firmy hostingowej, która pobiera opłaty za tego typu usługi, a nie jesteście jedyni na rynku... Home, ovh, domena.pl, linux com pl, zenbox itd. Wszędzie jest za darmo i jest równie profesjonalnie, zwykłe naciąganie ludzi na 500zł...

 

×