Skocz do zawartości
PytamPytam

Czy zwrot "Artykuł sponsorowany/ reklama" - wpływa na SEO

Polecane posty

cześć

Zgodnie z prawem muszę artykuły opłacone przez klientów oznaczyć jako "reklama" lub "artykuł sponsorowany". 

Pytanie, czy ma to znaczenie dla ich pozycjonowania? Czy Google w jakiś sposób np. obniża rangę takich artykułów, albo może wręcz przeciwnie lepiej je "punktuje" bo zawierają dużo specjalistycznej treści? Będę wdzięczny za odpowiedź 

Edytowano przez PytamPytam (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem ciekaw czy Google patrzy na to inaczej, niż na zwykły artykuł. Zawsze można podpisać jako "artykuł zewnętrzny" lub jako "artykuł partnera" - patrząc okiem czytelnika, taki artykuł wygląda wiarygodniej. Osobiście wątpię by G punktowało takie artykuły inaczej, ważne żeby było dobre jakościowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×