Skocz do zawartości
PytamPytam

Czy zwrot "Artykuł sponsorowany/ reklama" - wpływa na SEO

Polecane posty

cześć

Zgodnie z prawem muszę artykuły opłacone przez klientów oznaczyć jako "reklama" lub "artykuł sponsorowany". 

Pytanie, czy ma to znaczenie dla ich pozycjonowania? Czy Google w jakiś sposób np. obniża rangę takich artykułów, albo może wręcz przeciwnie lepiej je "punktuje" bo zawierają dużo specjalistycznej treści? Będę wdzięczny za odpowiedź 

Edytowano przez PytamPytam (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem ciekaw czy Google patrzy na to inaczej, niż na zwykły artykuł. Zawsze można podpisać jako "artykuł zewnętrzny" lub jako "artykuł partnera" - patrząc okiem czytelnika, taki artykuł wygląda wiarygodniej. Osobiście wątpię by G punktowało takie artykuły inaczej, ważne żeby było dobre jakościowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic nie stoi na przeszkodzie abyś taki napis wkleił jako obrazek :)

 

nie ma to wpływu na SEŁO chyba, że artykuły będa miały linki DOFOLLOW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zależy ;) jak sa wykonane linki. Jesli w postaci URLi to na tę chwilę to przechodzi. Jesli w postaci słów klcuzowych to będzie bolało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

powiało grozą. Terminologii nie znam, podam więc na przykładzie. W tekście w moim artkule jest zdanie "na stronie firmy możecie Państwo zobaczyć całe portfoli" - a wyboldowane i podlinkowane słowa linkują do strony klienta. 

 

Czy tak jest do bani? Jeśli tak, to jak to zmienić? W ostateczności zrobię rzeczywiście tak że na zdjęciu głównym dam "artkuł sponsorowany" z koleitekstu usuną tę adnotację żeby nie drażniła robota

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ujdzie w tłoku ;)

 

Będzie ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z artykułami sponsorowanymi jest tak, że jeśli w tekście ewidentnie reklamujemy swoją stronę, to Google może zinterpretować wychodzący link dofollow z takiego artykułu jako paid link. W związku z tym lepiej unikać słowa 'artykuł sponsorowany' i upewnić się, że nie robi się reklamy dla strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×