Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
clays

Domena nazwa - nie dochodzą maile

Polecane posty

Witam,

 

posiadam domenę pocztową w nazwa.pl

 

Mam tam utworzonych wiele adresów i pojawił się w zeszłym tygodniu problem z jednym adresem

 

zamowienia@ - wysyłane maile z tego adresu do jednego odbiorcy kończyły się zwrotką

 

 

This is the mail system at host domena.nazwa.pl.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to
one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can delete your own
text from the attached returned message.

The mail system

<adres@odbiorcy.com>: host mx1.axaltacs.iphmx.com[68.232.137.231] refused to
talk
to me: 554-esa2.axaltacs.iphmx.com 554 Your access to this mail system
has
been rejected due to the sending MTA's poor reputation. If you believe
that
this failure is in error, please contact the intended recipient via
alternate means.



__________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja silnika
detekcji 16140 (20170925) __________

Wiadomof zosta3a sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

 

Wysyłanie maili z innych kont pocztowcyh (ta sama domena!) nie powoduje takiej zwrotki...

Problem w piątek z tego adresu przeszedł na kolejnego odbiorcę.

 

Sprawdziłem czarną listę i domena widniała na jednej z list, lecz zaraz ją wyczyściłem i jest ok.

Pomiomo tej operacji problem nie ustąpił.

 

Spotkał sie ktoś z czymś takim? Da się to rozwiazać, czy należy założyć nowe konto ?

 

Bardzo proszę o pomoc, ponieważ z tego maila wychdozi wiele zamówień i jest to trochę kłopotliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem wynik wyszedł 4/10

 

prezentuje się tak https://ibb.co/ibg57b

 

Aczkowlwiek spróbowałem, teraz wysłać maila testowego na adres, który daje zwrotkę prosto z serwera nazwy (poczta.nazwa.pl) i żadna zwrtoka nie przyszła. Dlaczego?

 

Zaraz będę się łączył z klientem i sprawdzę jeszcze raz wysyłkę od niego, ale jest to dziwne zachowanie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×