Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2016 Komuś jeszcze prócz mnie nie aktywowali serwera? Jakie masz informacje na zamówieniu? Powinno być napisane dlaczego nie zostało zrealizowane zamówienie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2016 Muszą ręcznie sprawdzić płatność Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2016 Muszą ręcznie sprawdzić płatność Znaczy że wysłali kogoś do banku czy im się kasa zgadza Jak będzie się zgadzała to otrzymasz kalkulator na święta Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2016 (edytowany) Po świętach raczej :)e edit: myślałem że paypal mają zautomatyzowany Edytowano Grudzień 23, 2016 przez Kamikadze (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2016 No i zgłupiałem Serwer aktywowany, właśnie się instaluje a na maila dostałem: Anulowanie transakcji kartowej Rach. 50..0009 Karta 3486 Kwota operacji 101,86 PLN PAYPAL *OVH 35314369001 Dziekujemy. 2016-12-23 17:40 WTF Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2016 Masz darmowego dedyka. Twoje szczęście 3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dzejkob 9 Zgłoś post Napisano Marzec 9, 2017 Ponownie dostępne. Wysłane z mojego X5 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Marzec 9, 2017 Mi w ogóle pokazuje 8zł/miesiąc i 10zł opłaty instalacyjnej (nie €). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 9, 2017 Rzeczywiście Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Marzec 9, 2017 Ale nic nie mogę zamówić, bo próba opłacenia zamówienia kończy się komunikatem "you should give up retractation right", a nigdzie nie widzę żadnego tickboksa do oznaczenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 9, 2017 Same here Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Marzec 9, 2017 Brakuje jednego oświadczenia, które jest we francuskiej wersji: Je reconnais que Kimsufi procédera à l'exécution immédiate de la prestation à compter de la validation de ma commande et à ce titre je renonce expressément à exercer mon droit de rétractation conformément aux dispositions de l'article L.221-28 1° du code de la consommation. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2017 https://www.kimsufi.com/fr/commande/kimsufi.xml?reference=162sk2 warzywniak start Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elempl 6 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2017 u mnie niestety to samo - nie mogę zamówić serwera... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
furek 37 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2017 Tylko na FR można zamawiać w PL nie da się - brak metody płatności. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mati5000 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2017 (edytowany) Zamawiam przez fr wygnerowalo mi fakture ktora niestety przekierowuje na angielska strone i pod spodem pisze no payments method ale utrudniaja wtf Na maila dostalem cos takiego Your order XXXXXXX has been received.Our teams will validate it as soon as possible. ehh Edytowano Marzec 11, 2017 przez mati5000 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nesti 67 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2017 Zamowilem 9tego, i w platnosci mam "We check your payment manually" ile to srednio moze trwac? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dzejkob 9 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2017 U mnie trwało to ok. 3 godzin (zamówiłem w dniu roboczym i płaciłem zweryfikowanym kontem PayPal). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2017 Poprawili już chyba Trwa uzupełnianie stanów magazynowych dla tego modelu serwera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2017 Edit. Udało mi się zamówić KS1 ale też jest No payment method, please contact us i info na @ Your order XXXXXXX has been received.Our teams will validate it as soon as possible. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2017 Zamowilem 9tego, i w platnosci mam "We check your payment manually" ile to srednio moze trwac? Przy poprzedniej promocji czekałem do 1-2 dnia roboczego po promocji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
furek 37 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2017 Hehe , teraz mamy "Za późno" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2017 10.03.2017 18:15 Czy tylko ja czekam tak długo na realizację? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mati5000 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2017 Fakt faktem coś się dzieje z tym Kimsufi. Gadałem z polskim supportem i miał rację lepiej dopłacić za ten SoYouStart i mieć spokój. Troche drożej ale jakaś reakcja jest. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2017 10.03.2017 18:15 Czy tylko ja czekam tak długo na realizację? Oczekiwanie na potwierdzenie płatności? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach