Skocz do zawartości
jedrzejm

Oktawave - blokada

Polecane posty

Witam,

 

Oktawave zablokowało nam konto (użytkownikowi z ponad 2 letnim stażem) z tekstem:

 

Blokada konta

Twoje konto zostało zablokowane i zakolejkowane do usunięcia. W celu odblokowania konta skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w ciągu 7 dni.

Prosimy zwrócić uwagę na fakt, że blokada konta nie jest równoznaczna z zatrzymaniem wszystkich usług. Jeśli na koncie wciąż znajdują się aktywne usługi, Twoje saldo może być dalej obciążane, np. z tytułu zarezerwowanego storage’u.

 

Problem w tym, ze z supportu nikt nie odpowiada od 4 dni.

 

Czy Oktawave zaczeło pozbywać się klientów w taki sposób?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sugerujecie, że firma blokuje opłacone konta? Przecież to nie realne.

w Polsce wszystko jest realne, powinieneś o tym wiedzieć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w Polsce wszystko jest realne, powinieneś o tym wiedzieć ;)

 

Prywatnie gardzę każdym Polakiem, który wyemigrował za granicę i teraz psioczy na polski rynek, który nie jest winny sobie, bo winny jest tylko rząd i jego zasrane podatki blokujące czasem rozwój. Ale mimo wszystko konkurencyjność = jakość. Spora część polskich firm hostingowych jest bardzo elastyczna i stara się w miare możliwości współpracować z firmami.

 

 

Dziś hosting w Polsce jest naprawdę tani i stoi na wysokim poziomie, także.. Oktawave RÓWNIE mogłoby mieć jakiś błąd w systemie czy coś, a Ty już z góry zakładasz czarny scenariusz.

Edytowano przez OneDistrict (zobacz historię edycji)
  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Prywatnie gardzę każdym Polakiem, który wyemigrował za granicę i teraz psioczy na polski rynek, który nie jest winny sobie, bo winny jest tylko rząd i jego zasrane podatki blokujące czasem rozwój. Ale mimo wszystko konkurencyjność = jakość. Spora część polskich firm hostingowych jest bardzo elastyczna i stara się w miare możliwości współpracować z firmami.

 

 

Dziś hosting w Polsce jest naprawdę tani i stoi na wysokim poziomie, także.. Oktawave RÓWNIE mogłoby mieć jakiś błąd w systemie czy coś, a Ty już z góry zakładasz czarny scenariusz.

Warto rozgraniczyć żarcik na tle politycznym a ukierunkowaniem wspomnianej sytuacji względem konkretnej firmy.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Warto rozgraniczyć żarcik na tle politycznym a ukierunkowaniem wspomnianej sytuacji względem konkretnej firmy.

 

Jesli tak to wybacz, ponioslo mnie. Milego wieczoru :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Oktawave zablokowało nam konto (użytkownikowi z ponad 2 letnim stażem) z tekstem:

 

 

Problem w tym, ze z supportu nikt nie odpowiada od 4 dni.

 

Czy Oktawave zaczeło pozbywać się klientów w taki sposób?

 

 

 

Witaj,
konto zostało zablokowane z powodu braku środków i aktywności, mimo wysyłania monitów o niskim poziomie salda.
Po zgłoszeniu z dnia 25.08 nasz BOK odblokował konto i udzielił odpowiedzi, jednak z jakiegoś powodu do Ciebie nie dotarła. Obecnie weryfikujemy logi systemu ticketowego w celu wyjaśnienia, co stało się z pierwszą wysłaną informacją.
Po odebraniu wczoraj kolejnego zgłoszenia ponownie przesłaliśmy odpowiedź i tym razem otrzymaliśmy potwierdzenie jej dostarczenia.
W tej chwili Twoje konto jest w pełni funkcjonalne.
Pozdrawiamy
zespół Oktawave

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sa wakacje, a oni ni z tego ni z owego usuwaja konto w ciagu 7 dni bez podania powodu w mailu?

No i definicja aktywnosci jest ciekawa, uzywam ich do aplikacji edukacyjnych, nikt w wakacje ich nie uzywa!

To co, tydzien/miesiac/dwa bez dostepu do cdn i usuniecie konta??

 

Na dodatek konto juz teraz mialo tylko cdn, bez virtualek, usunelismy ponad 100G danych w czerwcu, zostalo ok 200M, usuwanie takiego konta po tygodniu/miesiacu/dwoch nie ma sensu.

 

Ale najwyrazniej macie gruby problem z rzeczywistoscia.

 

Edit 1: Co wiecej tytul maila dot. braku srodkow a tego o niskim saldzie jest taki sam. Nikt tego nie zauwaza.

 

Edit 2: Co wiecej okazuje sie, ze operacja usuniecia z OCS plikow (ponad 100G) nie powiodla sie i ciagle tam sa, dlatego w wakacje koszty przerosly stan konta. Ciagle nie moge ich usunac. Przy probie admin sie zawiesza i juz nie odpowiada. To jakis zart?



W tej chwili Twoje konto jest w pełni funkcjonalne.

 

 

To tez nie jest prawda, bo macie blokade na dostep do OCS jezeli kwota na koncie jest ponizej 0.

Wiec nawet nie ma opcji sprawdzic statusu OCS zanim nie dokona sie wplaty.

W polaczeniu z tym, ze naliczone oplaty wynikaly z waszego bledu i z tego ze w wakacje w 7 dni usuwanie konto zadam pytanie: czy u was ktokolwiek mysli o uzytkowniku i procedurach obslugi?

NIe musicie odpowiadac, wszystko jest jasne.

Edytowano przez jedrzejm (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

1. Twoje konto nie zostało usunięte, zostało zablokowane i przeznaczone do usunięcia,

 

2. przez dwa miesiące (od czerwca do sierpnia) byłeś informowany o zmniejszającym się saldzie, łącznie wyszło do Ciebie około 25 powiadomień,

 

3. nasz system działa niezależnie od pór roku, pogody, okresów wakacyjnych i świątecznych - korzystają z naszych usług ludzie z całego świata,

 

4. faktycznie, jedna wiadomość z naszego działu BOK do Ciebie nie dotarła z powodu nieprawidłowego działania naszego systemu ticketowego, za co przepraszamy,

 

5. problem został rozwiązany, jak tylko dokonałeś wpłaty.

 

Pozdrawiamy i pozostajemy do dyspozycji,

zespół Oktawave

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Prywatnie gardzę każdym Polakiem, który wyemigrował za granicę i teraz psioczy na polski rynek, który nie jest winny sobie, bo winny jest tylko rząd i jego zasrane podatki blokujące czasem rozwój. Ale mimo wszystko konkurencyjność = jakość. Spora część polskich firm hostingowych jest bardzo elastyczna i stara się w miare możliwości współpracować z firmami.

 

 

Dziś hosting w Polsce jest naprawdę tani i stoi na wysokim poziomie, także.. Oktawave RÓWNIE mogłoby mieć jakiś błąd w systemie czy coś, a Ty już z góry zakładasz czarny scenariusz.

Wydaje mi sie ze zaslugujesz na to samo odnoszac sie tylko to pierwszej czesci.

 

Reszte przepraszam za offtop po prostu nie moglem sie powstrzymac :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×