jedrzejm 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2016 Witam, Oktawave zablokowało nam konto (użytkownikowi z ponad 2 letnim stażem) z tekstem: Blokada konta Twoje konto zostało zablokowane i zakolejkowane do usunięcia. W celu odblokowania konta skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w ciągu 7 dni. Prosimy zwrócić uwagę na fakt, że blokada konta nie jest równoznaczna z zatrzymaniem wszystkich usług. Jeśli na koncie wciąż znajdują się aktywne usługi, Twoje saldo może być dalej obciążane, np. z tytułu zarezerwowanego storage’u. Problem w tym, ze z supportu nikt nie odpowiada od 4 dni. Czy Oktawave zaczeło pozbywać się klientów w taki sposób? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lucaspl 18 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2016 Też to dostałem - raczej czyszczą bazę z nieaktywnych userów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2016 Sugerujecie, że firma blokuje opłacone konta? Przecież to nie realne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2016 Sugerujecie, że firma blokuje opłacone konta? Przecież to nie realne. w Polsce wszystko jest realne, powinieneś o tym wiedzieć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
OneDistrict 12 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2016 (edytowany) w Polsce wszystko jest realne, powinieneś o tym wiedzieć Prywatnie gardzę każdym Polakiem, który wyemigrował za granicę i teraz psioczy na polski rynek, który nie jest winny sobie, bo winny jest tylko rząd i jego zasrane podatki blokujące czasem rozwój. Ale mimo wszystko konkurencyjność = jakość. Spora część polskich firm hostingowych jest bardzo elastyczna i stara się w miare możliwości współpracować z firmami. Dziś hosting w Polsce jest naprawdę tani i stoi na wysokim poziomie, także.. Oktawave RÓWNIE mogłoby mieć jakiś błąd w systemie czy coś, a Ty już z góry zakładasz czarny scenariusz. Edytowano Sierpień 29, 2016 przez OneDistrict (zobacz historię edycji) 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2016 Prywatnie gardzę każdym Polakiem, który wyemigrował za granicę i teraz psioczy na polski rynek, który nie jest winny sobie, bo winny jest tylko rząd i jego zasrane podatki blokujące czasem rozwój. Ale mimo wszystko konkurencyjność = jakość. Spora część polskich firm hostingowych jest bardzo elastyczna i stara się w miare możliwości współpracować z firmami. Dziś hosting w Polsce jest naprawdę tani i stoi na wysokim poziomie, także.. Oktawave RÓWNIE mogłoby mieć jakiś błąd w systemie czy coś, a Ty już z góry zakładasz czarny scenariusz. Warto rozgraniczyć żarcik na tle politycznym a ukierunkowaniem wspomnianej sytuacji względem konkretnej firmy. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
OneDistrict 12 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2016 Warto rozgraniczyć żarcik na tle politycznym a ukierunkowaniem wspomnianej sytuacji względem konkretnej firmy. Jesli tak to wybacz, ponioslo mnie. Milego wieczoru Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Oktawave 7 Zgłoś post Napisano Sierpień 30, 2016 Witam, Oktawave zablokowało nam konto (użytkownikowi z ponad 2 letnim stażem) z tekstem: Problem w tym, ze z supportu nikt nie odpowiada od 4 dni. Czy Oktawave zaczeło pozbywać się klientów w taki sposób? Witaj, konto zostało zablokowane z powodu braku środków i aktywności, mimo wysyłania monitów o niskim poziomie salda. Po zgłoszeniu z dnia 25.08 nasz BOK odblokował konto i udzielił odpowiedzi, jednak z jakiegoś powodu do Ciebie nie dotarła. Obecnie weryfikujemy logi systemu ticketowego w celu wyjaśnienia, co stało się z pierwszą wysłaną informacją. Po odebraniu wczoraj kolejnego zgłoszenia ponownie przesłaliśmy odpowiedź i tym razem otrzymaliśmy potwierdzenie jej dostarczenia. W tej chwili Twoje konto jest w pełni funkcjonalne. Pozdrawiamy zespół Oktawave Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jedrzejm 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 30, 2016 (edytowany) Sa wakacje, a oni ni z tego ni z owego usuwaja konto w ciagu 7 dni bez podania powodu w mailu? No i definicja aktywnosci jest ciekawa, uzywam ich do aplikacji edukacyjnych, nikt w wakacje ich nie uzywa! To co, tydzien/miesiac/dwa bez dostepu do cdn i usuniecie konta?? Na dodatek konto juz teraz mialo tylko cdn, bez virtualek, usunelismy ponad 100G danych w czerwcu, zostalo ok 200M, usuwanie takiego konta po tygodniu/miesiacu/dwoch nie ma sensu. Ale najwyrazniej macie gruby problem z rzeczywistoscia. Edit 1: Co wiecej tytul maila dot. braku srodkow a tego o niskim saldzie jest taki sam. Nikt tego nie zauwaza. Edit 2: Co wiecej okazuje sie, ze operacja usuniecia z OCS plikow (ponad 100G) nie powiodla sie i ciagle tam sa, dlatego w wakacje koszty przerosly stan konta. Ciagle nie moge ich usunac. Przy probie admin sie zawiesza i juz nie odpowiada. To jakis zart? W tej chwili Twoje konto jest w pełni funkcjonalne. To tez nie jest prawda, bo macie blokade na dostep do OCS jezeli kwota na koncie jest ponizej 0. Wiec nawet nie ma opcji sprawdzic statusu OCS zanim nie dokona sie wplaty. W polaczeniu z tym, ze naliczone oplaty wynikaly z waszego bledu i z tego ze w wakacje w 7 dni usuwanie konto zadam pytanie: czy u was ktokolwiek mysli o uzytkowniku i procedurach obslugi? NIe musicie odpowiadac, wszystko jest jasne. Edytowano Sierpień 30, 2016 przez jedrzejm (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Oktawave 7 Zgłoś post Napisano Październik 13, 2016 Witaj, 1. Twoje konto nie zostało usunięte, zostało zablokowane i przeznaczone do usunięcia, 2. przez dwa miesiące (od czerwca do sierpnia) byłeś informowany o zmniejszającym się saldzie, łącznie wyszło do Ciebie około 25 powiadomień, 3. nasz system działa niezależnie od pór roku, pogody, okresów wakacyjnych i świątecznych - korzystają z naszych usług ludzie z całego świata, 4. faktycznie, jedna wiadomość z naszego działu BOK do Ciebie nie dotarła z powodu nieprawidłowego działania naszego systemu ticketowego, za co przepraszamy, 5. problem został rozwiązany, jak tylko dokonałeś wpłaty. Pozdrawiamy i pozostajemy do dyspozycji, zespół Oktawave Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
stonebridge 0 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2016 Prywatnie gardzę każdym Polakiem, który wyemigrował za granicę i teraz psioczy na polski rynek, który nie jest winny sobie, bo winny jest tylko rząd i jego zasrane podatki blokujące czasem rozwój. Ale mimo wszystko konkurencyjność = jakość. Spora część polskich firm hostingowych jest bardzo elastyczna i stara się w miare możliwości współpracować z firmami. Dziś hosting w Polsce jest naprawdę tani i stoi na wysokim poziomie, także.. Oktawave RÓWNIE mogłoby mieć jakiś błąd w systemie czy coś, a Ty już z góry zakładasz czarny scenariusz. Wydaje mi sie ze zaslugujesz na to samo odnoszac sie tylko to pierwszej czesci. Reszte przepraszam za offtop po prostu nie moglem sie powstrzymac Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach