Skocz do zawartości
system12

Serwer OVH i pytania

Polecane posty

Witam,

 

Z racji tego że jestem amatorem w kwestii serwerów chciałem zapytać o kilka kwestii.

Może na początek poszukuje serwera poza granicami kraju. Wiele osób polecało mi OVH. Dlatego pytania dotyczą właśnie OVH.

 

1.) Czym różnią się dyski SOFT od HARD ?

2.) Czym jest vrack 1gbps lub 10gbps ?

3.) Czy kupując najtańszy serwer z ich oferty i odpalając serwis mam później możliwość aby to oni przenieśli mnie na mocniejszy sprzęt z tego słabszego ?

4.) Jaki serwer polecalibyście dla serwisu na którym przesiaduje z 2000 osób online w danej chwili ?

5.) Czy polecacie jakieś inne zagraniczne firmy z serwerami ?

 

Na koniec wyczytałem w Internecie również wiele złych komentarzy na temat OVH. Nie wiem w zasadzie co o tym sądzić. Proszę o jakieś opinie w tym temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego chcesz z zagranicy? Nie lepiej u swoich którzy będą dbali o jakość usługi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.) Czym różnią się dyski SOFT od HARD ?

2.) Czym jest vrack 1gbps lub 10gbps ?

3.) Czy kupując najtańszy serwer z ich oferty i odpalając serwis mam później możliwość aby to oni przenieśli mnie na mocniejszy sprzęt z tego słabszego ?

4.) Jaki serwer polecalibyście dla serwisu na którym przesiaduje z 2000 osób online w danej chwili ?

5.) Czy polecacie jakieś inne zagraniczne firmy z serwerami ?

 

Na koniec wyczytałem w Internecie również wiele złych komentarzy na temat OVH. Nie wiem w zasadzie co o tym sądzić. Proszę o jakieś opinie w tym temacie.

 

1. SOFT - software'owy RAID (obsługiwany przez system), HARD - hardwareowy RAID. Lepszy HARD oczywiście.

2. Vrack to sieć prywatna, gdy masz co najmniej 2 serwery w OVH.

3. Nie.

4. Zależy wszystko od obciążenia i skryptów.