Skocz do zawartości
Etitek

Co to jest hosting dedykowany hitme.pl

Polecane posty

Gość Kamikadze

Tak, są to VPSy z Directadminem.

I administracją.

 

A orientujesz się jak z jakością i szybkością ich?

 

Dokładnie jaką szybkość chcesz sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Chodzi mi ogólnie. Wczytywanie stron czy nie odstępuje od konkurencji i jak z bezpieczeństwem.

 

Jeżeli chcesz na tym stawiać jakiś sklep to jak najbardziej oferta dla Ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka witryn do przeniesienia i między innymi portal regionalny. Tylko teraz zastanawiam się nad przeniesieniem. Suport ponoć 24/7 a już czekam na ponad 2 godz na odpowiedź. Wiem że niedziela ale jak suport jest dostępny 24/7 to powinni odpisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Zadzwoń.

 

Generalnie z przeniesieniem witryn nie ma problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RG1

Suport ponoć 24/7 a już czekam na ponad 2 godz na odpowiedź.

 

Na odpowiedź w sprawie pytań przed-sprzedażowych czekałem:

  1. prawie 3 dni (2 dni, 22 godziny)
  2. prawie 2 dni (1 dzień, 23 godziny)
  3. ponad 2 godziny
  4. ponad 40 minut

Jak dla mnie to stanowczo za długo :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zrezygnowałem ze względu na podejście i czas odpisywania. Szkoda że tak wyszło ale to ja jestem klientem dla nich a nie oni dla mnie więc powinno im zależeć na szybkiej odpowiedzi ale to nie moja firma i nie moja polityka firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi

Panowie, troszę życia. Odpowiedź i jej czas zależy również i od treści zapytania. Nie na wszystko da się odpowiedzieć w jednym czy dwóch słowach. Przygotowanie oferty również zajmuje czas.

Od siebie mogę polecić hitme - nie jestem z nią związany, jestem zadowolonym klientem.

 

Edytowano przez mariaczi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie popadajmy w skrajności. Firma ofertę swoją zna i wie co może zaproponować. Tu chodzi o czas w jaki reagują. Co mam pisać AWARIA by otworzyli mojego e-maila i raczyli zareagować? i tyle na ten temat. Rozmowy telefoniczne są miłe i faktycznie dużo potrafią wytłumaczyć ale odp. e-mailem jest nie do przyjęcia. Pytanie co będzie jak nie będę miał tel. pod ręką by wykręcić do nich w razie awarii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Hmm, to jeżeli czas oczekiwania na odpowiedź jest dla Ciebie niesatysfakcjonujący to może powinieneś rozejrzeć się za ofertami innych, droższych firm gdzie odpowiedź na każde pytanie uzyskasz do 5 czy 10 minut?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Tylko nie zdziw się jak taka usługa będzie dużo droższa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×