Skocz do zawartości
emay

microvps - brak odpowiedzi support`u

Polecane posty

Witam.

 

Niestety ale muszę się pożalić na sytuację, która aktualnie mnie dotyczy.

 

Od 2015-10-22 18:45:00 mam wykupioną usługę VPS - LITE w firmie Microvps.

 

Wszystko działało dobrze przez okrągły miesiąc.

 

Równo po miesiącu mój VPS został wyłączony i zablokowany. Zalogowałem się więc do Panelu klienta i w historii VPS widzę bardzo enigmatyczny wpis:

"System [ Anti-hack (local) ] Wykrycie nieporzadanego ruchu z serwera" o godzinie 18:45 22-11-2015 ( zbieg okoliczności ? )

Próbowałem ponownie uruchomić VPS, jednak bezskutecznie ponieważ posiada ciągle status: "zablokowany". Otrzymałem komunikat z prośbą o kontakt z administratorem. Tak też uczyniłem, utworzyłem zgłoszenie o godzinie 21:33 22-11-2015 o treści:

"Witam. Z niewiadomych przyczyn serwer vps został wyłączony i zatrzymany. Proszę o pilne wyjaśnienie."

Jedyną odpowiedź otrzymałem od Dominik Pakuński o godzinie 23:03 22-11-2015:

"Z Pana serwera zarejestrowaliśmy niepozadany ruch. Co było tego powodem?"

Odpowiedziałem o godzinie 8:34 23-11-2015:

"Na jakim porcie? Jaki protokół ? Jaka przepustowość ? Nie mam dostępu do VPS to nie jestem wstanie odpowiedzieć na to pytanie. Prawdopodobnie DDoS na Voice chat Teamspeak3 port UDP 9987."

 

Brak możliwości zalogowania do VPS kompletnie jest dla mnie niezrozumiałe. VPS jest na stałe wyłączony i zablokowany.

 

Od mojej ostatniej odpowiedzi tj. 8:34 23-11-2015 kontakt z support`em nie istnieje.

 

Ponawiałem pytania w utworzonym już zgłoszeniu, napisałem na contact@microvps.pl ale bez skutku zero kompletnie zero odpowiedzi.

Mój VPS jest już niedostępny ponad 40 godzin!!!!!!!!!!!!

 

Poradźcie proszę co mogę zrobić w tej sytuacji.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

40 godzin leżenia TSa, straty idą w tysiące złotych, użytkownicy składają pozwy!

 

Przyznaj się, że sprawdzałeś wytrzymałość sieci po kupnie serwera :D

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

"Mój VPS jest niedostępny już 40 godzin!!!!!!!!"

A dzieci w Afryce głodują już od kilku stuleci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

To dorzucę od siebie moją sytuację...

Z MicroVPS korzystam już blisko rok, dotychczas problemów nie było. Ostatnio napisałem ticket z zapytaniem czy jest możliwość wyciągnięcia z backupu z dnia XYZ tylko katalogu /home bez jego przywracania na serwer. Pan Dominik potwierdził, że jest taka możliwość - dołoży mi 2 serwer i na niego wrzuci backup. Co się okazało? Że na moim dotychczasowym serwerze i tym dołożonym mam przywrócony backup. Po poinformowaniu, że coś jest nie tak i prośbie o przywrócenie mojego dotychczasowego serwera - cisza...

 

Co do autora tematu...

MicroVPS nie nadaje się do trzymania ts3. Chcesz dobrą maszynę z zabezpieczeniami to dla Ciebie Hosteam i Blazing się nada a nie usługi MICRO!

Edytowano przez Filipsiu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Równo po miesiącu mój VPS został wyłączony i zablokowany. Zalogowałem się więc do Panelu klienta i w historii VPS widzę bardzo enigmatyczny wpis:

"System [ Anti-hack (local) ] Wykrycie nieporzadanego ruchu z serwera" o godzinie 18:45 22-11-2015 ( zbieg okoliczności ? )

 

To normalna rzecz, że serwer został zablokowany, gdyż z niego wychodził atak. W innych serwerowniach to samo byłoby może z tym wyjątkiem, ze dostałbyś logi tego ruchu.

W tym przypadku raczej nie licz, że przy takiej cenie ktoś będzie analizował ruch wychodzący z vps-a.

TS3 to niestety gów... dziurawy skrypt, który bardzo podatny jest na zabawy "dorosłych" użytkowników.

Co do supportu to sprawa MicroVPS.

Edytowano przez strefapc (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pięknie baty zebrałem od Was.

 

Druga strona medalu pokazuje jak bardzo microvps ma wywalone na swoich klientów. Tym bardziej, że pytałem przed zakupem czy nie mają nic przeciwko teamspeak3. Najgorsze jest to, że opłaciłem niedawno na kolejny kwartał.

 

Jak mi nie chcą go włączyć, ani cokolwiek odpisać na zgłoszenie to niech oddają kasę za niewykorzystany okres i zawijam swoje zabawki. Aktualnie moim zdaniem zachowują się skandalicznie.

 

To czy blazing czy hosteam "dadzą radę" z teamspeak3 to też nie był bym tego taki pewien, a wywalanie kasy w błoto to nie jest rozwiązanie.


 

To normalna rzecz, że serwer został zablokowany, gdyż z niego wychodził atak. W innych serwerowniach to samo byłoby może z tym wyjątkiem, ze dostałbyś logi tego ruchu.

Tutaj się nie zgodzę, że to normalna rzecz. W OVH wycieli ruch na danym porcie na którym był atak DDoS. VPS był dostępny, a reszta usług na pozostałych portach działała bez zarzutu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Przepraszam ale kupiłeś jednego z tańszych VPS na rynku i mamy się dziwić, że narzekasz? Chłopie złoty, skąd się urwałeś? :)

 

Polska to Polska a nie Francja (OVH), był DDoS bo nie zabezpieczyłeś serwera tylko zainstalowałeś samego TeamSpeaka to zablokowali serwer.

 

Zapewne powiesz, że wszystko powinni robić administratorzy a prawda jest taka, że to użytkownik ponosi konsekwencje za brak rozumu przy używaniu maszyn.

 

Przykro mi, ale pretensje możesz mieć tylko i wyłącznie do siebie - nie do microvps.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ale kupiłeś jednego z tańszych VPS na rynku i mamy się dziwić, że narzekasz? Chłopie złoty, skąd się urwałeś? :)

 

Polska to Polska a nie Francja (OVH), był DDoS bo nie zabezpieczyłeś serwera tylko zainstalowałeś samego TeamSpeaka to zablokowali serwer.

 

Zapewne powiesz, że wszystko powinni robić administratorzy a prawda jest taka, że to użytkownik ponosi konsekwencje za brak rozumu przy używaniu maszyn.

 

Przykro mi, ale pretensje możesz mieć tylko i wyłącznie do siebie - nie do microvps.

Widzę, że ostro jedziesz z koksem. Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj.

 

Jak można zabezpieczyć VPS przed DDoS ? Żadne reguły firewall tego Ci nie zapewnią. Ruch idzie na Twój interfejs i czy to do zrobisz DROP czy REJECT to on i tak będzie generował ruch RX na Twoim interfejsie. Jedyne wyjście to filtracja pakietów przed Twoim VPS, ale Ty wiesz lepiej...

 

Po za tym blokada portu na firewall na którym działał teamspeak3 uniemożliwiłaby korzystanie z usługi.

 

To, że kupiłem najtanszego VPS na rynku to nie zmienia faktu, że support olewa sprawę od samego początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj się nie zgodzę, że to normalna rzecz. W OVH wycieli ruch na danym porcie na którym był atak DDoS. VPS był dostępny, a reszta usług na pozostałych portach działała bez zarzutu.

 

W OVH przy ataku wychodzacym z serwera zostaje zablokowany adres IP i dostajesz informacje na maila o tym fakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie. OP chyba uważa, że został zaatakowany. Podczas gdy Micro twierdzi, że to z jego serwera wychodził nietypowy ruch. Oczywiście, na pewno może coś powiedzieć tylko administracja Micro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Przepraszam, ale nie chodzi mi o zabezpieczenia DDoS tylko zabezpieczenie chociażby logowania na VPS (/etc/ssh/sshd_config).

 

Akurat to, że kupiłeś najtańszego VPS ma dużo do tego w jaki sposób Ty się odnosisz do firmy w tym poście.

 

24 zł za VPS, dla Ciebie to zapewne nic i wyśmiewając Twój post (czyli "dzieci w Afryce głodują od kilku stuleci") stwierdziłem, że wielu taką kasą by lepiej rozporządzało i nie narzekaliby tyle co Ty.

 

Bo potrafiliby docenić takie pieniądze, a Ty nie potrafisz docenić tego, że usługodawca zablokował Ci VPS ze względu na Twój brak umiejętności w zabezpieczaniu serwera przed debil... włamaniami :)

Edytowano przez l3szcz (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem wylewania żalu na firme microvps przecież jasno pisze że atak wychodził z serwera, a nie do serwera. Wine ponosi tylko i wyłącznie użytkownik serwera, nie zabezpieczając chociażby powłoki ssh jak to pisał wyżej leszczu. Firma może i źle postąpiła nie wysyłając stanowiska w tej sprawie użytkownikowi serwera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

W niektórych przypadkach należy wpierw zablokować usługę a potem pisać maile i powiadomienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli autor postu posiadał na vps serwer teamspeak3 to na jego serwer został użyty exploit typu ts3fuck, ale z innym działaniem. Sam miałem taką sytuację, ale teraz wraca do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koledzy, ale wy naprawde nie rozumiecie clue problemu??? emay napisal do pomocy microvps o 8:34 23 listopada i do tej pory nie dostal odpowiedzi... ani przepraszamy, ani pocaluj sie w d ;)... a microvps ochoczo pisal o kazdej nowej opcji w swoim panelu, ale jak przychodzi do powazniejszych spraw to sie chowają po kątach... dobrze jednak ze ma grono obroncow, moze vpsy sponosorwane? ;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie żenujące jest stwierdzenie, że jak coś jest tanie to nie można oczekiwać np. supportu w podstawowym zakresie.

 

Panowie...normalnie zaliczyłem zgon...Wasze podejście jest d r a m a t y c z n e.

 

Tak samo niestety jak głupie docinki niektórych, że dwa pliki php za 150zł (przepisane z szablonu) to badziew ale za 500zł byłyby cacy... :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Nie bronię żadnej ze stron jednak widzę, że po prostu ktoś nie ogarnięty stawia VPS. Wyszedł atak - tak jak napisał pan Dominik a to znaczy, że ktoś nie umiejętnie podszedł do tematu i nie zabezpieczył serwera. Oczywiście winę i tak zawsze ponosi usługodawca więc.. cóż - sam doświadczyłem bluzgów ze strony "klientów" bo coś im się wiecznie nie podobało, a dostali usługę za darmo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, ale nie chodzi mi o zabezpieczenia DDoS tylko zabezpieczenie chociażby logowania na VPS (/etc/ssh/sshd_config).

 

Akurat to, że kupiłeś najtańszego VPS ma dużo do tego w jaki sposób Ty się odnosisz do firmy w tym poście.

 

24 zł za VPS, dla Ciebie to zapewne nic i wyśmiewając Twój post (czyli "dzieci w Afryce głodują od kilku stuleci") stwierdziłem, że wielu taką kasą by lepiej rozporządzało i nie narzekaliby tyle co Ty.

 

Bo potrafiliby docenić takie pieniądze, a Ty nie potrafisz docenić tego, że usługodawca zablokował Ci VPS ze względu na Twój brak umiejętności w zabezpieczaniu serwera przed debil... włamaniami :)

Widzę Ty dalej swoje pitu pitu.

 

Akutat sshd zostało przekonfigurowane jako pierwsze po wykupieniu usługi VPS. Ale Ty jak zawsze lepiej wiesz co ludzie robią na swoich VPS. Mierzysz wszystkich swoją jednakową miarą.

Kwota jaką przeznaczam na VPS jest moją tylko i wyłącznie sprawą. Kto bogatemu zabroni ? W portfel nie będziesz mi zaglądać.

Nie bronię żadnej ze stron jednak widzę, że po prostu ktoś nie ogarnięty stawia VPS. Wyszedł atak - tak jak napisał pan Dominik a to znaczy, że ktoś nie umiejętnie podszedł do tematu i nie zabezpieczył serwera. Oczywiście winę i tak zawsze ponosi usługodawca więc.. cóż - sam doświadczyłem bluzgów ze strony "klientów" bo coś im się wiecznie nie podobało, a dostali usługę za darmo.

 

Powtórzę po raz kolejny usługi teamspeak3 nie da się zabezpieczyć technikami czy mechanizmami dostępnymi z poziomu VPS. Zresztą każda usługa podana DDoS nie za wiele zrobi.

 

Twoje wpisy ogólnie zalatują chamstwem, niczego nie wnoszą, a tylko obrażają ludzi.

 

 

PS. support odblokował VPS o 12:56 24 listopada. Proponowałem im przesłanie treści skryptu ( ts3fuck.php) ale nic nie odpisali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

Ja ze swojej strony dodam, że ostatnimi czasy jakość obsługi spadła. To już nie ten sam MicroVPS co jeszcze pół roku temu :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Narzekania ciąg dalszy:

 

Ostatnio z niewiadomych przyczyn maszyna VPS po prostu traci dostęp. Po zalogowaniu się do Panelu klienta maszyna wisi ze statusem: Aktywna, ale zatrzymanie czy restart kończy się komunikatem: Brak połączenia ze strony maszyny.

 

Dwa razy w przeciągu 4 dni. Support oczywiście uruchamia VPS bez problemu, ale nie chce się podzielić przyczyną powstania problemu. Ten VPS nawet nie nadaj się na trzymanie strony www. Na nic się nie nadaje.

Edytowano przez emay (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×