Skocz do zawartości

pekus

Użytkownicy
  • Zawartość

    241
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

pekus wygrał w ostatnim dniu 4 Grudzień 2015

pekus ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

41 Normalna

2 obserwujących

O pekus

  • Ranga
    Stały użytkownik

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  1. strona dla wypożyczalni

    Niestety ale z tego co widze sam sobie nie poradzisz, Masz dwa wyjscia: a) zlecic napisanie takiego serwisu (ewentualnie tylko jakiegoś modułu). b) znależć poszczegolne moduły i je połączyć w całość. Możesz zacząć od strony/modułu odpowiadającego za wypożyczalnię aut. Znajomy 2 lata temu robił coś takiego (zmienił "auta" na inny asortyment). Cena modułu WP do wypozyczalni aut zaczyna sie srednio od 20$.
  2. strona dla wypożyczalni

    Do WP jest mnóstwo ciekawych wtyczek i dodatków, Zapewne znajdziesz jak nie idealne to podobne rozwiązanie. Przerobisz i będzie ok.
  3. Patrzyłeś na ofertę OVH/SYS?
  4. Witajcie dobrzy ludzie, poszukuję wtyczki do w/w sklepu która umożliwi mi ręczną aktywację (przez "admina) konta pacjenta. Czyli: pacjent nie może się zalogować na konto dopóki admin nie wyrazi zgody. ------- Super byłoby gdyby była weryfikacja e-maila (na mail wpisany w formularzu przychodzi list ze sklepu z koniecznością kliknięcia w link weryfikujący e-mail). <= domyślam się, ze to osoby plugin jest. ------- Najchętniej do wersji 1.7 ale zadowolę się do 1.6 bo w chwili obecnej zaczynam dopiero poznawanie tego sklepu. W ramach podziękowania oferuję czteropak piwa Pozdrawiam, Artur ps, oczywiście znam zawartość google.pl w w./w zakresie.
  5. @SiXwishlist: czy miałeś okazję kiedykolwiek zapoznać się z regulaminem/draftem umowy firmy DP? Widzę, że zdecydowanie NIE. Poczytaj...ciekawa lektura - bardzo ciekawa lektura. Przed podpisaniem umowy dałem do przejrzenia dokumenty zaprzyjaźnionej kancelarii prawnej. Ich reakcja była bezcenna. Nie napiszę jaka ale można się domyśleć. Efekt był taki, że umowy nie podpisałem. Ja na szczęście myślę głową...ale ile to osób podpisuje *różne* umowy bez zastanowienia? Widać to po abonamentach telewizyjnych, telefonicznych czy internetowych. Ale co mnie obchodzi rozliczenie pomiędzy CB a operatorem? Dlaczego wszelkie zakazy/nakazy/obowiązki w 100% są przerzucane na klienta CB czy innej firmy? Nie ja jestem stroną umowy jeśli chodzi o operatora. Dlaczego ryzyko mam w 200% ja ponosić? Klient dostał ode mnie przedmiot/kod czy coś tam? Wywiązałem się z transakcji? No to należy mi się wynagrodzenie. Jeśli CB nie potrafi ogarnąć tematu od tej strony to niech nie prowadzi takiej działalności. Proste. Łukaszu; znajduje klienta na coś tam, zlecam Ci wykonanie "dzieła". Klient dzieło dostaje ale mi nie płaci...więc ja Tobie też nie płacę bo sorry - nie mam/dostałem kasy. Rozumiem, że wszystko będzie ok? Co miałeś na myśli pisząc o w/w usłudze? możesz rozwinąć?
  6. Oczywiście nie mam na myśli tutaj w/w firmy tylko ogólną sytuację.
  7. Widzę, że kolega należy do kółeczka wzajemnej adoracji które wychodzi z założenia, że jak coś jest tanie to może być kiepskiej jakości i źle działać? No cóż...tylko pogratulować takiego podejścia...
  8. Darmowe domeny .az

    W sumie ciekawe rzeczy prawisz kolego...klientem az.pl jestem od dobrych kilku lat. Kupując domeny w promocji zawsze czytam dokładnie regulamin(y) i zawsze...powtarzam zawsze są jasne zapisy dotycze ewentualnego przedłużenia domen na następny rok. Nie podejrzewam u Ciebie braku umiejętności czytania ze zrozumieniem...?
  9. Dysk zewnętrzny ?

    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=qnap
  10. Sprzedam znane forum XBOX

    wow... ja za jeden przekręt zostałbym wyrzucony z domu na bruk...
  11. Sprzedam znane forum XBOX

    Od kiedy to finansowo odpowiadają rodzice za 19-stolatka?
  12. [dyskusje] Hekko.pl

    @Filipsiu i @strefapc: Macie rację co do "ty" - ale moim skromnym zdadniem to działa do momentu pierwszego konfliktu na linii usługodawca - usługobiorca. Jeśli konflikt się zaostrza to zazwyczaj usługobiorca przechodzi na "pan". I ma do tego prawo.
  13. Co odpowiedział support w/w firmy na zainstniały problem?
×