Skocz do zawartości
Gość Bartosz Gadzimski

az.pl 3 dni down ?

Polecane posty

Gość Bartosz Gadzimski

Nie wygląda to dobrze, backupy podobno przywrócone sprzed miesiąca.

 

Ktoś wie coś więcej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak coś padło to przywrócenie z kopii może zająć trochę czasu, miliony drobnych plików itp. poradzą sobie, nikt z klientów nie pisze, więc co to firmy konkurencyjne grzeje ;)

 

Każdy jak zalicza wtopę, stara się ogarnąć temat jak najszybciej i dyskretnie, także wydaje mi się, że ten temat nie jest dobry. To że tyle im zajmuje przywracanie, widocznie mają takie możliwości. Nie ma co wyciągać. Może połowę tego czasu im leciało fsck? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Kliencie piszą tylko wszystko jest kasowane z kanałów zwłaszcza z FB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Współczuć można tylko tym co teraz przywracają to i temu kto za to odpowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jakaś masakra. Poczta nie działa od poniedziałku z małymi przerwami. Firma praktycznie stoi.

Az.pl nie daje żadnych informacji na swoich stronach ani na Social M.

 

Brak jakiejkolwiek komunikacji.

 

Mam nadzieję że zaraz się pozbierają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki

czy czasem home.pl (jeszcze przed zmiana właściciela) nie wykupiło az.pl ?

Możliwe ,że jest to całkiem zamierzona akcja hehe ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prąd im może odcięli ze względu na stopnie zasilania, a zapasy ropy do agregatów okazały się puste. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kliencie piszą tylko wszystko jest kasowane z kanałów zwłaszcza z FB.

 

Nie wiem kto tak napisał, ale wystarczy wejśc na nasz kanał FB aby przekonać się, że wiadomości od klientów są widoczne i niczego nie zamiatamy pod dywan. Usuwamy jedynie dublujące się posty/komentarze zaburzające komunikację.

 

Druga sprawa - jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Kontaktujemy się z każdym klientem telefonicznie i przedstawiamy wszystkie informacje szczegółowo i proponujemy rekompensaty. Sam case dotyczy wąskiej grupy klientów (nie jest to problem o charakterze globalnym) i staramy się, aby klienci odzyskali swoje dane najszybciej jak to możliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×