Skocz do zawartości
TheBlood

Hosting - Oszusci, Co Robic?

Polecane posty

Witam,

 

Opuscilem swoj byly hosting (na razie nie podam nazwy ani adresu), poniewaz to, co sie dzialo z moim kontem, przechodzi wszelkie pojecie. Cialy pady, mulenia itp...to nie na moje glowa, dlatego - i tu podkreslę - DOBROWOLNIE wynioslem się z ich serwera i poprosilem o zwrot pieniedzy za oplacone niewykorzystane miesiące (w sumie ponad 200zł). Konto usuneli po 5sekundach od otrzymania maila, ale pieniędzy zwrocic nie chcą. Nie odpuszczę złodziejstwa. Kontakt 0, mimo, że widzę, że ich admin i firma w jednej osobie ("firma" z rodzaju jednosobowych) serfują/e po pewnym forum. Gg, telefon nie odpowiadają. Kontakt mailowy jest jałowy. Nie dochodzi do niego/ich nawet to, że łamią prawo. Jako konsumentowi nalezy mi się przeciez mozliwosc reklamacji i tym samym zwrotu:

 

http://www.szczecin.pl/urzad/wydzialy/bmrk/poradnik.htm

 

 

Co radzicie z tą sprawą zrobic? Zglosic do Biura Ochrony Konsumentow? A moze do innej organizacji zajmującej się przestępstwami hm...internetowymi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poszukaj fakturę za usługę i idź do Powiatowego Rzecznika ds. konsumentów - on musi wszcząć procedurę w Twoim imieniu i za Ciebie z urzędu. To bardzo wygodne. Nie dostałeś faktury, jeszcze lepiej, twój urząd skarbowy zawsze Cię dokładnie wysłucha w takiej sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie dostalem zadnej faktury. Ba! Ta "firma" zapiera się, ze w regulaminie akceptowalem zapis, ze nie ma mozliwosci zwrotu wplaconych pieniedzy, nawet zaplaconych z gory za rok. Tak, tyle ze:

1) Taki zapis jest niezgodny z polskim prawem

2) Nie musialem nawet zapoznac się z regulaminem, poniewaz on sam napisal, ze mozna na niego przymknac oko...

 

Adresy podam na pewno w swoim czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W przypadku 90% firm, także tych dużych nie ma możliwości zwrotu nadpłaconej kwoty, obojętnie czy jesteś z serwera wyrzucany za warez, czy dobrowolnie rezygnujesz. Pieniądze te są traktowane np. jako "kara umowna" za zerwanie warunków promocyjnych etc. Czytaj dokładnie regulaminy - bez tego daleko nie zajedziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W przypadku 90% firm, także tych dużych nie ma możliwości zwrotu nadpłaconej kwoty, obojętnie czy jesteś z serwera wyrzucany za warez, czy dobrowolnie rezygnujesz. Pieniądze te są traktowane np. jako "kara umowna" za zerwanie warunków promocyjnych etc. Czytaj dokładnie regulaminy - bez tego daleko nie zajedziesz.

 

Tyle, ze ja NIE AKCEPTOWALEM regulaminu, poniewaz ustalenia co do hostingu mialy miejsce na innych zasadach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Założę się, że w regulaminie (którego nie akceptowałeś :P) jest punkt w rodzaju:

 

"Dokonanie pierwszej zapłaty za Usługę jest równoznaczne w skutkach z potwierdzeniem, iż Klient zapoznał się z treścią Regulaminu oraz akceptuje jego postanowienia." (to akurat z home'a).

 

Tak więc prywatne ustalenia, o ile nie masz ich na papierze nie przekonają raczej żadnej instytucji. Spróbuj rozwiązać sprawę dobrowolnie, bo niestety jesteś raczej na straconej pozycji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"Dokonanie pierwszej zapłaty za Usługę jest równoznaczne w skutkach z potwierdzeniem, iż Klient zapoznał się z treścią Regulaminu oraz akceptuje jego postanowienia." (to akurat z home'a).

 

Hehe, tak tylko ze:

 

Admin przed zalozeniem konta wiedzial:

- o czym jest serwis

- na jakim skrypcie

- o statystykach

- że forum może stanowić obciążenie większe niz regulaminowe normy

 

A mimo to się zgodzil. Tak wiec zlamal swoj wlasny regulamin.

Ponadto umowa to rowniez pomoc techniczna, a nieodbieranie telefonow i apeli kwalifikuje się rowniez do zlamania wlasnej umowy.

 

Wiec jezeli trzymac sie nawet tej umowy - i tak ta "firma" ją złamała w większym stopniu niż ja.

Świadczone uslugi nie były na takim poziomie - na jakim powinny, na jakim się umowilismy, wiec mozna powiedziec, że produkt jest wybrakowany. Sprzedawca MUSI go naprawic, wymienic na nowy, albo zwrocic pieniadze. Hosting nie naprawil, nie wymienil na nowy (ba! pogarszalo sie z dnia na dzien), więc ma obowiązek zwrocic mi pieniądze za niewykorzystane miesiace.

 

Gdyby w zyciu codziennym ktos ci sprzedal wybrakowane zelazko a w "regulaminie"sklepu było, że reklamacji nie przyjmujemy, to czy bys się zastosowal do prawa obowiazujacego w sklepie, czy prawa ustalonego w hm...panstwie? Odpowiedz jest oczywista...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Termos

Zastanów się nad taką sytuacją:

Zakładasz sobie TV kablowką na czas nie ograniczony, płacisz abonament miesięczny z góry, nagle rezygnujesz.

Spotkałeś się z sytuacją gdy operator zwróci Ci pieniądze "za nie wykorzystany okres" ?

Usługa to nie jest towar który możesz zwrócić do jakiegoś tam czasu...

 

Pozdrawiam;

Szczepanik Adrian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@Termos

Zastanów się nad taką sytuacją:

Zakładasz sobie TV kablowką na czas nie ograniczony, płacisz abonament miesięczny z góry, nagle rezygnujesz.

Spotkałeś się z sytuacją gdy operator zwróci Ci pieniądze "za nie wykorzystany okres" ?

Usługa to nie jest towar który możesz zwrócić do jakiegoś tam czasu...

 

Pozdrawiam;

Szczepanik Adrian

Zgadzam się w 100% jednak usługodawca nie powinien usuwać konta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@Termos

Zastanów się nad taką sytuacją:

Zakładasz sobie TV kablowką na czas nie ograniczony, płacisz abonament miesięczny z góry, nagle rezygnujesz.

Spotkałeś się z sytuacją gdy operator zwróci Ci pieniądze "za nie wykorzystany okres" ?

Usługa to nie jest towar który możesz zwrócić do jakiegoś tam czasu...

 

Pozdrawiam;

Szczepanik Adrian

 

Jesli nadawany program, np bedzie mial zaklocenia itp to mam prawa zadac zwrotu pieniedzy za wybrakowaną uslugę :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przykra prawda jest taka, ze niewiele "krzaków" spotyka odpowiednia kara za ich wybryki. Tak z czystej ciekawości - jest jakiś nip/regon na ich stronie ? Czy to w dodatku typowy krzak prowadzony przez gimnazjaliste? Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, ze to jest najnormalniejsza firma z nipem & regonem, ktora prowadzi dorosly czlowiek. Heh, ciezko bylo przewidziec, że to bedzie krzak.

 

Choc normalna firma w tym posie uzylem chyba na wyrost...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ze względu na...hmm...na pewne przyczyny na razie niestety nie mogę podac adresu ani publicznie, ani na pw. Podam, ale moze za jakis czas :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tyle, ze ja NIE AKCEPTOWALEM regulaminu, poniewaz ustalenia co do hostingu mialy miejsce na innych zasadach.

Pozostaje Ci rzecznik praw konsumenta - jak przedstawisz sprawę, to się dowiesz, co można z tym zrobić i jakie kroki ewentualnie należy podjąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×