Skocz do zawartości
kori

dyskusje SixWishList.com

Polecane posty

Gość Pokuć

Irek, wiesz dobrze że ludzie którzy muszą prawie ze prosić o pozwolenie POlskie państwo o zgodę na podjęcie własnej działalności gospodarczej zawsze będą jątrzyć i spiskować. Po prostu zaraz im gul pęknie że gdzieś można normalniej :)

Zresztą sam przerabiałeś tutaj nie jeden hejt na siebie i na swoją firmę, więc wiesz jak to funkcjonuje w tym kraj..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W UK jest to wszystko (no prawie) tak łatwe, aż do bólu. Wiem, że niektórym jest to sobie trudno wyobrazić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki jak Wam tam tak za***ixxie to gratuluje. Tylko po co te żale na forum ?

Kiedyś już też tak było z wyjazdami do USA - Eldorado ... tylko potem się okazywało, że na bilet powrotny nie ma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości, to jeżeli jest to samozatrudnienie, to na jakiej podstawie są zatrudnieni pracownicy ?

 

Pracownik też musi być na samozatrudnieniu, żaden problem. Lepszy taki układ niż pchanie się w partnership. A najlepiej mieć llc, jak się bankrutuje można za pieniądze podatników uratować firmę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś wygenerowalem na starcie mojego serwisu ponad 30GB logów. Od SiX otrzymalem mila informacje, ze usuneli logi, jak i podpowiedzieli co poprawic. Moim zdaniem SiX dba o klienta.

 

i nie pisali że ci uwalą konto jak jeszcze raz tak zrobisz? mnie przynajmniej ostrzegli...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem świeżym klientem Tomka. Wyniosłem się już częściowo z linuxpl. Powiem tylko tyle: takiej jakości obsługi klienta jeszcze nie spotkałem. Co do działania samej usługi - póki co wzorowo. Strony działają bardzo szybko, panel nie zamula, upload plików po ftp spokojnie osiąga 5-6 MB/s.

 

Dla mnie najwyższa klasa usług/obsługi. Klientom będę oczywiście polecał usługi SiXwishlist!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

i nie pisali że ci uwalą konto jak jeszcze raz tak zrobisz? mnie przynajmniej ostrzegli...

 

W usługach hostingowych klienci dzielą się na kilka grup w oparciu o ich podejście do usługi i obustronny szacunek. Z tym ostatnim nie mamy problemu o ile klient faktycznie płaci za usługę, nie okłamuje , szczerze odpowiada na pytania i potrafi rzetelnie udowodnić fakt że wina leży po naszej stronie. Tak w wielkim skrócie są klienci ,którzy podają prawdziwe dane lub ich nie podają danych , kupują usługi lub rozbudowują usługi w zależności od zapotrzebowania nie licząc że jakoś to będzie. To nic że np usługa za 5.66zł ma kilka tysięcy UU dziennie. Potrafią korzystać z usług akceptując fakt że pewne rozwiązania są lepsze i dalekie od usług opartych na panelach typu DA. Rozumieją fakt że odpowiedź na zgłoszenie przy kilku tysiącach klientów nie zajmuje często kilka minut a wymaga trochę więcej czasu. Szanują wsparcie techniczne ,które nie wie dokładnie o co chodzi gdy otrzymują nowe zgłoszenie i wymaga to czasu by dany problem rozwiązać i go zlokalizować. Są tez klienci którzy płacą za usługę minimum a oczekują by cały zespół odpowiedzialny za wsparcie techniczne był na zawołanie i przyjmował wszystkie błędy użytkownika w sposób że wina leży po ich stronie a nie użytkownika. Na koniec jest jeszcze grupa tz kombinatorów , która często lecz nie jest to regułą posiada wcześniej wspomniane cechy. Kombinator działa na zasadzie wykorzystania maksymalnie usługi i wystawienia złej opinii ponieważ już nie dało się nic wykombinować a trzeba dopłacić. Jeżeli klient szanuje nasze usługi i naszą elastyczność, szanuje również fakt że żadne zgłoszenie nie musiało czekać na realizację lub odnalezienie problemu i jego wyeliminowanie. Szanuje fakt że jesteśmy mili i uprzejmi pomimo że stosujemy zasadę opartą na prostych relacjach dalekich od Pan/Pani. Nie wynika to z powodu braku szacunku a jedynie z przyjacielskiego nastawienia bez szukania podtekstów w każdym słowie i np odsyłania do FAQ zamiast rozwiązać problem. Nie straszymy sądami i nie wymyślamy historyjek jak coś nie działa a wręcz przeciwnie wszystkie informacjedokładnie podawane w odpowiedzi na zadane pytanie lub zgłoszenie. Osobiście szanuję wszystkich klientów i tego samego wymagam od całego zespołu. Nie powiesz mi że tak nie jest. Każdy ma lepszy / gorszy dzień ale w pewnych sytuacjach nie jesteśmy wstanie być workiem treningowym w odniesieniu do usług i samego wsparcia technicznego zwłaszcza kiedy naprawdę całe SiXwishlist podejmuje zawsze doskonałe relacje nie olewając faktu że jak ktoś zapłacił to niech spada. Nie ważne czy ktoś ma usługę na miesiąc czy dwa lata zawsze ma jednakowe wsparcie techniczne. Fakt wprowadzenia 90 dni zwrotu na usługi świadczy ,że nie musimy się niczego obawiać bo jesteśmy dobrzy w tym co robimy i nie musimy się tego wstydzić. Czy popełniamy błędy? Naturalnie bo jesteśmy tylko ludźmi ale potrafimy się do nich przyznać.

 

Do administracji FORUM - by nie było że to blog firmowy lub wsparcie techniczne jak widać moja odpowiedź była konkretnie podsumowaniem pewnych wypowiedzi i w przypadku błędnej interpretacji lub chęci zamknięcia kolejnego tematu proszę o kontakt. Dziękuję

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Onet ma swojego "ouc'a", Wirtualna ma swojego "konrada" a WHT ma swojego "kori'ego".

Co łączy wspomnianą trójkę? Wszyscy ciągle narzekają, nigdy nic im się nie podoba, są najmądrzejsi i zastanawiające jest tylko dlaczego jeszcze siedzą w tym kraju a nie gdziekolwiek indziej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yhm a ja jako klient:

 

wchodze na wasz strone, patrze na oferte , mam pytanie - i tu zzonk - brak formularza brak adresu, ok wysylam cos tym feedbackoformem - zonk nikt nie odpisuje, wchodze na fejsa napisze wiadomosc - zonk nie ma mozliwosci

Jak sie do @#%$@%@ skontaktowac z wami? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yhm a ja jako klient:

 

wchodze na wasz strone, patrze na oferte , mam pytanie - i tu zzonk - brak formularza brak adresu, ok wysylam cos tym feedbackoformem - zonk nikt nie odpisuje, wchodze na fejsa napisze wiadomosc - zonk nie ma mozliwosci

Jak sie do @#%$@%@ skontaktowac z wami? :)

 

Na stronie jest zakładka kontakt: http://sixwishlist.com/contact/ gdzie jest adres email , jest również forum: http://sixwishlist.com/forum/ , również można się zarejestrować: https://my.sixwishlist.com/order/signup/index/come-to-us. i wysłac zgłoszenie. Mój lub firmowy adres email zawsze jest podany na forach internetowych w samym profilu lub poście.

 

Odnośnie panelu Feedback jego założenie polega na wysłaniu do nas informacji o błędach na stronie lub uwagach w formie tekstu lub zrzutu ekranu bo również ten panel ma taka możliwość. W przypadku wysłania informacji warto dodać adres email do siebie co pozwoli na ewentualna odpowiedź. Dziękuję natomiast za narysowanie opinii odnośnie braku widocznej formy kontaktu z nami. Za jakiś czas będzie dostępna opcja chat ale niestety w późniejszym terminie ze względu na ogrom prac związanych z uruchomieniem oferty serwerów dedykowanych.

Edytowano przez SiXwishlist (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

japierdziele slepy jestem ! .... naprawde nie widze nigdzie ze strony glownej odnosnika do strony contact

 

ale ok juz tam pisze

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@SiXwishlist zaciekawiły mnie te rozwiązania lepsze i dalekh od usług opartych na panelu DA... Mam nadzieję, że nie pisałeś o Plesku, którego jedyny plus jest taki, że dużo serwerowni dodaje go za darmo? ;D...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@SiXwishlist zaciekawiły mnie te rozwiązania lepsze i dalekh od usług opartych na panelu DA... Mam nadzieję, że nie pisałeś o Plesku, którego jedyny plus jest taki, że dużo serwerowni dodaje go za darmo? ;D...

 

Chciałbym dostawać licencje na panel Plesk za darmo bo nie trzeba by było płacić za niego miesiąc w miesiąc. No ale cóż albo chce się mieć Plesk albo DA co jest jak trabant w obdartych pokrowcach. DA tak wkomponował się w schemat ofert Polskich firm że klienci są w "szoku" po przejściu na panel Plesk jak łatwo i przyjemnie można zarządzać usługami otrzymując doskonałe narzędzie oparte o dobrą technologię z dala od "Adama Słodowego" w postaci "Zrób to Sam". Jak ktoś całe życie siedzi na DA bo nie ma innego wyjścia przełamanie się do czegoś znacznie nowocześniejszego jest po prostu trudne. Moja opinia w tym konkretnym temacie jest niezmienna, pewnie również z tego samego powodu Plesk na świecie uplasował się w usługach ,których profil i jakość stanowi główny element solidnej podstawy do prowadzenia biznesu o takim profilu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@SiXwishlist ale po co piszesz 10 linijek dyrdymałów??? proszę o 10 cech, które go wyróżniają w stosunku do DA albo cPanelu (poza tym, że OVH czy Home go daje za darmo, co druga aktualizacja wysypuje panel, nie wspiera on połowy nowoczesnych technologii, a takie rzeczy jak wiele wersji PHP udało się programistom Pleska dodać rok temu....)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na czym polega ,,przełamywanie się " do pleska?

 

 

 

 

@SiXwishlist ale po co piszesz 10 linijek dyrdymałów??? proszę o 10 cech, które go wyróżniają w stosunku do DA albo cPanelu (poza tym, że OVH czy Home go daje za darmo, co druga aktualizacja wysypuje panel, nie wspiera on połowy nowoczesnych technologii, a takie rzeczy jak wiele wersji PHP udało się programistom Pleska dodać rok temu....)

 

Z przyjemnością bym odpowiedział ale niestety polityka tego forum dość drastycznie podchodzi to tematów odnoście SiXwishlist co jest na rękę jak widać. Proponuję założyć temat typu "DA kontra Plesk" i "dłubać" w nim bo za chwilę zablokują kolejne miejsce pod pretekstem ,że to nie jest blog albo wsparcie techniczne co miało już miejsce w dziale informacje od firm hostingowych. Tylko czekać kiedy posty zaczną być akceptowane przez moderatorów :) Ten temat dotyczy opinii o usługach jakie oferuje SiXwishlist ,więc przepraszam ale nie odpowiem już na te pytania w tym konkretnym dziale. Dziękuję za wyrozumiałość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@SiXwishlist: to jest jak najbardziej na temat... zachwalasz panel Plesk, ale jak widzę, jak przychodzi do szczegołów to już "marketing" się kończy.... Klasyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecam wszystkim ten hosting. Wszystko działa bardzo dobrze i szybko.

Support odpisuje po paru minutach, ostatnio dostałem odpowiedz w niedziele o 1 w nocy.

Jeśli szukacie dobrego a zarazem taniego hostingu to sixwishlist na pewno się sprawdzi. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Support odpisuje po paru minutach, ostatnio dostałem odpowiedz w niedziele o 1 w nocy.

 

Teraz rozumiem, dlaczego klient rzucał mięsem w poniedziałek rano bo nikt nie odbierał firmowej komórki z soboty na niedzielę między 1:00 a 6:00 jak on dzwonił... :( (227 razy | czy jego zamówienie zostało już wysłane (kup teraz - sobota 20:06)

 

;)

 

ps. firma handlowa.

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×