Skocz do zawartości
barney555

Darmowe-Gry.pl - oceńcie

Polecane posty

Witajcie

 

Chciałbym abyście ocenili moją stronę o darmowych grach http://darmowe-gry.pl/

Strona nie posiada jeszcze dużo treści, ale codzienne są dodawane nowe.

 

Czy strona podoba się wam pod względem graficznym?

Jak Waszym zdaniem wypada optymalizacja pod SEO?

 

Czy opisy kategoriowe http://darmowe-gry.pl/gry/mmorpg/ to dobry pomysł?

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prosty, czytelny projekt, jasny podział na kategorie, przyjemna dla oka grafika - teraz tylko zdobyć użytkowników i będzie dobrze ;) Pod kątem SEO nie oceniam, bo nie znam się na tym za dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troszkę "szarpie" logo nie wiem czy to tylko na telefonie czy na laptopie też tak jest. Zrób w lepszej rozdzielczości może.

Poza tym link "symulatory" na Safari spada z menu głównego.

 

Strona graficznie poprawna i całkiem przyjemna w odbiorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strona lekka, szybko się ładuje, jedyne co to skróć opisy np. na stronie głównej "Serdecznie zachęcamy wszystkich Was do zapoznania się z naszą witryną, gdzie znajdziecie tylko i wyłącznie darmowe gry. Każdy z nas posiada po kilka godzin dziennie wolnego czasu[...]"

Jak dla mnie za długi, nikt chyba nie przeczyta do końca, jeśli w ogóle zacznie czytać. Chyba zrobiłeś to aby polepszyć widoczność w wyszukiwarkach, ale pamiętaj też aby strona była przyjazna dla użytkowników a nie dla robotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strona lekka, szybko się ładuje, jedyne co to skróć opisy np. na stronie głównej "Serdecznie zachęcamy wszystkich Was do zapoznania się z naszą witryną, gdzie znajdziecie tylko i wyłącznie darmowe gry. Każdy z nas posiada po kilka godzin dziennie wolnego czasu[...]"