Skocz do zawartości

Polecane posty

Active24.pl jako pierwszy znany operator uruchomił hosting (windows) asp.net. I chyba miał rację, bo Microsoft bardzo wspiera techonologię .NET i wróże jej ogromne powodzenie już nie bawem. Sam jestem programistą i wiem, że PHP już niedługo ogromnie straci na popularności w stosunku do ASP.NET - nie rozumiem tylko dlaczego narazie tak mało firm wprowadza takie usługi do swojej oferty? Przecież wiele firm oferuje dedykowane serwery z Windows , sa tez panele - Plesk (http://www.swsoft.com/en/products/plesk75win/) - więc chyba nie trudno otworzyć taki hosting? Ktoś zna jeszcze jakieś polskie firmy oferujące serwery z Windows?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co za bełkot marketingowy. "jedyni i pierwsi" od razu pojawiło mi się kilka firm m.in. http://www.amm.net.pl/.

 

asp.net ma już swoje lata i popularności nie zdobyło. php ma olbrzymie możliwości i doskonale komponuje się w strukturę tworzenia aplikacji internetowych. A że jakaś tam jedna firemka, marna zresztą, wprowadziłą nagle asp.net do swojej oferty ma marginalne znaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Active24.pl jako pierwszy znany operator uruchomił hosting (windows) asp.net.

 

To co zacytowałeś to cześć artykułu sponsorowanego który delikatnie mówiąc mija się z prawdą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak - napisałm to na podstawie tego artykułu z dziennika internautów - miałem nadzieję wywołać dyskusję.

 

asp.net ma już swoje lata i popularności nie zdobyło. php ma olbrzymie możliwości i doskonale komponuje się w strukturę tworzenia aplikacji internetowych. A że jakaś tam jedna firemka, marna zresztą, wprowadziłą nagle asp.net do swojej oferty ma marginalne znaczenie.

 

Wierz mi programuję w PHP od wielu lat i wierz mi możliwości jakie daje ASP.NET i nowe Visual Studio 2005 są naprawde powalające.. wróżę dużą przyszłość tej technologii. :P zobaczymy