Skocz do zawartości
ambrozy

Przyszłość Hostbilla (firmy KBKP Software S.C)

Polecane posty

Niestety nie warto, pomoc techniczna tam niestety nie istnieje, ponadto trzeba płacić za każde zgłoszenie 30 dol. Chyba ze coś się zmieniło w tym względzie.

 

Kiedyś było forum, ale chyba już zamknęli jak ludzie zaczęli pisać nieciekawie o nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

teraz już 75usd za zgłoszenie ale jest pakiet 999usd/rok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ze swojej strony mogę powiedzieć, że występują z nimi duże problemy natury komunikacyjnej. Często nie odbierają telefonu i nie spełniają deklaracji.

 

Abstrahując od tego, słyszałem o HostBillu wiele pozytywów od właścicieli firm z USA (także tych którzy przerzucali się z WHMCS). Może mają uraz do klientów z Polski? :)

 

Na pewno nie grozi im bankructwo, chłopaki po prostu idą ze swoim biznesem trochę w innym kierunku niż WHMCS.

Swoją drogą, ktoś już testował http://bytecp.com?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Napisałem do gościa, który bardzo fajnie pisał na WHT.com, przytoczę może tutaj (chyba mnie o tajemnicę korespondencji nie posądzą :)

 

 


we use Hostbill for all of our brands

cartika.com
cologlobal.com
bacula4hosts.com (currently we use WHMCS for bacula4hosts and are in the process of migrating to hostbill)

hostbill is not perfect, but, its WAY better then WHMCS (at least for us) - and the things that needed improving (ie support), e certainly improved in the last year with hostbill.

I still wish their support was faster/better - but, its getting better and certainly acceptable

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Dokładnie tak i ten support jest do tyłka trochę w porównaniu do whmcs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak i ten support jest do tyłka trochę w porównaniu do whmcs

To moim zdaniem, tak troszkę strach się pakować.

 

Wiadomo, nowy soft, człowiek może mieć problemy, pytania, a tutaj ponad 2 stówki z jeden ticket.

 

To, że sam soft kosztuje, to wiadomo, ale z mojego punktu widzenia kasowanie za każdy ticket, to troszkę... hm... dziwne. Rozumiem ograniczanie ilości ticketów, do np. 10 miesięcznie, ale żeby płacić za KAŻDY ticket? Dziwny trochę ten model biznesowy przyjęli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Jest tez pula za 999usd ticketow. Ciekawy przypadek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest tez pula za 999usd ticketow. Ciekawy przypadek

Rozumiem. Ale nie uważasz, że to takie trochę, hm, dymanie klientów? Generalnie, jako klient, w większości branży dostaniesz jakieś wsparcie techniczne. Tutaj chcą, żeby im za nie płacić. Ciekawe. Albo chcą ograniczyć liczbę klientów, albo nie wiem co ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo chcą ograniczyć liczbę klientów, albo nie wiem co ;)

 

albo zmusić ludzi do czytania dokumentacji, a samemu skupić się na rozwijaniu produktu.

 

Może dużo tych ticketów podchodziło prawie pod wdrożenia, byle problem to już @ itp, a developer to nie wdrożeniowiec, no może poza branżą hostingu gdzie "wszystko powinno być w cenie"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

albo zmusić ludzi do czytania dokumentacji, a samemu skupić się na rozwijaniu produktu.

 

Może dużo tych ticketów podchodziło prawie pod wdrożenia, byle problem to już @ itp, a developer to nie wdrożeniowiec, no może poza branżą hostingu gdzie "wszystko powinno być w cenie"

Z całym szacunkiem, ale nie jesteś w stanie umieścić wszystkich możliwych przypadków, problemów, ewentualnych bugów w dokumentacji. Tak naprawdę, to dywagujemy tutaj sobie, a prawda może być zupełnie inna.

 

No bo jak, kupujesz system operacyjny i wsparcia dla niego nie masz? Płacisz $75 per ticket? Ja jednak takiego prowadzenia biznesu raczej nie zaakceptuję *.

 

* w szczególności kiedy mówimy jednak o dosyć specyficznym produkcie, który w dodatku, z uwagi na cenę, przez dzieciaki raczej kupowany nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No bo jak, kupujesz system operacyjny i wsparcia dla niego nie masz? Płacisz $75 per ticket? Ja jednak takiego prowadzenia biznesu raczej nie zaakceptuję *.

 

 

Jest wiele produktów z płatnym wsparciem technicznym. Ważne by informacja o tym była znana przed zakupem, reszta już decyzja nabywcy.

 

 

Z drugiej strony jest wiele produktów bez sensownego wsparcia typu wspomniany przez Ciebie system operacyjny a ludzie jakoś sobie radzą, a jak nie radzą sobie to "puszczają płatny ticket" do znajomego, czy jakiegoś serwisanta. Nikt z MS jakoś nie będzie się rozczulał że może być wiele przypadków i masz blue screen ;)

 

Mają taką strategię więc nie ma co dywagować, co najwyżej można używać i płacić lub nie używać i nie płacić - zawsze masz wybór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Tanio nie jest to fakt ale czy bardzo drogo?

 

Ja bym powiedział, że whmcs jest bardzo tani.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zauważcie ile kosztuje każdy moduł. Pierwsze licencje miały całość all in one, teraz prawie każdy moduł nieco USD kosztuje.

Codziennie używam HB i sprawuje się dobrze, ma może pewne niedociągnięcia, ale trzeba po prostu je zgłaszać, łatają.

Edytowano przez HaPe (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A zadaliście sobie pytanie czy to jest produkt na polski rynek? Bo na taki nie wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wsparcie dla faktur na UE ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miłosz miał na myśli, że dla was to 'przerażająca' suma za taki panel, a dla rynków zachodnich (przykładowo) ta kwota nie jest wygórowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×