Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
zetrox

[wirtualny] Hostingi z płatnościami via PayPal

Polecane posty

Listy nie kojarze, ale większość hostingów ( w tym my ) obsługuje płatności PayPal - więc napisz swoje wymagania a coś sie dobierze ;)

Edytowano przez Marek607 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj zetrox,

 

jak wspomniał w poprzednim poście Marek, duża liczba firm hostingowych obsługuje płatności przez PayPal. Niemniej wiąże się to ze sporymi prowizjami. My doliczamy prowizję za płatność przez PayPal, żeby nie podwyższać cen dla Klientów, którzy dokonują płatności standardowymi metodami.

 

Myślę, że warto, żebyś zwrócił na to uwagę - serwer z płatnością przez PayPal może być po prostu droższy.

 

 

Pozdrawiam serdecznie,

Szymon Barczak,

Dział Marketingu Futurehost

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jest drozszy, nie sa tez zadne wysokie prowizje. Prowizje z reguly placi firma, nie klient.

 

Nasza firma od lat prowadzi obsluge przez Paypal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że warto, żebyś zwrócił na to uwagę - serwer z płatnością przez PayPal może być po prostu droższy.

 

Ciekawa opinia, ale niestety mająca niewiele wspólnego z rzeczywistością. Od lat za większość usług w necie płacę za pomocą PP i jakoś nie zauważyłem wzrostu cen usług (Mzone, Ultimahost, BH).

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nasza polityka cenowa zakłada dostarczenie najwyższej jakości usług w jak najniższej cenie. Wszelkie ekspresowe płatności to dodatkowe prowizje, które wpływają na cenę końcową usługi. Dlatego zachęcamy naszych Klientów do dokonywania płatności standardowymi przelewami.

 

Takie rozwiązanie pozwala nam zachować niską cenę dla Klienta końcowego. Zyskuje na tym Klient, który w innym przypadku korzystałby z ekspresowych płatności, nie zdając sobie sprawy z prowizji wliczonej w koszt usługi.

 

Oczywiście dajemy również możliwość płatności ekspresowej - ta jest jednak opatrzona prowizją na rzecz pośrednika płatności.

 

 

Pozdrawiam serdecznie,

Szymon Barczak,

Dział Marketingu Futurehost

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nasza polityka cenowa zakłada dostarczenie najwyższej jakości usług w jak najniższej cenie. Wszelkie ekspresowe płatności to dodatkowe prowizje, które wpływają na cenę końcową usługi. Dlatego zachęcamy naszych Klientów do dokonywania płatności standardowymi przelewami.

 

 

 

Takie rozwiązanie pozwala nam zachować niską cenę dla Klienta końcowego. Zyskuje na tym Klient, który w innym przypadku korzystałby z ekspresowych płatności, nie zdając sobie sprawy z prowizji wliczonej w koszt usługi.

Od wielu lat nasza firma stosuje płatności PayPal i nigdy klient nie musiał dopłacać za prowizję PayPal.

Proszę nie pisz bzdur, że klienci w firmach, którzy korzystają z takiej formy płatności otrzymują niską jakość usługi za wysoką cenę.

W naszej firmie otrzymuje klient wysoką jakość za niską cenę nawet korzystając z płatności PayPal, nic nie dopłaca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj Majka,

 

nie widzę powodu do zdenerwowania i nadinterpretacji moich słów :)

 

 

Pozdrawiam serdecznie,

Szymon Barczak,

Dział Marketingu Futurehost

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To żadna nadinterpretacja, tylko nie lubię kiedy ktoś pisze bzdury nie mające żadnego pokrycia z rzeczywistością.

Tak, jak napisałam od wielu lat oferujemy klientom ten system płatności i nigdy, żadna prowizja PayPal nie była extra doliczana do ceny za usługę przez nas oferowaną.

Nie życzę sobie jakichś insynuacji, że klient płaci ukryte koszta za korzystanie z systemu płatności PayPal.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez

Majka, czy on kierował jakieś insynuacje na temat mZone? Nie. Po prostu napisał (może źle złożył swoje zdanie) że prowizja paypal jest wysoka, i aby tę prowizję odzyskać, dodaje kilka tam groszy do całej ceny. Tak samo robi np. az.pl. Kilka procent (2-5% nie pamiętam) całej sumy jest dodawany aby nie tracić na prowizji. Przez tę prowizję firmy są czasami stratne. Np. domeny macie za powiedzmy 30 zł. Płacę paypalem 30 zł, ale wy dostajecie (na przykład) jedynie 25 zł.

Nie denerwuj się tak. Złość piękności szkodzi. Czy on aż tak Cię uraził :o?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ależ on insynuował, że klienci firm korzystający z tego systemu płatności dopłacają extra prowizję. My udostępniamy ten system płatności, więc niejako zasugerował taką rzecz.

Staram się trzymać z boku w takich tematach, ale to mnie ruszyło, gdyż zabrzmiało bardzo niegrzecznie i sugestywnie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co majke tak zdenerwowalo, jednak pisanie przez futurehost takich bzdur dotyczacych Paypal musialo sie odbic goraca dyskusja. Oczywiscie temat jest ogolny, nie dotyczy naszej firmy. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Matmaxalez

Nie ma co prowokować dyskusji. Uznajmy, że mzone nie musi płacić PayPalowi prowizji ;)

 

Ojoj, ale narobiłem bigosu :)

 

 

Pozdrawiam serdecznie,

Szymon Barczak,

Dział Marketingu Futurehost

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zasugerowałeś, że klienci korzystający z systemu płatności PayPal płacą wyższą cenę za usługę, a to jest nieprawda. Bez względu na wybór formy płatności nasi klienci mają ten sam cennik za usługi. To my płacimy prowizję PayPal, a nie klient.

 

Ten wątek uważam za zakończony - przepraszam za OT.

Edytowano przez Majka (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Matmaxalez

Nie ma co prowokować dyskusji. Uznajmy, że mzone nie musi płacić PayPalowi prowizji ;)

 

Albo PayPal FH nie lubi i musi płacić ogromne prowizje ;)

 

 

Nasza polityka cenowa zakłada dostarczenie najwyższej jakości usług w jak najniższej cenie. Wszelkie ekspresowe płatności to dodatkowe prowizje, które wpływają na cenę końcową usługi. Dlatego zachęcamy naszych Klientów do dokonywania płatności standardowymi przelewami.

 

Takie rozwiązanie pozwala nam zachować niską cenę dla Klienta końcowego. Zyskuje na tym Klient, który w innym przypadku korzystałby z ekspresowych płatności, nie zdając sobie sprawy z prowizji wliczonej w koszt usługi.

 

Oczywiście dajemy również możliwość płatności ekspresowej - ta jest jednak opatrzona prowizją na rzecz pośrednika płatności.

 

I znów marketingowa papka, ładnie napisane, ale to papka, a ja mam na takowe alergię ;)

 

Napisałeś bzdurę, nazywajmy rzeczy po imieniu - niektóre firmy po prostu akceptują pewne straty na prowizjach dla systemów płatności, inne zaś nie, ot cała filozofia. Na przykład Masternet.pl dolicza(ł?) prowizję za Płatności.pl, inne firmy nie. Nic w tym złego, ale na Boga, nie pisz, że to może spowodować "podniesienie ceny usługi"...

 

PS. Mógłbyś nie wciskać do każdego swojego posta informacji o imieniu, nazwisku, stanowisku do każdego posta? Od tego są dane profilu, uzupełnij i już. Będzie się innym czytać lepiej.

 

 

Ten wątek uważam za zakończony - przepraszam za OT.

 

Coś Ty taka nerwowa dziś? Czy dla własnego bezpieczeństwa lepiej nie pytać? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś Ty taka nerwowa dziś? Czy dla własnego bezpieczeństwa lepiej nie pytać?

Możesz śmiało pytać, bardzo spokojna jestem dopóty, dopóki ktoś bzdur nie pisze (ot taka nadwrażliwość) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nasza polityka cenowa zakłada dostarczenie najwyższej jakości usług w jak najniższej cenie. Wszelkie ekspresowe płatności to dodatkowe prowizje, które wpływają na cenę końcową usługi. Dlatego zachęcamy naszych Klientów do dokonywania płatności standardowymi przelewami.

 

Takie rozwiązanie pozwala nam zachować niską cenę dla Klienta końcowego. Zyskuje na tym Klient, który w innym przypadku korzystałby z ekspresowych płatności, nie zdając sobie sprawy z prowizji wliczonej w koszt usługi.

 

Zachęcanie klientów do płatności przelewem jest przerzucaniem na niego kosztów transakcyjnych (prowizje od przelewów).

 

Co do papki w stylu u nas masz tak tanio bo nie wliczamy prowizji paypala pokazuje co tak naprawdę liczy się w firmie - wyciśnijmy każdą złotówkę od klienta i najlepiej nie podzielmy się z nikim ;)

 

No chyba że marże na hostingu przyszłości są tak niskie że 1-2% robi całość przedsięwzięciem nieopłacalnym.

 

Może zamiast tak pisać bzdury o niskich cenach i ograniczaniu kosztów warto ograniczyć też koszty "wystawiania pozytywnej opinii" ? ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

jak najbardziej rozumiem Wasze posty. Istnieją dwie metody - ograniczenie prowizji lub wliczenie prowizji w cenę produktu. My po prostu wybieramy tę pierwszą opcję by jak najbardziej ograniczyć koszty. Dzięki temu mamy większe fundusze na różne ciekawe akcje.

 

Tworzymy solidną, przyjazną Klientom markę. Organizujemy różne ciekawe akcje w blogosferze (przykład). Wspieramy również interesujące projekty internetowe.

 

Mamy trochę inne podejście do biznesu. Pamiętajmy, że istnieje wiele grup docelowych usług hostingowych. My trafiamy do swojej grupy - ludzi, którzy mogą nie tylko doświadczyć profesjonalnych usług związanych z serwerami www, ale i poczuć się dumnym za firmę, w której utrzymuje swoje strony. Dzieje się tak dzięki temu, że organizujemy różne konkursy w blogosferze (przykład), nawiązujemy współpracę z blogerami czy prowadzimy przyjazny dla Klienta serwis informacyjny na Facebooku.

 

To forum składa się głównie z osób o konserwatywnym podejściu. Dlatego to właśnie my jesteśmy future. Inne podejście do biznesu, które w naszym przypadku się sprawdza. To inne spojrzenie na rynek hostingowy nie jest natomiast moim zdaniem powodem do wszczynania jakichkolwiek przepychanek na tym forum.

 

Niemniej cieszę się, że dyskusja się rozwinęła. Kontakt z ludźmi o innych poglądach jest bardzo inspirujący, pozwala na spojrzenie na świat z innej perspektywy.

 

Dziękuję za dyskusję.

 

 

Pozdrawiam serdecznie,

Szymon Barczak,

Dział Marketingu Futurehost

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W

 

To forum składa się głównie z osób o konserwatywnym podejściu. Dlatego to właśnie my jesteśmy future.

 

Młodzi ludzie i sami konserwatyści, w dodatku nie "future" - wht stoi nad przepaścią czekamy tylko na krok

 

Ludzie future są debeściakami joł joł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

platności przelewem zamiast paypalem i do tego prowizja za platność kartą jak w jakimś wiejskim sklepiku, gdzie terminal do kart jest traktowany jak zło konieczne to nie jest future tylko past. Niezły fail panie marketoidzie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

za to w opiniach ciągle future

 

96 opinii 99% 5 gwiazdek, żadna negatywna - jak w misiu "łubudubu niech nam żyje" ;)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj MikeJones,

 

ja tu nie widzę żadnego faila, a konsekwentnie realizowaną strategię marki. Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. przyjęło podobną strategię w sieci sklepów Biedronka (brak płatności kartami) - a ich biznes również się kręci, nie zaprzeczysz?

 

Bycie future to nie zawsze ślepa pogoń za najnowszymi trendami. Silne marki mają to do siebie, że realizują konkretne założenia nie ulegając modzie lub ewentualnie dostosowując trendy do swojego przekazu.

 

@tgx

Pozostaje mi się jedynie cieszyć z takiego stanu rzeczy. Tak duża liczba pozytywnych opinii motywuje mnie do pracy.

 

Odnośnie wcześniejszego posta, pamiętaj również, że młody nie zawsze oznacza nowoczesny, tak samo jak stary to nie zawsze konserwatywny. Można do tego tematu podchodzić żartobliwie, niemniej fakty to fakty. Trafiamy do ludzi nowoczesnych, nasz biznes się rozwija, jesteśmy zadowoleni z naszej marki.

 

 

Pozdrawiam serdecznie,

Szymon Barczak,

Dział Marketingu Futurehost

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W

@tgx

Pozostaje mi się jedynie cieszyć z takiego stanu rzeczy. Tak duża liczba pozytywnych opinii motywuje mnie do pracy.

 

cieszy mnie Wasz entuzjazm, martwi jednak, że nikt u Was nie dostrzega absurdu tych opinii. Czy przy tak idealnej firmie gdzie klienci wręcz zachwycają się usługami bilans nie powinien wyglądać inaczej? ;)

 

Warto może prześledzić proces kształtowania opinni wtedy nikt z forum nie będzie miał podejrzeń że są one "kupione"

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje mi się jedynie cieszyć z takiego stanu rzeczy. Tak duża liczba pozytywnych opinii motywuje mnie do pracy.

 

Z punktu widzenia przeciętnego użytkownika forum moduł opinii to jakieś kuriozum, bynajmniej nie mający nic wspólnego z wiarygodnością - na 96 opinii w Waszym przypadku ani jednej negatywnej? Sorry, ale ja w to nie wierzę. Ale to już jest dyskusja na inny wątek.

 

Może jednak skończmy ten OT w tym temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×