Skocz do zawartości

Polecane posty

No to może ja odpiszę oficjalnie w imieniu marki:

 

- www... a co Cię interesuje konkretnie? Serwery dość stabilne, a wszystkie parametry bezpieczeństwa są określone na stronie.

PHP do wersji 5.6 (kilka wersji do wyboru poprzez wpis w .htaccess), MySql - limit do 2 GB na jedną bazę, jednoczesne procesy CGI - limit do 8, co w sumie na tle rynku oznacza, że Klient ma sporo do dyspozycji (mowa oczywiście o platformie współdzielonej). Fajny backup z możliwością samodzielnego przywracania plików przez stronę, nie trzeba pisać do supportu. Można podpisać umowę powierzenia danych. Jest fajny program partnerski - o tyle lepszy od konkurencyjnych, że wypłaca pieniądze, a nie tylko pozwala przeznaczyć je na zakup własnych usług.

 

- dedyki - markowa infrastruktura, nie żadne PC'ty. Nowa oferta bazuje na rozwiązaniu SM Micro Cloud - czyli czymś w rodzaju maszym typu blade, gdzie każdy miecz ma własną płytę, ram, CPU i dyski, natomiast KVM i redundantne zasilanie są obsługiwane z poziomu centralnej skrzynki. Od siebie dodam, że sprzedaje się bardzo dobrze.

 

- DC Poznań (częściowo w Beyond, m.in. nowa oferta dedyków, częściowo lokalizacja w TKT. Każdorazowo z redundancją zasilania).

 

- uptime'y - Wszystkie maszyny i sieć są monitorowana, w systemie ciągłym sprawdzamy ok. 65 tys. parametrów pracy środowiska zarówno sieciowego, jak i serwerowego. Na tle innych firm, które operują na profesjonalnym sprzęcie w prawdziwych DC jest to porównywalny poziom awaryjności, ale lepszy poziom wykrywalności awarii oraz - co się z tym wiąże - szybsze są czasy ich usuwania.

 

- AntyDDoS - nie podajemy publicznie szczegółów zabezpieczeń w tym obszarze. Są wdrożone pewne rozwiązania i chronią przed niektórymi rodzajami masowych ataków.

 

- BOK - odpowiada na tickety 7 dni w tygodniu, telefonicznie w dni robocze.

 

Support bardzo się poprawił w ciągu ostatnich 3 lat. W Blink.pl stosowane są mechanizmy badania satysfakcji bezpośrednio po kontaktach z BOK, firma reaguje na każdą negatywną ocenę indywidualnie i stara się wyjaśnić temat.

 

Kilka opinii z zeszłego tygodnia:

  • Wszystko gra od paru lat. Szybki, konkretny support, niezłe ceny i program do polecana. (inc***l.com, 2016-01-26 14:01:01)
  • jest OK. (jsi***p.pl, 2016-02-05 15:02:46)
  • Mój problem został rozwiązany niezwłocznie i życzył bym sobie wszędzie takiej obsługi jak w blinku.(w.p***p.pl, 2016-02-03 09:02:56)
  • Obsługa szybka,sprawna (jan***l.com, 2016-02-11 13:02:34)
  • Problem został rozwiązany profesjonalnie i szybko i to w trakcie weekendu. (k.j***a.pl, 2016-02-09 09:02:55)

Jeśli coś Cię interesuje konkretnego, zapraszamy do zgłoszenia na czasie na naszej stronie albo napisania przez formularz, konsultanci chętnie udzielą odpowiedzi.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×