Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
baczan

Streaming Kamer na WWW

Polecane posty

Interesuje mnie streaming kilku kamer z sieci lokalnej w swiat (audio+video). Sa ta główne Vivote , Airlive.Chiałbym móc zapewnić kilkadziesiąt rówwnoczesnych odwiedzin na stronce (ikonki i po kliknięciu live). Fajnie jeśli istniała by możliwość nagrywania i ew zmiana parametrów oglądania. Przyznam próbowałem z Wowzą i transkodowaniem VLC(transkodowałem gdyż nie potrafiłem tych kamer odpalić bezpośrednio). Dodatkowow Wowza jest dla mnie zbyt droga. Sprzęt posiadam pod dedyk (nie wiem czy wystarczający ale to się da ustalić w trakcie) no i łącze raczej nie przewiduje ograniczeń. Próbowałem już z crtmp server ale przyznam jestem laikiem w tych sprawach. Najchętniej bym to komuś zlecił ale z możliwościa rozszerzaniaa np o kolejne kamerki we własnym zakresie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moze palne glupote ale nie da rady tego puscic przez np justin.tv ? wiele ludzi tak robi http://www.justin.tv/directory/animals

a obraz mozna spokojnie na swoja www stawic, i nie ma sie co martwic o lacze jak i drogi serwer.

jedyne co wlasnie bedzie trzeba przetranskodowac ;)

Edytowano przez hanti (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można też polecić polski serwis tego typu - popler.tv, jeżeli myśli pan o własnym serwerze dedykowanym bądz vps, mogę zaoferować instalację i konfigurację serwera red5 działa to na takiej samej zasadzie jak wyżej wymienione strony, w razie pytan pw

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach