Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam

 

Chciałbym się dowiedzieć do czego w chmurka.pl wykorzystywane są dyski SSD oraz czy i kiedy zostanie wprowadzony dostęp SSH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że od tego jest właśnie forum aby pytać i dyskutować. Temat "[dyskusje] chmurka.pl" właśnie to sugeruje. Z tego co widziałem w poprzednich wątkach admini chmurka.pl odpowiadają na temat swojej oferty. Gdyby odpowiedzieli w tym moglibyśmy podyskutować ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu

Livechat jest od dyskusji ;-). BOK Chmurki.pl nie ma obowiązku tu pisać, więc możesz się nie doczekać odpowiedzi lub będziesz czekał parę godzin. A jeżeli napiszesz do nich bezpośrednio to odpowiedź dostaniesz po 10-15 minutach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Odnotowaliśmy drobne problemy techniczne z serwerem strony firmowej - szewc zgubił buty :-)

Notka techniczna dostępna jest tutaj: https://www.chmurka.pl/aktualnosci/4

Wszelkie pytania można zadawać dzwoniąc na infolinię (801 044 099), pisząc e-mail (biuro@chmurka.pl) lub komunikując się na forum WHT i profilu Facebook - wszystkie kanały komunikacji są na bieżąco obsługiwane.

 

Jednocześnie zapewniamy, że serwery i strony Klientów działają bez przerwy i bez problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój pierwszy post na forum no i niestety, już na wstępie miło nie będzie.

 

Od 10 dni nie można zalogować się do panelu klienta na chmurka.pl. Zapewnienie o możliwości kontaktu z konsultantami 24/7 jest złudzeniem i tanim chwytem marketingowym, bo w rzeczywistości kontakt via live chat raz działa a raz nie - przykład z dzisiaj - od godziny oczekuję na rozmowę i niestety, doczekać się nie mogę.

 

Kontakt telefoniczny też pozostawia wiele do życzenia, bo miałem okazję kilka razy telefonować do chmurka.pl i zazwyczaj odpowiedzi były albo mało satysfakcjonujące albo zbywające.

 

Gdy dodamy do tego wysoką cenę za niską jakość obsługi i małą pojemność konta FTP, to coraz częściej myślę o tym, żeby hostowanie swoich stron i serwisów powierzyć firmie z większym doświadczeniem, która dba o klienta i jego zadowolenie.

 

Pozwolę sobie jeszcze zacytować treść zamieszczoną na firmowym koncie FB: "Bonus jest taki, że Klienci, którzy w tym czasie musieliby przedłużyć usługę otrzymają kilkanaście dni zupełnie za darmo :)" - hmm, generalnie nie wiem jak właściciel firmy podchodzi do swoich klientów, ale ja osobiście bym w życiu nie "zaoferował" takiego bonusa. Chociaż w sumie dziwne by było, gdyby chmurka.pl blokowała konta klientów którzy nie dokonali płatności, bo jak tu dokonać płatności bez dostępu do panelu klienta i faktury za usługę?

Edytowano przez net-graf (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam państwa serdecznie.

 

Jestem klientem chmurka.pl od lutego 2012, i powiem szczerze że nigdy nie było problemów. Do czego było można się przyczepić to tylko do chatu, który niby był 24/7 a tylko przez ten okres czasu 2 razy udało się połączyć, kontakt mailowy perfekcyjny (jak wszędzie).

funkcjonalności1 Awaria która niby wystąpiła, której osobiście nie doświadczyłem, wystąpiła w czwartek lub środę 18/19 Kwietnia, więc wysłałem maila żeby się upewnić czy wszystko jest w porządku w czwartek, kiedy strona wróci do pełnej funkcjonalności. Odpowiedź na maila dostałem taką że strona powinna w pełni działać jutro (piątek) lub pojutrze (sobota)

 

Następny Email w niedziele do chmurki (bok@chmurka.pl) z takim samym pytanie, odpowiedź:

 

Witam,

 

Kwestia 2-3 dni. Być może nawet jutro uda się zakończyć prace. Ew. możemy Panu przesłać dane dostępowe do panelu DirectAdmin.

 

Z 22, dziś mamy 24 i aktualnie nie działa: DirectAdmin, Poczta oraz moja strona. Czat który aktualnie jest jedyną opcja kontaktu jest przez was nie sprawdzany!

 

Wydaje mi się, że jeżeli usługodawca nie jest szczery z klientem, i wciska bajki typu za 2-3 dni, a czeka się tydzień i dalej nic, jest po prostu krzakiem.

 

Rzeczą następna jest taka, że w żaden sposób nie zostałem poinformowany że mogą zostać wywołane, jakieś błędy lub problemy. Nawet jeżeli mamy godzinę 16/17 co jest godziną popołudniową i w żaden sposób, serwer od strony usługodawcy nie powinien przestać działać!

Osobiście deklaruje tutaj, że gdy hosting znowu zacznie działać, piszę maila o rezygnacje.

 

Nie polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Edycja posta zamieszczonego powyżej jest nie możliwa, także napiszę kolejnego.

Poczta nie działa, nasza firmowa strona hostowana w Chmurka.pl także. Jestem ciekaw, jak właściciel firmy zamierza to wyjaśnić. Trzeba chyba postawić sprawę prosto - przez niekompetencję firmy MXK, właściciela marki Chmurka.pl nasza firma jest narażona na straty finansowe. Jako że jesteśmy firmą reklamową, codziennie wysyłamy ogromną ilość wiadomości e-mail, a w chwili obecnej możemy jedynie kontaktować się telefonicznie z naszymi klientami, musimy korzystać z dodatkowych serwerów aby nasi klienci mogli przekazywać nam pliki do druku. Szczególnie to ostatnie jest dla nas uciążliwe, bo jak mamy się tłumaczyć klientom, że pliki do druku należy umieścić na serwerze X, skoro zawsze były zamieszczane na serwerze Y?

 

Pozwole sobie jeszcze przytoczyć fragment regulaminu Chmurka.pl - §5, pkt 2: "W przypadku niedostępności usług wynikających z winy Usługodawcy, Usługodawca zobowiązuje się do rekompensaty w postaci wydłużenia Okresu Rozliczeniowego o 12 godzin za każdą rozpoczętą godzinę niedostępności.". Tak więc chyba czas najwyższy uświadomić właściciela firmy, że niedostępność usług występuje od 13 dni, co daje nam 312 godzin. 312 godzin pomnożone przez regulaminowe 12 godzin rekompensaty daje nam 3744 godziny, czyli 156 dni. Zobaczymy, czy w rzeczywistości firma MXK zrekompensuje nam brak dostępu do usług. Od razu uprzedzając - pisząc brak dostępu do usług mam na myśli brak dostępu do panelu klienta.

 

chmurka.png

 

Przed chwilą kontaktowałem się telefoniczne z Chmurka.pl - zdaniem pracownika firmy brak dostępu do poczty e-mail oraz stron hostowanych w Chmurka.pl jest spowodowane atakiem DDoS... Generalnie mnie to nie interesuję, płacę za usługę, więc usługa ma być wykonana. Tak działa każdy biznes na tym świecie.

Edytowano przez net-graf (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomasz.sroda mówi:

 

Dzień dobry, jest aktualnie prowadzony atak DoS i w DC wycinają ruch sieciowy

tomasz.sroda mówi:

 

stąd problemy z dostępem

No cóż. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzamy problem z dostępem do części kont. Spowodowane jest to trwającym atakiem DDoS i wycięciem dostępu do kont przez centrum danych. Jesteśmy w stałym kontakcie z jego obsługą i pracujemy nad wyeliminowaniem problemu. Jest to pierwsze, tak poważne ograniczenie dostępu do serwerów. Do tej pory, od początku roku, średni uptime wszystkich kont wynosił 99,998 %.

Sytuacja ta nie ma żadnego związku z pracami nad panelem klienta, które dobiegają końca.

 

Do Państwa dyspozycji przez całą dobę pozostaje Biuro Obsługi Klienta, które udziela bieżących informacji o trwających pracach.

Edytowano przez Chmurka.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja ta nie ma żadnego związku z pracami nad panelem klienta, które dobiegają końca.

 

Zgodnie z informacją umieszczoną na FB, pracę nad panelem miały zostać ukończone do końca zeszłego tygodnia...

 

Niestety, ale muszę z przykrością stwierdzić, że ja ze swojej strony w jakiekolwiek zapewnienia odnośnie terminu przywrócenia dostępu do usługi już nie wierzę.

Edytowano przez net-graf (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu

Pierwsza awaria od początku roku i takie krzyki? Jak tracicie kasę, to było zainwestować w biznesowe rozwiązanie lub chmurę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Mateusz, to nawet nie awaria. Jak było wspomniane, problem powoduje atak DDoS. Na bieżąco dodajemy do firewall'a adresy, z których jest przeprowadzany, a na poziomie Centrum Danych staramy się atak zupełnie zablokować. Nie spoczniemy dziś, dopóki atakowany serwer nie zacznie ponownie działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Mateusz, to nawet nie awaria. Jak było wspomniane, problem powoduje atak DDoS.

 

Dla klienta nie robi to większej różnicy, serwer nie działa= awaria.

 

Odnośnie dostępu do panelu, to nie jest to samo działanie usługi...i bez tego usługa może działać sprawnie, więc net-graf Twoje żądania są raczej bezpodstawne...

W regulaminie mają 99% w skali roku, czyli niedostępność może być na poziomie jakichś 87 godzin...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla klienta nie robi to większej różnicy, serwer nie działa= awaria.

 

Odnośnie dostępu do panelu, to nie jest to samo działanie usługi...i bez tego usługa może działać sprawnie, więc net-graf Twoje żądania są raczej bezpodstawne...

W regulaminie mają 99% w skali roku, czyli niedostępność może być na poziomie jakichś 87 godzin...

 

Bez podstawne? Płacę za hosting z dostępem do panelu, a go nie mam, więc wydaje mi się, że jak najbardziej podstawne.

 

Co do inwestycji w biznesowe rozwiązanie - proszę mi powiedzieć, czym się różni serwer klasy "biznes" od zwykłego? Poza pojemnością FTP oraz transferem? Niczym. Tak więc, jeżeli powierzchnia w Chmurka.pl nam odpowiadała, to skorzystaliśmy z usług tej firmy.

 

Zresztą, teraz najbardziej nam zależy na dostępie do FTP. Pobierzemy wszystkie nasze pliki i przechodzimy do konkurencji. Chmurka.pl zawiodła nasze zaufanie i oczekiwania.

Edytowano przez net-graf (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Jeżeli liczysz, że w tym segmencie usług znajdziesz usługę wiecznie bezawaryjną to się grubo mylisz. Nawet takie potęgi jak choćby Amazon czy Google co jakis czas zaliczają jakiegoś "pada".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu

To po co w ogóle do chmurki przeszedłeś? Zwykłe możesz na allegro za 5 zł/rok przecież znaleść blink.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×