systemy.internetowe 7 Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2017 (edytowany) OVH chyba czasowo padło nie idzie wczytać strony logowania i panelu konta Edytowano Lipiec 28, 2017 przez systemy.internetowe (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nysh 1 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2017 http://travaux.ovh.net/?do=details&id=26475 Public Cloud w Warszawie. Ciekawie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kacper654 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2017 Co jak co, OVH jest jakie jest ale działa poprawnie i ceny są przystępne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 Jeszcze tylko support 24/7 polski Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
systemy.internetowe 7 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2017 Dostałem info reklamowe na e-mail: Nowe centrum danych w Wielkiej Brytanii Po centrach danych w Polsce i Niemczech, przyszedł czas na Wielką Brytanię. Z tej okazji przygotowaliśmy specjalną ofertę serwerów Discover-LDN.Serwery są dostępne w 120 sekund! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2017 Widzę zero zalet hostowania się na Wyspach. Może jakaś bukmacherka? Ogólnie lepiej być w centrum Europy (NL czy w przypadku OVH Strasburg) albo w Polsce. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2017 To jest stricte pod projekty wycelowane w dany rynek. OVH ma bardzo dobrą lokalizacje w Francji do większości usług które muszą być widoczne dobrze w Europie. Mimo CDN'ów i różnych kombinacji to ta lokalizacja jest naprawdę kluczowa. Cały czas liczę tylko na normalny support 24/7 w OVH Polska Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
systemy.internetowe 7 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2017 @Cały czas liczę tylko na normalny support 24/7 w OVH Polska Ostatnim czasem miałem okazję przetestować BOK z problemem z serwerem z windą i o dziwo support [support 24/7 w OVH Polska] odpisał po kilku minutach i przystąpił do działania .... byłem w szoku Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2017 Było to po 18 ? Dotyczyło serwera dedykowanego / cloud ? Wiem, że w planach mieli support 24/7, jednak na początek przeprowadzali "restrukturyzacje" obecnego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2017 Nadal chyba nie ma supportu 24/7 - "incydent" z failoverami na dedyku ze statusem pilne zgłoszony po angielsku w managerze wczoraj o 22, odpowiedź z PL oddziału dziś o 8 rano, po próbie rozwiązania lokalnie (część IP poszła przez ich API zamiast manager, cześć nie) przekazany "wyżej" i został załatwiony . Czas załatwienia sprawy nie jest zły, ale pewnie gdyby to było w piątek o 18 to by niestety temat ogarnęli w poniedziałek rano. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sylver74 3 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2017 @systemy.internetowe masz support VIP ? bo z tego co wiem to w Polsce OVH nie ma jeszcze odpowiedzi 24h. Z kont masz tę informacje. ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
systemy.internetowe 7 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2017 Było to po 18 ? Dotyczyło serwera dedykowanego / cloud ? W godzinach popołudniowych w tygodniu interwencja BOK tyczyła restartu zawieszonego Windows Server 2012 R2 Standard Edition (64 bits) Gravelines GRA1 który nie reagował nawet na tryb rescue. Przepraszam Ech moja wina niepotrzebnie dołączyłem i wprowadzam w błąd cytatem "[support 24/7 w OVH Polska]" nie mam takiego suportu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
systemy.internetowe 7 Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2017 Konturując temat BOK OVH, to dziś rano o 25.08.2017 07:18 wysłałem ticket: Pomoc techniczna Zapytanie ogólne Zmiana rewers DNS Ty 25.08.2017 07:18 Jest godzina: 15 i nikt nie raczył odpowiedzieć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2017 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Vasthi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
systemy.internetowe 7 Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2017 O dziwo przed chwilą < po 17> BOK się uaktywnił, ale Po wstępnej weryfikacji nie zarejestrowaliśmy nieprawidłowości związanych ze zmianą rewersu DNS dla serwera jednak cały czas przy zmianie rewersu DNS wali komunikatem: Wystąpił błąd podczas modyfikacji rewersu DNS. (145.239.xxx.xxx : Cannot find 'A' DNS record type for the specified reverse. Bear in mind the propagation time.) choć rekord A jest dodany jako rekord A w DNS już wczoraj przed południem i subdomena działa dig też wskasuje na rekrd A i dany IP Dobrze liczę, bo jestem w szoku 07:18 wysłałem ticket .... o 17:25 odpowiedz to jest ile 10 godzin oczekiwania na odpowiedz w normalny dzień pracy. Czy to można nazwać BOK Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DaFFX 14 Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2017 Cześć, Co do ovh mam pewne pytanie, a bardziej do rejestrowanych tam domen. Rejestrując pewną domenę, w panelu utrzymuje mi się operacja z nią związana a dokładniej: Na forum ovh, znalazłem odpowiedź w stylu: You should have received verification emails from the domain owner's contact information. If you ignore these messages, or if the contact data is false, the domain name registry requires you to block the domain. Tylko problem jest taki, że nie dostałem żadnego maila oraz w panelu nie mam żadnej informacji o tym oprócz tej operacji, ktoś wie o co chodzi? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
systemy.internetowe 7 Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2017 Dnia: 29.07.2017 chciałem zarejestrować domenę w *.link kasę pobrało, domenę zablokowało i rejestracja utknęła w punkcie: error while doing registry domain creation po zgłoszeniu problemu pierwszy raz BOK raczył odpowiedzieć: 31.07.2017 21:19 Dziękuję za kontakt. Uprzejmie informuję, że przesyłam zgłoszenie w Państwaimieniu do działu obsługi domen. Proszę o odrobinę cierpliwości w oczekiwaniuna kontakt. I kolejne: 14.08.2017 11:58 po 14 dniach Przepaszam najmocniej za wydłużony czas oczekiwania oraz zaistniałą sytuację.Z uwagi na problemy związane z dokonaniem rejestracji m.in. po stronierejestru nadrzędnego, wykonany zostanie zwrot. Myślałem, że skoro zgłoszone, to porblem usunęli, więc ponownie chciałem zarejestrować u nich tą domenę i znowu to samo . OVH może ma tanie usługi, ale dziwną awaryjność i jakość BOK fatalną NP komunikat Wystąpił błąd podczas pobierania informacji z monitoringu. Mają to w (|) ,ze to nie działa i inne smaczki też :angry: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sylver74 3 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2017 Przecież to wszyscy wiedzą od dawna jak jest w ovh. Ja to się i tak dziwie że płacimy tak mało cena/jakość sprzętu i jeszcze ktoś odpisuje. Są serwerownie gdzie problemy zdarzają się dosłownie sporadycznie, ale za to trzeba już zapłacić za serwer odpowiednią ilość $$. Od nas zależy co wybieramy. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
systemy.internetowe 7 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2017 Ja to się i tak dziwie że płacimy tak mało cena/jakość sprzętu i jeszcze ktoś odpisuje. Może, że nie wypowiadaj się w imieniu "wszystkich". Ja ma wiele VPS'ow do tego z Windows i łącznie wcale im tak mało nie płace,.... więc nie tędy droga. Rejestracja domeny jest usługą, którą świadczą ... Jeśli cena wydaje niska, to jednak nie zwalnia ich z BOK'owania świadczonych usług. --------- W końcu dziś rano udało się mi zmienić rewers DNS ... ciekawe czy BOK coś zrobił czy jednak wymagało maksymalnego czasu propagacji rekordu A Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2017 No jak masz kilka usług to płacisz więcej, ale po rozbiciu cena per usługa zapewne i twoich to wyjdzie tanio. OVH ma bardzo niskie ceny wszystkich usług, więc mając kilka tak czy siak płacisz mało. Po prostu suma twoich kosztów jest większa, ale i masz więcej usług. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek1991 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2017 Dlaczego dziś główna strona tylko w barwach biało-czarnych? Znowu jakiś zamach był we Francji? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2017 ovh.ie normalnie - może coś się stało w polskim oddziale. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2017 (edytowany) Dlaczego dziś główna strona tylko w barwach biało-czarnych? Znowu jakiś zamach był we Francji? Zmarło się pracownikowi oddziału w Stanach. https://www.ovh.pl/myoung/ Edytowano Sierpień 29, 2017 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
systemy.internetowe 7 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2017 Dzisiaj wysłałem zgłoszenie do BOK i odpowiedz była już po kilku minutach > jak miło Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek1991 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2017 Dzisiaj wysłałem zgłoszenie do BOK i odpowiedz była już po kilku minutach > jak miło W Totolotka też czasem się coś ustrzeli co nie znaczy że jest tak codziennie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach