Gość graczu Zgłoś post Napisano Maj 25, 2017 (edytowany) Trochę offtopic więc ograniczę się do jednego posta na ten temat, jak chcesz pogadać odezwij się na PW :-) OVH sprzedaje nam swoje serwery z marżą aby na nich zarobić - więc koszt już nie jest taki sam (per serwer - bo ogólnie kosztów to mają na pewno więcej ), nie upychamy na jeden dedyk ile wlezie (jako że wolę spać spokojnie to zgaduję że moi klienci również ;-) ), dochodzą jeszcze inne koszty typowe dla tej działalności typu licencje, admini, maszyny backupowe ale to wiadomo ;-) tak jak napisał Kamikadze - każda firma ma swój cennik, każdy po swojemu sobie kalkuluje, najważniejsze to przeliczyć tak aby biznes funkcjonował a klienci byli zadowoleni :-) widać po poście MateuszCODE że OVH powoli rozwiązuje problemy z przepustowością VPSów Nie no nie mówię że to źle czy coś, tak tylko zapytałem i nawet nie chodziło mi by się rozliczać przede mną z kosztów bo sam wiem jak to wygląda a oczekiwałem odpowiedzi w stylu, oferujemy odpowiedni support, czuwamy nad serwerami klientów 24/7 czy coś w tym stylu, albo że naprawdę nie stosujemy nad-sprzedaży by nie tracić klientów. To że koszta są i tak dalej to ja rozumiem, tylko bardziej chciałem uzyskać odpowiedź co w tej droższej cenie można oczekiwać :-) Z tego co widzę w Polsce nie ma oferty mega maszyn od ovh typu MG-128 z ich oferty. Ciekawe kiedy będą dostępne, wtedy może i by jakaś firma zaoferowała lepszą ofertę sprzętową do ceny niż aktualnie są. Tego dysku mega mało jest w ofercie VPSów. Edytowano Maj 25, 2017 przez graczu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Czerwiec 1, 2017 (edytowany) Promocja na vps'y w PL (miała / ma być - dostałem maila) : ) Możecie w zamówieniu na vps'y zmieniać okres usługi z miesięcznego na roczny? Edytowano Czerwiec 1, 2017 przez Lokator (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nysh 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 1, 2017 Promocja na vps'y w PL (miała / ma być - dostałem maila) : ) Możecie w zamówieniu na vps'y zmieniać okres usługi z miesięcznego na roczny? Da się https://scr.hu/qaGj7p https://scr.hu/RAkwWW Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sylver74 3 Zgłoś post Napisano Czerwiec 1, 2017 Mam pytanko o te vps bo widzę że można już zamówić dodatkowe opcje. Można je też zamówić później gdy nie wykupiłem ich od razu ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Web-Support Zgłoś post Napisano Czerwiec 6, 2017 Czy ktoś orientuje się może, czy można zainstalować na VPS serwer VPN i nie zablokują serwera? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Czerwiec 6, 2017 Zależy co robisz, ale raczej można. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Web-Support Zgłoś post Napisano Czerwiec 6, 2017 Zależy co robisz, ale raczej można. Nic nielegalnego, taki domowy użytek. Mam VPN postawionego w ovh na vpsie około 4mies już i nadal stoi Dzięki za info ;] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Weber 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 11, 2017 (edytowany) Nie polecam OVH. Zapłaciłem 300 zł z góry za pakiet pro2014, po instalacji WordPresa a oraz motywu premium serwer padł, od 07.06.2017 roku próbuje z nimi rozwiązać ten problem. Odpowiedź Działu Technicznego nie wiele wyjaśnia. Strona otrzymuje ponad 2000 zapytań, a człowiek z Supportu mi pisze, że to wina mojej przeglądarki. Okazuje sie, że ten sam WP i motyw działają na serwerze za 9zł miesiąc oraz darmowych lepiej, niż na OVH, wieksza prędkość, zero problemów. Telefonicznie pracownik nie potrafił mi wytłumaczyć ani wskazać przyczyny, straciłem 15 minut na wyjaśnienie czegoś, co nie zostało wyjaśnione. Nie polecam..... Tworzę klientowi portal, od kilku dni ten serwer przytłacza mnie o problemy. Ich baza poradników nie jest w ogóle adekwatna do aktualnego interfejsu. Edytowano Czerwiec 11, 2017 przez Weber (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
legya 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 11, 2017 Drogi OVH... Jakość supportu jest tragiczna, jedynie infolinia, która jest praktycznie nieosiągalna. Błędów było malutko, ale jak już były to poważniejsze. Nic więcej nie mam do zarzucenia. Jeśli komuś nie potrzebny jest support to można kupić. Ja nie polecam ze względu na słabą jakość supportu. Przenosimy się na inny hosting, gdzie dba się o klienta. Pozdrawiam Kasia 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Weber 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 11, 2017 Infolinia jest osiągalna, ale Ci ludzie na infolinii nie wiedzą co się dzieje, pracownik działu technicznego 15 minut sprawdzał w logach błędy których i tak nie wyjaśnił, a potem się obraził. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
legya 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2017 Infolinia jest osiągalna, ale Ci ludzie na infolinii nie wiedzą co się dzieje, pracownik działu technicznego 15 minut sprawdzał w logach błędy których i tak nie wyjaśnił, a potem się obraził. Racja, w stu procentach, ale mi się nie zdarzyło od razu dodzwonić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Roothek Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2017 Infolinia jest osiągalna, ale Ci ludzie na infolinii nie wiedzą co się dzieje, pracownik działu technicznego 15 minut sprawdzał w logach błędy których i tak nie wyjaśnił, a potem się obraził. Dzwoń na infolinie zagraniczną w języku angielskim. Raz miałem sytuacje, że polski support był na szkoleniach i połączyło mnie z supportem w języku angielskim. Niestety coś mnie w trakcie rozmowy rozłączyło to dostałem maila od supportu z wytłumaczeniem co mam zrobić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2017 Polski support via telefon bierze się do roboty jak się ich już męczy telefonami + wnosi się o rekompensatę. W moim przypadku - support współpracował ze mną + otrzymałem rekompensatę z pismem z polskiej góry BOKu. Jak się chce to się potrafi dogadać Mam chyba pomysł na biznes - pośrednictwo w kontaktach z OVH. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2017 Polski support via telefon bierze się do roboty jak się ich już męczy telefonami + wnosi się o rekompensatę. W moim przypadku - support współpracował ze mną + otrzymałem rekompensatę z pismem z polskiej góry BOKu. Jak się chce to się potrafi dogadać Mam chyba pomysł na biznes - pośrednictwo w kontaktach z OVH. Otwieramy infolinię? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
legya 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2017 Otwieramy infolinię? Zgłaszam się! Mogę pomóc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Weber 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2017 (edytowany) Dzwne, ja nie mam problemu z infolinią, tylko ze zgłoszeniami, 2 dni wisi ticket, jak dzwonie, to odbierają od razu. Ciekawe jak to jest być na szczycie tak wielkiej firmy usług hostingowych, hehe, zyski to jedno, ale pozycja, zarządzanie, wielkość, usługi, unikalność to drugie. Edytowano Czerwiec 13, 2017 przez Weber (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2017 Teraz przeprowadzona rozmowa z działem technicznym - problem z PCC rozwiązany w ciągu jednej rozmowy telefonicznej, kroki będą podejmowane. Ja serio czasem Was nie rozumiem jakie Wy macie problemy z tym supportem. Wystarczy mieć trochę zrozumienia dla nich. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2017 (edytowany) @up u mnie ostatnio support podjął interwencję na dedyku w związku ze zgłoszoną wcześniej usterką, która już została wcześniej naprawiona (potwierdziłem to również w tickecie) - po tym jak próbowałem cokolwiek się dowiedzieć okazało się że niby płyta główna uległa uszkodzeniu, serwer w sumie nie działał 4 godziny, został pozostawiony w rescue pro ponieważ po zmianie mb zmieniły się numery interfejsów co spowodowało dysfunkcję sieci na serwerze.Tak czy inaczej, przez ponad 2 godziny próbowałem uzyskać informację za pomocą ticketów i telefonów co dokładnie się stało i dlaczego - nikt nie umiał tego stwierdzić.Wydaje mi się więc, że to jest po prostu kwestia doświadczeń z supportem. Edytowano Czerwiec 13, 2017 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2017 Warszawa mamy problem... http://travaux.ovh.net/?do=details&id=25321 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Web-Support Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2017 Warszawa mamy problem... http://travaux.ovh.net/?do=details&id=25321 Ten problem już od ładnych kilkunastu minut jest rozwiązany, jak mój VPS miał downtime tak już stoi ;] Pewnie nie rozwiązali tego jeszcze dla wszystkich hostów, ale już wszystko powoli wstaje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2017 (edytowany) U mnie wszystko ok.... może mam takie szczęście ale awaria która była mniej więcej dwa tygodnie temu też mnie ominęła A wszyscy tak narzekają na te serwery discovery Edytowano Czerwiec 13, 2017 przez Rafiki (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2017 Ja jeszcze czekam.. brak dostępu do 2 vpsów. Brałem dwa na raz więc pewnie na tej samej matce siedzą... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
muchomor 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 14, 2017 Słaba ochrona w sumie nie tylko. Zakupiłem u nich serwery do testów i czekałem 3 dni aż napisali żebym potwierdził swoje dane zdjęciem po 1 po co ? Po 2 trochę głupia sytuacja ale nawet nie wiem gdzie posiadam te dane ponieważ dopiero za pół roku dostanę dowód osobisty Ale jest plus, pieniądze oddali po tygodniu [Ale oddali] Więc urazy do nich nie czuję i jeżeli kupujecie serwer pod stronę www to polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 14, 2017 Prawdopodobnie celem potwierdzenia czy masz zdolność do czynności prawnych (np. zawieranie umów). W Polsce pełną zdolność do czynności prawnych nabywa się przy osiągnięciu pełnoletności. Muchomor poleci VPSy z lepszą ochrona w podobnej cenie to pomyślę nad przejściem... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Web-Support Zgłoś post Napisano Czerwiec 14, 2017 Słaba ochrona w sumie nie tylko. Zakupiłem u nich serwery do testów i czekałem 3 dni aż napisali żebym potwierdził swoje dane zdjęciem po 1 po co ? Po 2 trochę głupia sytuacja ale nawet nie wiem gdzie posiadam te dane ponieważ dopiero za pół roku dostanę dowód osobisty Ale jest plus, pieniądze oddali po tygodniu [Ale oddali] Więc urazy do nich nie czuję i jeżeli kupujecie serwer pod stronę www to polecam Jak podajesz fałszywe dane, to oni to widzą I wtedy proszą o weryfikacje, a może to być i legitymacja szkolna. Podawaj normalne dane i będzie dobrze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach