Skocz do zawartości

Polecane posty

Gość graczu

 

Trochę offtopic więc ograniczę się do jednego posta na ten temat, jak chcesz pogadać odezwij się na PW :-)

 

OVH sprzedaje nam swoje serwery z marżą aby na nich zarobić - więc koszt już nie jest taki sam (per serwer - bo ogólnie kosztów to mają na pewno więcej :P ), nie upychamy na jeden dedyk ile wlezie (jako że wolę spać spokojnie to zgaduję że moi klienci również ;-) ), dochodzą jeszcze inne koszty typowe dla tej działalności typu licencje, admini, maszyny backupowe ale to wiadomo ;-)

tak jak napisał Kamikadze - każda firma ma swój cennik, każdy po swojemu sobie kalkuluje, najważniejsze to przeliczyć tak aby biznes funkcjonował a klienci byli zadowoleni :-)

 

widać po poście MateuszCODE że OVH powoli rozwiązuje problemy z przepustowością VPSów

 

Nie no nie mówię że to źle czy coś, tak tylko zapytałem i nawet nie chodziło mi by się rozliczać przede mną z kosztów bo sam wiem jak to wygląda a oczekiwałem odpowiedzi w stylu, oferujemy odpowiedni support, czuwamy nad serwerami klientów 24/7 czy coś w tym stylu, albo że naprawdę nie stosujemy nad-sprzedaży by nie tracić klientów. To że koszta są i tak dalej to ja rozumiem, tylko bardziej chciałem uzyskać odpowiedź co w tej droższej cenie można oczekiwać :-)

 

 

 

Z tego co widzę w Polsce nie ma oferty mega maszyn od ovh typu MG-128 z ich oferty. Ciekawe kiedy będą dostępne, wtedy może i by jakaś firma zaoferowała lepszą ofertę sprzętową do ceny niż aktualnie są.

 

Tego dysku mega mało jest w ofercie VPSów.

Edytowano przez graczu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Promocja na vps'y w PL (miała / ma być - dostałem maila) : )

 

Możecie w zamówieniu na vps'y zmieniać okres usługi z miesięcznego na roczny?

Edytowano przez Lokator (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko o te vps bo widzę że można już zamówić dodatkowe opcje. Można je też zamówić później gdy nie wykupiłem ich od razu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Web-Support

Czy ktoś orientuje się może, czy można zainstalować na VPS serwer VPN i nie zablokują serwera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Web-Support

Zależy co robisz, ale raczej można.

 

Nic nielegalnego, taki domowy użytek.

 

 

Mam VPN postawionego w ovh na vpsie około 4mies już i nadal stoi :D

 

Dzięki za info ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam OVH.

Zapłaciłem 300 zł z góry za pakiet pro2014, po instalacji WordPresa a oraz motywu premium serwer padł, od 07.06.2017 roku próbuje z nimi rozwiązać ten problem.

 

Odpowiedź Działu Technicznego nie wiele wyjaśnia. Strona otrzymuje ponad 2000 zapytań, a człowiek z Supportu mi pisze, że to wina mojej przeglądarki.

 

Okazuje sie, że ten sam WP i motyw działają na serwerze za 9zł miesiąc oraz darmowych lepiej, niż na OVH, wieksza prędkość, zero problemów.

 

Telefonicznie pracownik nie potrafił mi wytłumaczyć ani wskazać przyczyny, straciłem 15 minut na wyjaśnienie czegoś, co nie zostało wyjaśnione.

 

Nie polecam.....

 

Tworzę klientowi portal, od kilku dni ten serwer przytłacza mnie o problemy.

Ich baza poradników nie jest w ogóle adekwatna do aktualnego interfejsu.

Edytowano przez Weber (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drogi OVH... Jakość supportu jest tragiczna, jedynie infolinia, która jest praktycznie nieosiągalna.

Błędów było malutko, ale jak już były to poważniejsze.

Nic więcej nie mam do zarzucenia.

Jeśli komuś nie potrzebny jest support to można kupić.

Ja nie polecam ze względu na słabą jakość supportu.

 

Przenosimy się na inny hosting, gdzie dba się o klienta.

Pozdrawiam Kasia :)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Infolinia jest osiągalna, ale Ci ludzie na infolinii nie wiedzą co się dzieje, pracownik działu technicznego 15 minut sprawdzał w logach błędy których i tak nie wyjaśnił, a potem się obraził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Infolinia jest osiągalna, ale Ci ludzie na infolinii nie wiedzą co się dzieje, pracownik działu technicznego 15 minut sprawdzał w logach błędy których i tak nie wyjaśnił, a potem się obraził.

 

Racja, w stu procentach, ale mi się nie zdarzyło od razu dodzwonić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Roothek

Infolinia jest osiągalna, ale Ci ludzie na infolinii nie wiedzą co się dzieje, pracownik działu technicznego 15 minut sprawdzał w logach błędy których i tak nie wyjaśnił, a potem się obraził.

 

Dzwoń na infolinie zagraniczną w języku angielskim. Raz miałem sytuacje, że polski support był na szkoleniach i połączyło mnie z supportem w języku angielskim. Niestety coś mnie w trakcie rozmowy rozłączyło to dostałem maila od supportu z wytłumaczeniem co mam zrobić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polski support via telefon bierze się do roboty jak się ich już męczy telefonami + wnosi się o rekompensatę. W moim przypadku - support współpracował ze mną + otrzymałem rekompensatę z pismem z polskiej góry BOKu. Jak się chce to się potrafi dogadać ;)

 

Mam chyba pomysł na biznes - pośrednictwo w kontaktach z OVH.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Polski support via telefon bierze się do roboty jak się ich już męczy telefonami + wnosi się o rekompensatę. W moim przypadku - support współpracował ze mną + otrzymałem rekompensatę z pismem z polskiej góry BOKu. Jak się chce to się potrafi dogadać ;)

 

Mam chyba pomysł na biznes - pośrednictwo w kontaktach z OVH.

Otwieramy infolinię? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzwne, ja nie mam problemu z infolinią, tylko ze zgłoszeniami, 2 dni wisi ticket, jak dzwonie, to odbierają od razu.

 

Ciekawe jak to jest być na szczycie tak wielkiej firmy usług hostingowych, hehe, zyski to jedno, ale pozycja, zarządzanie, wielkość, usługi, unikalność to drugie.

Edytowano przez Weber (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz przeprowadzona rozmowa z działem technicznym - problem z PCC rozwiązany w ciągu jednej rozmowy telefonicznej, kroki będą podejmowane. Ja serio czasem Was nie rozumiem jakie Wy macie problemy z tym supportem. Wystarczy mieć trochę zrozumienia dla nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

@up u mnie ostatnio support podjął interwencję na dedyku w związku ze zgłoszoną wcześniej usterką, która już została wcześniej naprawiona (potwierdziłem to również w tickecie) - po tym jak próbowałem cokolwiek się dowiedzieć okazało się że niby płyta główna uległa uszkodzeniu, serwer w sumie nie działał 4 godziny, został pozostawiony w rescue pro ponieważ po zmianie mb zmieniły się numery interfejsów co spowodowało dysfunkcję sieci na serwerze.

Tak czy inaczej, przez ponad 2 godziny próbowałem uzyskać informację za pomocą ticketów i telefonów co dokładnie się stało i dlaczego - nikt nie umiał tego stwierdzić.

Wydaje mi się więc, że to jest po prostu kwestia doświadczeń z supportem.

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Web-Support

 

Ten problem już od ładnych kilkunastu minut jest rozwiązany, jak mój VPS miał downtime tak już stoi ;]

Pewnie nie rozwiązali tego jeszcze dla wszystkich hostów, ale już wszystko powoli wstaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki

U mnie wszystko ok.... może mam takie szczęście ale awaria która była mniej więcej dwa tygodnie temu też mnie ominęła :)

A wszyscy tak narzekają na te serwery discovery :)

Edytowano przez Rafiki (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja jeszcze czekam.. brak dostępu do 2 vpsów. Brałem dwa na raz więc pewnie na tej samej matce siedzą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słaba ochrona w sumie nie tylko. Zakupiłem u nich serwery do testów i czekałem 3 dni aż napisali żebym potwierdził swoje dane zdjęciem po 1 po co ?

Po 2 trochę głupia sytuacja ale nawet nie wiem gdzie posiadam te dane ponieważ dopiero za pół roku dostanę dowód osobisty

Ale jest plus, pieniądze oddali po tygodniu [Ale oddali] Więc urazy do nich nie czuję i jeżeli kupujecie serwer pod stronę www to polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Prawdopodobnie celem potwierdzenia czy masz zdolność do czynności prawnych (np. zawieranie umów). W Polsce pełną zdolność do czynności prawnych nabywa się przy osiągnięciu pełnoletności. :D

 

Muchomor poleci VPSy z lepszą ochrona w podobnej cenie to pomyślę nad przejściem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Web-Support

Słaba ochrona w sumie nie tylko. Zakupiłem u nich serwery do testów i czekałem 3 dni aż napisali żebym potwierdził swoje dane zdjęciem po 1 po co ?

Po 2 trochę głupia sytuacja ale nawet nie wiem gdzie posiadam te dane ponieważ dopiero za pół roku dostanę dowód osobisty

Ale jest plus, pieniądze oddali po tygodniu [Ale oddali] Więc urazy do nich nie czuję i jeżeli kupujecie serwer pod stronę www to polecam

Jak podajesz fałszywe dane, to oni to widzą ;) I wtedy proszą o weryfikacje, a może to być i legitymacja szkolna. Podawaj normalne dane i będzie dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×