Skocz do zawartości
Miłosz

PlusGSM sprzedany

Polecane posty

Ja od 2 lat Play - abonament bez telefonu, tanio, przyzwoicie i tanio :)

Dzwonie gdzie i ile chcę, nie mam jakiś ograniczeń. Taniej nie miałem jeszcze nigdy.

 

 

Zasięg? Przełącza mi się automatycznie między plusem a play'em..

Narzekają zazwyczaj Ci, którzy nie mieli z nim do czynienia, ale fanatycy innych sieci ;|

 

Ja idę tam gdzie mam tanio, to, że ktoś ma do mnie drożej - nie chcesz? Nie dzwoń - proste, ja mam mieć tanio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja idę tam gdzie mam tanio, to, że ktoś ma do mnie drożej - nie chcesz? Nie dzwoń - proste, ja mam mieć tanio.

Cóż, prywatę sobie tak możesz tłumaczyć. Ale pisanie w ten sposób do kontrahenta b2b to strzał we własną stopę chyba tongue.png

 

Narzekają zazwyczaj Ci, którzy nie mieli z nim do czynienia, ale fanatycy innych sieci ;|

Albo ci, którzy potrzebują telefonu nie stuprocentowo taniego, ale stuprocentowo niezawodnego.

 

Ot przykład z transmisją danych p4: w Warszawie w miejscu, gdzie sobie pomieszkuję, sieć p4 ma stuprocentowy zasięg (hsdpa), a działa wybitnie wolno i niestabilnie (speedtest to wywalił przy teście unknown error), to już nawet 16kbitowy blueconnect działał stabilniej.

A odnośnie voice - to w miejscach gdzie sieć jest można by rzec nasycona, to Plus bardzo niechętnie wpuszcza Playowców do swoich BTSów (obie sieci mają swoje nadajniki w tym miejscu).

Edytowano przez kafi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kafi ja bym wcale nie chciał takiego kontrahenta b2b, który zrezygnuje bo rozmowy są droższe o kilka groszy. No chyba, że prowadzę jakąś infolinię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mówię o tym, że ktoś zrezygnuje bo rozmowy są droższe.

Ale ja mówię o takim, któremu powiesz, że masz go w dupie bo to TY masz mieć tanio... taki to może się obrazić i pójść do konkurencji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, prywatę sobie tak możesz tłumaczyć. Ale pisanie w ten sposób do kontrahenta b2b to strzał we własną stopę chyba tongue.png

 

No to teraz trafiłeś jak kulą w płot... Zastanów się.

 

Transmisja danych mnie nie interesuje - nie korzystam.

Akurat jestem niepotrzebnie wymagającym (za taką stawkę) użytkownikiem i gdyby jakoś głosy była poniżej wartości porządnej dawno bym uciekł z tej sieci.

 

Problemu z przełączaniem się między BTS'a mi nie mam, do Node B nie lobuje telefony gdyż nie korzystam z tej częstotliwości.

 

Dla mnie korzystaj z czego chcesz, ale nie wypisuj bzdur jeśli nie masz nic na ich podparcie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dla mnie korzystaj z czego chcesz, ale nie wypisuj bzdur jeśli nie masz nic na ich podparcie

Cóż. Typowy fanboj playa. Każdy krytyczny głos to bzdury niczym niepoparte.

 

Wyrażam opinię na podstawie swoich przygód z siecią p4. Nie musisz się z nią zgadzać. U ciebie może działać dobrze, to też fakt. Ale nie neguj (czyt. nie gadaj o bzdurach) czyjegoś innego punktu widzenia.

Mi Neostrada działa znakomicie. To mam wszystkim innym na nią psioczącym odklepywać, że gadają bzdury?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeden lubi ogórki a drugi ogrodnika córki. O Playu mogę napisać zarówno pozytywnie - moja Pani miała Play online przez półtora roku w umowie dla studentów i spisywał się w Szczecinie znakomicie, jak i negatywnie - w moim abonamencie i pakietach dodatkowych minuty wydzwonione do Play są zliczane podwójnie, co mnie irytuje i na pewno irytowało by moich klientów i kontrahentów, gdybym miał telefon w Play i rozmowy przeprowadzane ze mną kosztowały ich dwa razy tyle co z innymi sieciami. Szczególnie, że prowadzę działalność, w której sam dzwonię niewiele, natomiast połączeń przychodzących do mnie jest całkiem sporo i to właśnie w relacjach b2b, więc raczej moich kontrahentów cieszy, że gadając ze mną pół godziny nie płacą za godzinę. Nie ważne, czy jest to kilka groszy czy kilkadziesiąt złotych - koszty są kosztami, jak masz je sztucznie zawyżone, to klienci Cię lubią mniej. Poza tym podpisując 2- czy 3-letnią umowę chcę mieć pewność, że sieć będzie w stanie się z niej bez kłopotów wywiązać, z P4 co chwila dochodzą mieszane sygnały - i jak mam zaufać takiej firmie? W przypadku Ery, a wcześniej Idei wiadome było, że nastąpi rebranding, ale właściciele tej marki byli pewni i stabilni, w przypadku P4 jakoś nie widzę takiej stabilności i pewności. Jest to moja subiektywna ocena, ale wpływa na to, że Play mnie jako klienta nie pozyskał i raczej się to nie zmieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba jednak przyznać, że ostatnio PLAY leci na łeb na szyje pod względem jakości świadczonych usług:

 

- internet działa tragicznie,

- coraz bardziej przeciążone nadajniki

- problemy na styku PLUS PLAY, Orange PLAY

- sypiąca się coraz bardziej platforma bilingowa

- myślałem, że obsługa klienta nie może być gorsza, myliłem się. Obecnie to nie bok tylko KATASTROFA

 

... i wiele innych rzeczy... Ja ze swojej strony czekam na zakończenie umów i uciekam :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Netia co prawda już udziałów w P4 nie ma, ale duch tej firmy ciągle po Playu krąży ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Te wszystkie BOK w telefonach to jedno wielkie zło. Potrafią człowieka dosłownie nękać tylko po to zeby zaoferować jakieś zasrana pakiety. Ostatnio jakiś koleś mi wydzwaniał i chciał mi dać chyba pelikana + KONIECZNIE nowy telefon. Mówię że nie potrzebuję i nie chcę to ten mi nawija o darmowych SMS i minutach ? A ja się go pytam na ch.. mi to skoro ja korzystam z telefonu od święta ? Ale nie odpuścił, po prostu się rozłączyłem. Inną razą przy doładowaniu przez neta pomyliłem dwie cyfry numeru i 50 zeta poszło w próżnię. BOK nie potrafił mi pomóc, anulować, zmienić, cokolwiek. A do kiosku po paragon z numerem bardzo chętnie się przejdę. Wkrótce rozważam przejście na abonament, coś taniego dla ,,milczków".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Inną razą przy doładowaniu przez neta pomyliłem dwie cyfry numeru i 50 zeta poszło w próżnię. BOK nie potrafił mi pomóc, anulować, zmienić, cokolwiek

A co mieli w tej sytuacji zrobić? Wpisujesz (często) dwa razy numer telefonu, to patrz co piszesz.

Posiadanie w takiej sytuacji problemu do BOKu to chyba jakąś kpina ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam siedzę w t-mobile. Mam upust na wszystkich tel o 10% na abo, do tego przed zakupem telefonu przychodzi do mnie do domu przedstawiciel i ma ze sobą te telefony które wybrałem. Testuję wszystkie po kolei i wybieram ten co mi pasuje. 0 problemow z dogadaniem się. Ci co załatwiają sobie sprawy przez telefon są sami sobie winny. Pamiętajcie o tym, że podpisując kolejną umowę w salonie t-mobile możecie utargować lepsze warunki i dacie zarobić lokalnemu sprzedawcy a nie jakieś jędzy z końca Polski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy roaming międzynarodowy i okropnie często zgłaszanie/usuwanie awarii. W play to niestety codzienność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem co z Plusem będzie. Ja mam do kwietnia jeszcze umowę i prawdopodobnie będę chciał na prepaid z biznesówki przejść. Aczkolwiek rozważam dwie opcje w przypadku samego prepaida:

Plus i Play.

 

Pozostałych jak Orange i T-Mobile jakoś nawet nie biorę pod uwagę. Orange ze względu na doświadczenie z ich BOKiem, który wyszedł mi bokiem, a T-Mobile ze względu na różowe kolorki (w Erze byłem około 5 lat). Co do samego Plusa wiele złego nie mogę na ich temat powiedzieć poza samą obsługą klienta. Ich odpowiedzi drogą mailową są tak lakoniczne, że głowa boli. Era pod względem obslugi klienta jest dla mnie najlepsza (nie wiem jak obecnie to wygląda, bo od 3 lat jestem w Plusie).

 

Transakcja wykupienia Plusa zasiała we mnie nieco wątpliwości nt. przyszłości tej sieci, jednakże nie na tyle bym się zaniepokoił. Wiążę nadzieję, że będą pewne dodatkowe usługi na linii Plus<->Polsat dla klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×