Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Active24

Mystery Shopper / Tajemniczy Klient

Polecane posty

Poszukujemy osoby, która wcieli się w role klienta, w celu

> przetestowania usług oraz wsparcia technicznego firm (firmy)

> działających na rynku hostingu internetowego oraz sprzedazy i utrzymania

> domen.

> Zadaniem takiej osoby będzie wykupienie, testowanie i ocena usług

> hostingowych na podstawie prób rozwiązywania konkretnych problemów przy

> pomocy pracowników wsparcia technicznego.

 

> Wymagania:

> - bardzo dobra znajomość rynku hostingowego nie tylko w Polsce.

> - znajomość funkcjonowania biur obsługi klienta

> - znajomość kanałów komunikacji z działami obsługi klienta.

> - znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem domen i usług

> internetowych

> - rzetelność oraz podejście badawcze,

> - znajomość języka angielskiego.

email: marzena.waszkiewicz@active24.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poszukujemy osoby, która wcieli się w role klienta, w celu

> Zadaniem takiej osoby będzie wykupienie, testowanie i ocena usług

Czy zapłata za wykonaną pracę będzie większa niż opłata za wykupione domeny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
> Zadaniem takiej osoby będzie wykupienie (...)

 

Oczywiscie dzial finansowy, wtajemniczony w projekt (w przeciwienstwie do supportu) zwroci testujacym pieniadze za testowane konta, czy raczej koszt testowania ponosi osoba testujaca ? Prosciej chyba jest udostepnic kilku osobom konta i poprosic ich o 'intensywne' z nich korzystanie, zadawanie pytan ludziom z supportu itd. Cos (darmowe konto) za cos (testowanie dzialu wsparcia technicznego). Taka moja sugestia (?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

To chyba logiczne, że oni pokrywają wszystkie koszta, a na dodatek dają kasę za sam fakt uczestniczenia w badaniu... Active, prawda? ;)

 

czy to lipa jakaś jednak :)

 

tak mi się przypomniało.. koleżanka była jakąś testerką w MacDonaldzie.. miała tam iść i się najeść :) i dawali jej na jedzonko i 8zł za sam fakt, że poszła... i potem jakąś ankietę wypełniała...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm, mysle ze wykupywanie nie ma sensu. Najlepszym sposobem będzie proszenie testowanych firm o np. tygodniowe okresy testowe, i testowanie na nich danej uslugi :-) bo tak to marnowanie kasy jak na same testy wykupywac...

 

Wysłany Pon Sty 09, 2006 11:31 pm:

 

chcociaz po temacie widze ze to ma byc "tajemniczy klient" - hehe, ale napisz moze czy to Wy wykladacie $$ na te konta ktore ma kupowac Mystery Shopper ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
A ja widze ze chyba nie zrozumieliscie samej idei ;) Tu chodzi o testowanie innych firm... a nie Activa :)

 

Czy aby na pewno ? Mozliwe, ze chodzi o testowanie pracownikow ich helpdesku.

 

Na swojej skorze przekonalem sie, ze jest problem znalezc kompetentnych ludzi, szczegolnie jak firma nie dziala w stolicy i wybor ludzi jest dosyc ograniczony :)

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To również jest możliwe, jednak ja zrozumiałem ta propozycje jako plan swoistego badania rynku i konkurencji. Choć oczywiście mogę sie mylić ;)

 

Fakt faktem trudno jest znaleźć ludzi kompetentnych, a co ważniejsze uczciwych, co jest ważne jeżeli maja pracować na zasadzie "telepracy" (czyt. pracy zdalnej przez Internet)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
Fakt faktem trudno jest znaleźć ludzi kompetentnych, a co ważniejsze uczciwych, co jest ważne jeżeli maja pracować na zasadzie "telepracy" (czyt. pracy zdalnej przez Internet)...

 

Takich to ja nawet nie probowalem szukac (moze blad - nie wiem, ale nie chce sie przekonywac ze tak). Jednak nie ma jak przypilnowac kogos wlasnym okiem ;)

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Biuro handlowe active 24 mam za rogiem :) W bankach shopper (tak po prostu mowia o nich) glownie lazi po oddzialach banku, w ktorym jest zatrudniony i marudzi :) Otwiera konto, nie jest zdecydowany, a moze lokate, a cos tam... Zaraz pojdzie gdzies indziej pomarudzic, ze wlasciwie to to konto chcialby zamknac. Pracownik otrzymuje ocene za obsluge shoppera. Malo - ma przechlapane. Duzo - moze liczyc na maly bonusik :)

 

Po co drugi raz wynajdowac kolo, kiedy mozna zerznac cos od konkurencji ;]

 

P.S. Telepracy nie polecam - wydajnosc pracownika drastycznie spada :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×