Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tomek12

Po co kupować hosting

Polecane posty

Przepraszam ale jestem całkiem zielony w tym temacie, więc pytam.

Wszedłem na home.pl i "wykupiłem" za darmo domenę xxx.com.pl, na rok, następnie korzystając z darmowego kreatora www stworzyłem stronę http://www.xxx.com.pl, no i sobie taka strona jest.

Teraz pytanie, po co mam kupować hosting np. na home.pl?

Co to mi da?

Może dla wielu to głupie pytanie ale jakby ktoś jak krowie... mógł prosto wytłumaczyć byłbym wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Po to żebyś w przyszłym roku za tą domenę i serwer nie musiał płacić 3 cyfr...

 

Na płatnym hostingu masz pewność jednej ceny i tego że konta ci nie wyłączą od tak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wszedłem na home.pl i "wykupiłem" za darmo domenę xxx.com.pl, na rok, następnie korzystając z darmowego kreatora www stworzyłem stronę http://www.xxx.com.pl, no i sobie taka strona jest.

 

Pewnie nie wykupiłeś, tylko złapałeś się na promocję ...

 

Teraz pytanie, po co mam kupować hosting np. na home.pl?

Co to mi da?

Może dla wielu to głupie pytanie ale jakby ktoś jak krowie... mógł prosto wytłumaczyć byłbym wdzięczny.

 

Kamikadze mnie uprzedził, więc masz odpowiedź powyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak kamkadze, home,az, nazwa może i dają za darmo, ale później trzeba słono płacić..........

A dla nowych użytkowników i początkujących stron wystarczy zwykłe konto w mniejszej firmie.

Poza tym w home jesteś kolejnym numerem, a w mniejszych firmach jesteś klientem (to tak jak porównać zakupy w biedronce i w osiedlowym sklepie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Ten napis może zwieść: "Przez najbliższy rok ciesz się darmowymi domenami."

 

 

Co do Twojej domeny...