Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość pzebracki

Z: [opinie] Webh.pl

Polecane posty

Gość Stil

Mam podobną sytuację tylko przedłużałem i zrobiłem przelew w poniedziałek. (A termin minął wczoraj)

BOK nie odpowiada, napisałem SMSa i kazali mi czekać na odpowiedź z BOKu.

 

(żeby mi przypadkiem konta nie skasowali, zaczynam się denerwować)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Stil

Na SMSa mi wczoraj odpowiedzieli, może jakiś urlop? Bo tu na forum też ich nie widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Stil

Już zaksięgowali ten przelew. Gdzie na tym forum jest możliwość edycji? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Już zaksięgowali ten przelew. Gdzie na tym forum jest możliwość edycji? ;)

 

jeśli jest pod wpisem napis 'edytuj', to jeszcze jest... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To hostink dla mało wymagających, co chwilę się bazy wyłączają, zmieniają protokoły, ścieżki, awarie. Zalecam trochę zwiększyć czujność, gdyż chyba mają umowę z serwisem webhostingtalk.pl, gdyż KAŻDY wpis w dziale host is down o tej firmie, każdy wpis o awarii jest usuwany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zmieniają protokoły, ścieżki, awarie

Możesz sprecyzować co to znaczy "zmieniać protokoły"?

 

PS: Skoro posty w host-is-down są równie precyzyjne, jak twój - czyli są stekiem wyssanych z palca bzdur nie popartych jakimikolwiek dowodami, to nie dziw się, że znikają...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po raz kolejny "totalne milczenie" działu (nie)obsługi klienta. Brak możliwości wysyłania maili przez klienta najwyraźniej nie jest dla webh żadnym problemem. Klienci powinni już wiedzieć ,że to błahostka i nie trzeba odpowiadać na maile czy telefony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Po raz kolejny "totalne milczenie" działu (nie)obsługi klienta

 

 

Ticket wysłany 2 godziny temu. Czy Pan lekko nie przesadza? Czeka Pan 2 godziny i musiał Pan już o tym napisać na forum... bo strasznie długo to trwa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze jest to forum opinie,więc mam prawo wyrazić swoją opinię nawet jeśli "przesadzam". Pan będzie bronił swoich racji . Ja przedstawiam swój punkt widzenia.

 

Po drugie nie rozumiem dlaczego mówi Pan "tylko 2 godziny". Pierwszy mail został wysłany o 15.25!! Proszę pamiętać ,że brak możliwości wysyłania maili unieruchamia firmę ,więc

zdanie " tylko dwie godziny" nie świadczy dobrze o firmie .Przypomnę że nie chodzi tu o naprawę problemu ,bo ta nie nastąpiła do dzisiaj ,ale o jego zgłoszenie!!

 

Zresztą nie ma znaczenia ile czasu . Kłopot w tym ,że od początku sytuacja z webh wygląda tak ,że póki nie napisze się tutaj alertu to brak jakiejkolwiek reakcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
że brak możliwości wysyłania maili unieruchamia firmę ,więc

zdanie " tylko dwie godziny" nie świadczy dobrze o firmie

Jakie ma Pan zagwarantowane umowne SLA, oraz czas reakcji supportu?

Nie ma? To albo trzeba pogodzić się z tym, że w przypadku budżetowych usług kontakt będzie nieco ograniczony, nawet do kilku-kilkunastu godzin, albo...

wybrać innego usługodawcę, który będzie w stanie zagwarantować prywatny telefon tylko dla Pana, dostępny o każdej porze dnia i nocy... ale niestety, trzeba by wtedy dopisać z jedno/dwa zera na końcu kwoty, którą Pan płaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

×