Skocz do zawartości
ar4

[dedykowane/VPS] SEO

Polecane posty

Witam,

poszukuję serwera SEO. Co mogą mi Państwo zaoponować. Dodam, że nie znam się na obsłudze dedyków, a vps jakoś pójdzie jak będzie jakichś panel administracyjny. Interesuje mnie coś co ma dużo IP, dużo dysku i ram, spory procek. Jakieś wsparcie mile widziane. Podczas składania propozycji proszę uwzględnić, że będę stałym klientem i płatność za rok z góry. Na tych serwerach będą stawiane głównie blogi wordpress, bez spamu, a każdy artykuł unikatowy. Myślę, że warto również uwzględnić jakie są limity, bo mnie najchętniej nie interesowałyby limity, głównie na transfer. Może to być oferta progresywna, a więc jak będę miał coraz większe zaplecze to większe wymagania ...

Pozdrawiam i czekam na oferty,

Tomasz

Edytowano przez ar4 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podaj dokładniejsze wymagania.... Ile tych IP , jaki dysk,jaki transfer,jaki procek.

Dobrym serwerem może być zarówno VPS z 1Ghz prockiem.oraz 1GB ram ,jak i dedyk z kilkoma wielordzeniowymi procesorami ,kilkudziesięcioma GB ram,oraz przestrzenią dyskową kilka TB danych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślałem nad:

- od 100 do 1000 IP

- około 80-200 GB dysk

- Około 10 GB RAM

- Procek 4-8 rdzeni

Wiadomo, że jak oferty przekroczą mój budżet to będę musiał wybrać coś z niższej półki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1000 IP... to pewnie jakieś 2000-4000 miesięcznie :D

 

Nie koniecznie :)

Albo opłata miesięczna - pewnie koło 5zł/IP,albo zwiększona opłata instalacyjna - tak jak np. w OVH - wyjdzie koło 6 tys. opłaty instalacyjnej za lekko ponad 1 000 adresów.Trzecią ewentualnością jest napisanie wniosku do RIPE o przyznanie bloku adresów ,tutaj było by to za darmo,ale nie zrobisz tego u każdego operatora. Z mojej strony mogę zaooferować:

Intel Bi Xeon E5504 8x 2.00+ GHz

24 GB DDR3

2x 1500 GB - SATA2