Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Chicago

Chce z Chicago kupic domeny i hosting w Polsce

Polecane posty

Witam Szanowne Towarzystwo,

 

Mieszkam obecnie w Chicago, ale planuje w tym roku wrocic na ojczyzny lono. Jestem fotografem i szukam dobrego hostingu w Polsce, zeby zrobic sobie stronke ze zdjeciami i moze jakimis filmikami. Przydalby sie dobry serwis, dobre ceny, no ale zeby tez jakosc byla przyzwoita, stabilnosc i szybkosc. Wlasciwie, na ten moment, niekoniecznie musze juz kupowac hosting. Poki co,o chcialbym sobie przynajmniej zarejstrowac pare domen. Z tym, ze tak sobie mysle, ze zeby nie bylo pozniej jakichs problemow z transferami, to moze byloby dobrze kupic domene juz konkretnie tam, gdzie parkowalbym strone/strony. Musze przyznac, ze w szoku jestem, gdy patrze na cent domen w Polsce. Tutaj w USA placi sie mniej wiecej $10 za domene za rok i to jest stala cena - przypuszczam az do smierci. Zerknalem troche na opinie o hostingach na tym forum i wszedlem na jedna z firm hostingowych (glowanet.pl) i az szczeka mi opadla, gdy pokazal sie cennik domen. 10 zl za 1 rok brzmi ok, ale 51 zl za drugi, 92 zl za trzeci, 350 zl za 10-ty...?!?!?! Przeciez to szalenstwo. Czy to jest taki dziwny i niemalze gangsterski standard w Polsce? Reasumujac, bylbym wdzieczny, jesli pomoglibyscie mi wybrac jakas firme hostingowa i ewentualne inne miescje, gdzie mozna kupic domeny. Ta "glowanet.pl" jest rzeczywiscie ok czy polecalibyscie jakies inne opcje?

 

Dzieki za pomoc. Pozdrawiam wszystkich zza wielkiej wody.

 

P.S. Nie orientujecie sie czy w Polsce/Europie Apple ma swoje serwery? Z tego, co wiem, to z tego ich serwisu "mobileme", do ktorego zalicza sie tez parkowanie stron i pare opcji z tym zwiazanych, korzystaja ludzie z calego swiata, ale moze byc tak, ze caly swiat parkuje tylko na amerykanskich serwerach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY