Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Nexon

Skróty rozliczeń reklamowych

Polecane posty

Witam,

 

mam takie pytanie. Czy ktoś potrafiłby rozwinąć znaczenie poniższych skrótów? Chodzi o formę rozliczenia za reklamę.

 

CPL

CPS

CP

 

Definicję pozostałych skrótów już znalazłem, niestety na te powyższe znaleźć nie mogę. Bardzo prosiłbym o pomoc.

 

Pozdrawiam,

Robert

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

CPL - rozliczenie za wykonaną akcje (rejestracja, wypełnienie wniosku itp), zależy od konkretnej kampanii

CPS - rozliczenie za dokonaną sprzedaż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CPA (Cost Per Action) - stawka za wykonanie ustalonej akcji

CPL (Cost Per Lead) - stawka za pozostawienie przez użytkownika swoich danych osobowych (np. w wypełnionym formularzu)

CPS (Cost Per Sale) – wielkość prowizji za dokonaną poprawną transakcję zakupu, prowizja jest wielkością stałą bądź procentem od wartości koszyka zakupów. Przykładowo, jeśli wydawca doprowadzi do sprzedaży reklamowanego produktu, to otrzyma konkretną kwotę, albo ustalony wcześniej procent (np. 10%) od wartości sprzedaży

CPC (Cost Per Click) - stawka za uzyskanie unikalnego kliknięcia.

 

Via ecommerce.edu.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×